{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SV 1000 eller CBR 900
  • #1   5. jul 2008 Det er jo 2 vidt forskellige maskiner, v2 vs r4, så det er jo en kæmpe smagssag + et spørgsmål om hvad du vil bruge den til, kørestil osv. jeg har haft en 93 blade og er nu skiftet til v2, det har jeg ikke fortrudt, selvom der ikke var noget at komme efter på bladen, men ville prøve noget nyt. men må sige at kørekortet er endnu mere i fare nu hvor jeg har v2, da jeg bliver fartblind af den.

• #2   5. jul 2008 Kun en tur på dem begge kan give dig svaret! Hondaen er mere racer, mens SV'eren har momentet. Hvad man er til er jo individuelt. Jeg har ikke hørt om nogle af de 2 cykler der skulle gøre man skulle gå uden om dem.

• #3   5. jul 2008 Du skal også gøre op med dig selv om du vil ha en ny cykel hvor DU kun skal bekymre dig om service eller om du vil ha noget ældre hvor du selv kan lave det ... det tæller bestemt også en hel del... det er jo surt at betale nogen for noget man kan lave selv

• #4   5. jul 2008 Jeg ville vælge en 1-2 år gammel SV'er med alt udstyr monteret og bruge resten af pengene på noget andet smiley

• #5   5. jul 2008 Har det 100% som C-4

havde en 750 ninja før, der kunne man "mærke" hvornår man kørte 150-200.

Det er helt umulig på min TLR. ved ikke helt hvorfor, nok fordi mener vandt til de mange omdrejninger en R4 tager.

Men som de alle siger, ud og prøv dem begge en god lang tur.

Luk 100% af hvad dine venner synes er fedest, og vælg den DU har det bedst med overall!

• klaus h
    klaus h Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #6   6. jul 2008 takker....regner med at jeg lige skal ud og prøve begge 2 hvis der bliver godt vejr engang i ugen (er jo absolut fedest at teste i tørvejr) men umiddelbart syntes jeg at bladen er den jeg sidder bedst på......men en lille test må vise hvad der passer bedst :o)

Kommentér på:
SV 1000 eller CBR 900

Annonce