{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.989 visninger | Oprettet:

Væltet... Igen... {{forumTopicSubject}}

Havde lige fået fri kl. 21:20 fra arbejde, efter en forholdsvis hård dag, hvor jeg skulle have haft fri kl. 21, sådan blev det ikke.
Træt går jeg ud til cyklen, og får den startet op mens jeg ryger en lille smøg, mens den bliver varm.
Da jeg er tilfreds med dens tomgang sætter jeg mig lystigt op, mens jeg tænker frem mod at komme hjem og få en bid mad. Det er oven i købet stoppet med at regne, jeg jeg er glad igen.
Det går skam osse fint nok, og kører lidt mere forsigtigt end hvad jeg plejer til hverdag, da det er så vådt som det er. Det går osse helt fint, uden de store problemer. Men da jeg sætter i gang ved det andet kryds på min vej hjem, rammer jeg en fodgænger "stribe", tror jeg da, som resulterer i at baghjulet skrider ud, og jeg mister kortvarigt kontrollen med cyklen, men dækket får greb igen og jeg er reddet.
Efter en lille oplevelse som den, beslutter jeg mig for at køre endnu mere forsigtigt, for vil ikke ned og skrabe jorden igen. Desværre er cyklen bare ikke helt enig, da jeg skal bremse ned til et lyskryds, og jeg ellers er så forsigtig. Det ender med at bagdækket skrider helt ud, og jeg bliver smidt af cyklen. Jeg får kurret en masse meter ned af vejen, inden jeg kommer til et holdt, få meter bag den lastbil jeg havde kørt bag.
Jeg få chokeret rejst mig op og får fjernet hjelmen, da 2 kvinder, der er stoppet, kommer hastigt hen får at se og høre om noget er galt. De hjælper mig med at få flyttet cyklen ind på cykelstien. Jeg får klaget over min hofte som gør ondt, og prompte spørger den ene om hun ikke hellere må køre mig på skadestuen. Lidt tøvende takker jeg ja (Mener jo ikke selv at sygehuse er for mænd, man kan jo bare gå det væk! ^_^) og byder den anden unge kvinde mange tak, og farvel.
Susanne, som jeg erfarer hun hedder, kører mig på skadestuen for at jeg kan blive tjekket, og siger at hun nok skal ringe til politiet, for at de kan få markeret cyklen så ingen tror at der ligger nogen.
Jeg bliver sat af og jeg takker mange gange for al hendes assistance. Da jeg kommer ind er jeg heldig og får et rum med det samme, og lidt efter kommer en læge ind og tjekker mig igennem. Heldigvis ser intet ud til at være galt, og jeg kan gå derfra, med små skader.

Kan i min erindring huske at cyklen nu står med knækket koblingsgreb, bukket styr, dele af blinklys på vejen og en lille bule i tanken. Så må kunne konkludere at jeg har været yderst heldig denne gang, på alle måder, med folk der stopper samt at der kun er sket materiel skade.
Cykler henter jeg i morgen, og så må vi se hvad der er sket med den.

P.S. Susanne fortalte mig at hendes mand kørte på motorcykel. Så susanne's mand, hvis du læser det her, så må du meget gerne sige mange mange tak til din kone fra mig ^_^


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Væltet... Igen...
Kommentér på:
Væltet... Igen...

Annonce