Slut for i år {{forumTopicSubject}}
Så er det slut for i år, nu synes jeg det er for koldt, til at køre på kawaen mere i år. nu vil jeg klargøre den til vinteropbevaring.
Året i korte træk:
jeg lagde ud med ud at parkere mit forhjul i kofangeren på en lille fin Audi TT, der skete gudskelov ikke noget, bortset fra at skridtet endte på tanken det gjorde sq ondt.
motoren røg sig en tur. 4 uger på værksted 13500.- kroner fattigere
Ved motorskiftet ødelagde de min sadlen, ved en dum fejl. yderligere 3 uger på værksted, da de ikke kunne få sadlen hjem fra sadelmageren. 0.-
Baghjulslejet røg sig en tur.
Fik ødelagt min hånd, så jeg ikke kunne køre i nogle uger.
Da alle problemer var slut så var det gode vejr slut. (regn, regn og atter regn)
Hvad har jeg så fået kørt i år.
ca. 2000km i det hele
Men til næste år skal jeg tage revanche. Hvis jeg får tid, da jeg skal være far for første gang.
Søren
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 275 MC-er: 5 Emner: 130 Svar: 4.938
mar 2004
Følger: 22 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 73 Svar: 213
apr 2005
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 15 Svar: 129
jun 2004
Følger: 34 Følgere: 31 MC-er: 2 Emner: 61 Svar: 570
sep 2005
Følger: 49 Følgere: 45 MC-er: 1 Emner: 43 Svar: 765
okt 2005
Følger: 6 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 15 Svar: 96
jun 2004
Følger: 34 Følgere: 31 MC-er: 2 Emner: 61 Svar: 570
Martin
jul 2005
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 21 Svar: 136
dette var min første sæson, og det blev (kun) til 3000 km, men nu er hun til gengæld tilkørt rigtigt, til næste år.
sep 2005
Følger: 4 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 17 Svar: 222
Slut for i år