{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
816 visninger | Oprettet:

Slut for i år {{forumTopicSubject}}

Så er det slut for i år, nu synes jeg det er for koldt, til at køre på kawaen mere i år. nu vil jeg klargøre den til vinteropbevaring.

Året i korte træk:
jeg lagde ud med ud at parkere mit forhjul i kofangeren på en lille fin Audi TT, der skete gudskelov ikke noget, bortset fra at skridtet endte på tanken det gjorde sq ondt.

motoren røg sig en tur. 4 uger på værksted 13500.- kroner fattigere

Ved motorskiftet ødelagde de min sadlen, ved en dum fejl. yderligere 3 uger på værksted, da de ikke kunne få sadlen hjem fra sadelmageren. 0.-

Baghjulslejet røg sig en tur.

Fik ødelagt min hånd, så jeg ikke kunne køre i nogle uger.

Da alle problemer var slut så var det gode vejr slut. (regn, regn og atter regn)

Hvad har jeg så fået kørt i år.
ca. 2000km i det hele

Men til næste år skal jeg tage revanche. Hvis jeg får tid, da jeg skal være far for første gang.


Søren


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Slut for i år
Kommentér på:
Slut for i år

Annonce