629 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Fc-moto = slow? Fc-moto = slow?

Hey

Vil bare lige høre om det er kun er mig eller har i andre der har handlet der også oplevet en helt utroligt langsom service?

Havde bestilt nogle støvler dernede fra som jeg snart har ventet 1½ måned på.
Startede med at bestille dem d. 23-05, fint ingen problemer der.
Så først d. 30-05 får jeg en mail om at de har set min ordre og er gået i gang med at behandle den.
Så går der yderligere 3 dage (d. 02-06) før jeg får en mail om at pakke nu er sendt.
Og første d. 09-06 har jeg pakken (Det er så delvist okay da det ikke er deres fejl, UPS havde planlagt levering d. 05-06 som jeg var en helligdag, så det okay)
Da jeg så endelig får pakken finder jeg til min ærgelse ud af jeg har bestilt støvlerne et nummer for små (Troede/håbede størrelsen sq være den samme som dem jeg har nu, så tog ikke ud og prøvede modellen første, som jeg burde smiley smiley )
Nå men d. 10-06 får jeg så sendt støvlerne retur med et ønske om nummeret størrer.
D. 30-06 sender jeg en mail da jeg endnu ikke har modtaget mine støvler om hvordan de synes det går? (Self på en pæn måde smiley ) og 2 dage senere får jeg en mail hvor der bare står, "Your exchange is in process." og ik andet.
Så idag d. 09-07 sidder jeg 47 dage senere stadig uden støvler... smiley
Såeh, er det helt normalt med dem?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Miele vaskemaskine W1 selektion aktive - fejlkode 138. 1.000 kr.
  • Montering af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Nogle af stikkontakterne virker ikke på en af faserne 2.000 kr.
  • Haveaffald 500 kr.
  • Flytte kontakt fra midt på væg til gulvhøjde 714 kr.
  • levering og skift af gasslange til Weber Q300 gasgrill 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fc-moto = slow?
Kommentér på:
Fc-moto = slow?

Annonce