{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.004 visninger | Oprettet:

Surt opstød, sorry {{forumTopicSubject}}

HVORFOR!!! er lige kommet ind af døren herhjemme, på vej hjem på mototvejen er jeg i gang med at overhale en lastbil ( er selv i bil) og pludselig hører jeg en underlig lyd.. kigger i spejlet og ser en mc ved mit højre bagerste hjørne i gang med at køre mellem mig og lastbilen... idiot tænker jeg, men ser det var en svensker såå, lovligt undskyldt...MEN så kommer der satme en til!! og der ligger jeg stadig i venster side og han presser mig meget.. han har vel 20 cam at køre forbi på da han gør det og det var en dansker og ydermere køre han i alm tøj langærmet og så ud til det var alm bukser) håber fanme han køre sådan udenom en cevil der nakker ham..eller han får sig en slem forskrækkelse en dag.... spasser... og jeg er ikke alt for god selv når det drejer sig om fart, men køre IKKE zig zag mellem biler har jeg dog min førelighed for kært til...

skulle lige udluftes.. ahh..
god weekend


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Surt opstød, sorry
  • #1   11. jul 2008 F..... da jeg forstår dig. Tåbelig adfærd!

  • #3   11. jul 2008 Don T:

    Det er da noget ævl at skrive.

    De MC-er der kommer bag fra har akkurat som alle andre bare at rette sig ind efter forholdene - herunder de øvrige trafikanter!!!


  • #4   11. jul 2008 Don T > jeg håber det var ment som en joke.... Mage til tåbelig adfærd skal man da lede længe efter!

  • #5   11. jul 2008 Don T.
    det gider jeg slet ikke at høre på sådan en gan mundlort, hvad må vi køre på motorvej 130 så vidt jeg ved.. kørte til DIN info 135-140 og man overhaler fanme ALDRIG indenom... så luk... jeg kan være fuldstendig ligeglad om jeg havde påkørt ham svenskeren,
    1. var det gået ud over ham
    2. han havde nok fået det meste af skylden anyway
    3. og det er altå ikke forbudt at bruge indersiden af skallen


  • #6   11. jul 2008 I går da jeg kørte hjem fra arbejde mødte jeg en på en Hayabusa, han var iført shorts+t-shirt og solbriller. Han overhalede på en spærre flade mellem 2 helleanlæg.

    Nogen har bare ikke fuldt med i undervisningen da de tog kørekort. Hvis han har et.................................



  • #7   11. jul 2008 nu er der mange der laller ude i venstre side,,,, og tænker jeg har lov at kører her,,,,,

    måske derfor don t komentar kommer.....

    overhaler tit inden om.... i bil ,,,, dog fordi jeg lægger mig ind der er jo tit fri mens de andre ligger i det yderste,,,,,, dog i roligt tempo


  • #8   11. jul 2008 Rune M. Jeg holder med dig mht. overhalingen........ Meeeeeeen så nævnte du lige den sætning som gør at de fleste danskere er total spasser til at køre motorvej "du må kun kører max 130, så det gør ikke noget at jeg ligger ude i venstre side når jeg bare køre 130..... Det er så fucking tydelige når en dansker er kommet på de tyske motorveje. Mega kø hver gang såen en tumpe ligger derude og tulle afsted.

  • #9   11. jul 2008 Langemand kbh

    ja og alligevel, det her var jo mellem mig og en lastvogn... og det med at lalle ude i venstre spor er da pisse irriterende men hav en lille smule tålmodighed, hjælper somme tider.... køre lastbil til hverdag, og hold op nogle padder somme tider, men kan seriøst ikke hidse mig op hvis folk er lidt langsomme, kun hvis de laver noget rigtigt tåbeligt


  • #10   11. jul 2008 Kennet (Holstebronx) P
    he he godt ord igen... men men men.. jeg var ligesom igang med at overhale smiley
    og kørte da ind til højre spor bagefter


  • #11   11. jul 2008 Jeg lå engang bag en lastbil der var ved at overhale en anden lastbil, da der kom en Ninja bagfra. Efter at han havde lagt bag mig i 15 sek, valgte han at overhale indenom i nødsporet. 2 km længere fremme drejede han så ind på en rasteplads...

    Det er sgu ikke underligt at der er nogle der kommer galt afsted smiley


  • #13   11. jul 2008 don t. nææ slet ikk, syns bare der er forskel på at ligge og køre med 200 på motorvej hvor vejen sådan set er god nok til det og tror ikke der er nogle der ikke har kørt for stærkt på et eller andet tidspunkt og endda meget for stærkt.. spørgsmålet er bare HVOR og 135-140 ..hmm... tjaa, kan du da godt kalde for stærkt på pågældende tidspunkt, men det er jo kun een det går ud over hvis man ryger af på mc... det jeg ville frem til var bare at man kommer langt med alm. sund fornuft...

  • #14   11. jul 2008 Nej nej nej.. Hvis der er plads kan jeg ikke se hvad du hidser dig op over.. Brug dog spejlene på motorvejen, kommer der mc'er bag ved kan du vel vente til de har overhalet med at trække ud i din 1,træls personbil.. Det er ikke dig der skal håndhæve loven, så selvom du kører for stærkt behøver du ikke vurdere om de andre også skal have lov til det.. Ser intet problem i at de overhaler indenom, det lyder ikke til de ramte dig..

    Du skriver:
    jeg kan være fuldstendig ligeglad om jeg havde påkørt ham svenskeren,
    1. var det gået ud over ham
    2. han havde nok fået det meste af skylden anyway
    3. og det er altå ikke forbudt at bruge indersiden af skallen

    Du er noget for dig selv hva?


  • #15   11. jul 2008 gert c

    unik


  • #16   11. jul 2008 jeg er da glad for du ikke er livredder hvor jeg bor...og som sag tidligere mener jeg bare at det er ikka alle der orientere sig når de køre ind i højre bane når de er færdige med at lulle rundt ude i venstre bane, og så er det jo ris til egen røv

  • #17   11. jul 2008 Der er da enkelte individer herinde jeg ikke håber at møde i trafikken....

    En indenomsoverhaling er vel forbudt af en eller anden grund ?

    Kan da ikke se hvorfor en bil skal vente med at overhale fordi der kommer en mc?

    Gert skal du så vente med at overhale til alle de større maskiner har paseret dig eller hvordan hænger din tankegang sammen? Hvis den da på nogen måde gør det...

    Men hvad, der er vel en grund til der jævnligt ryger et fjols på mc som mente han kunne det hele, som så ikke kan så meget mere udover drikke most mad med et sugerør...

    Det er sgu grinagtigt som enkelte mc'ister kan tro det hele er iorden fordi man har en mc, men som så skaber sig som idioter når der sker skader... Kom dog ind i kampen, og brug de få lys i har tilbage i kagen


  • #18   11. jul 2008 er det ikke bare en lorte tråd......


    SLET....


    SLET...


  • #20   11. jul 2008 Ja, det lyder ikke særligt smart af de mc'vister. Kunne aldrig selv drømme om at gøre det, medmindre det er ved køkørsel, og dér får jeg allerede sved på panden.

    Men som jeg ser det, er det deres eget problem, så længe det ikke går ud over mig eller andre. Og ikke noget jeg ville hidse mig op over, uanset hvor dumt det er.


  • #21   11. jul 2008 De var da bare ved at lave en ny version af Ghostrider, "Getaway in Denmark"..........

  • #22   11. jul 2008 Tåbelig kørsel !
    Dem der kommer bagfra har bare at rette sig ind efter forholdene foran, det er der ingen tvivl om.


  • #23   11. jul 2008
    • S t r a d a # 1 ® <S@lt Creek> •

    fik da dig ind i debatten, og til at kigge på det, måske tænke en tanke næste gang man overvejer at gøre noget som måske ikke er supersmart (set i bakspejlet)... og har intet imod fokus smiley


  • #24   11. jul 2008 Ulrik (Lyngby) N. O

    det er jo rigtigt nok der skete ikke noget.. denne gang.. men er jo også selv nabo, ikk


  • #25   11. jul 2008 Rune M
    det er fint at du har en histioe, og du har et surt opstød- opkast....

    men er du ik lige lovlig nok fremme i skone over for Don T . . fordi han har sin mening....

    dette er bare min mening . .



  • #27   11. jul 2008 jepper... muligt, men sådanne holdninger gør mig sku sur, og da han ikke var på stedet det givne tidspunkt, er det jo lidt svært at udtalse sig om hvor meget jeg tøffede rundt i venstre spor og hvor langsom jeg var til at overhale..

    smiley


  • #28   11. jul 2008 • S t r a d a # 1 ® <S@lt Creek> •
    yup rigtigt, men kunne ikke holde det tilbage... plejer ikke at brokke mig så meget ellers... skrev jo også "sorry" i overskriften.. he he


  • #29   11. jul 2008 Er der plads så køres der..
    Invitere du ikke selv til ,at de kan overhale indenom, ved at trække til venstre.. Jeg ville nok have valgt at trække til højre og have blinket til højre, mens jeg var igang med overhalingen, for at vise at jeg ville trække ind når jeg var forbi lastbilen.. Så var de helt sikkert gået venstre om dig.
    Så jeg ved godt hvem der er skulle bruge den indvendig side af skallen her, i dette tilfælde..


  • #30   11. jul 2008 Rune: har dog svært ved at forestille mig, hvordan du/andre i bil/lastbis skulle komme til skade, ved at han kørte imellem dig og lastbilen, såfremt han holder sig på "sin plads"?
    Vi kan godt blive 100% enig om, at det er møgdumt, og at den slags kørsel slet ikke hører til på offentlige veje. Vi kan også blive enige om at det kan være sk**efarligt for motorcyklisten, hvis en af bilerne pludselig skulle finde på at slingre ind i ham. Men hvordan det kan sende en af bilisterne på skadestuen, har jeg svært ved at se.


  • #31   11. jul 2008 Triko (Brande) S

    er sku ikke interesseret at blive most i et sæt boogi hjul, end ikke i bil, ved ikke med dig..?


  • #32   11. jul 2008 Ulrik (Lyngby) N. O

    korrekt, det jeg mente var bare at HAN skulle passe lidt på.. det er bare ikke alle der orientere sigi bil , eller holder sig (som du selv siger i sit eget spor) hvis de pludselig opdager en mc så tæt på..


  • #33   11. jul 2008 Rune M - Jeg synes sgu det er fint at du starter denne tråd og hvor meninger kan udveksles smiley

    - Lad dig ikke gå på af om andre mener noget andet -eller forsøger at tryne dig med at ville skabe fokus omkring dig selv - glem dem - dette er et frit forum... Hvor der frit kan tages ordet - Jeg har også oplevet nogle få der forsøger at lukke munden på mig ved at tryne smiley


  • #34   11. jul 2008 Rune M:
    Hvad jeg skriver om denne situation har vel ikke noget med mit arbejde at gøre. Jeg har da øje på de svømmende når jeg er livredder, og hvis der bliver det mindste hopper jeg da straks i vandet for at hjælpe.
    Jeg sagde heller ikke noget om at jeg selv ville overhale dig indenom, jeg kunne bare ikke se det store problem i det, andet end at du nok blev lidt forskrækket da de kom drønnende forbi..

    Hottentotten (Randers )
    Man skal vente med at køre ud til der er fri bagved.. Selvom de kommer for stærkt bagfra skal man da ikke bare holde på sin ret, og køre ud så de må bremse (det er i hvert fald min holdning, hver uenig - det er din sag).


  • #35   11. jul 2008 Uanset forholdene så kører man sku da ikke imellem to biler i så høj fart, det er da direkte idiotisk! Det er da tilladt at tænke sig om, det koster da ikke noget ekstra?
    Jeg kan da selv brænde sammen over folk der skal ligge i venstre vognbane i en evighed, men køre sku ikke imellem to biler bare pga jeg er træt af at vente, det har jeg sku mit liv for kært til!! Så hellere blinke lidt med lyset så han ved jeg vil forbi, da plejer de fleste da at trække ind til siden med det samme..


  • #36   11. jul 2008 Rune: Fik vist formuleret mig lidt forkert/utydeligt. Da jeg skrev: Søfremt han holder sig på "sin plads", hentyder jeg til motorcyklisten, altså at ham der overhaler skal forsøge at have lige meget plads til begge køretøjer under overhalingen inden om, og ikke vige væk fra "sin plads" (i gåseøjen, da han jo egentlig ikke har noget at gøre der), og derved måske presser bilisterne ud i vejkanten.

  • #37   11. jul 2008 Helle: Tror ikke Rune er ved at bryde grædende sammen lige nu, og har brug for at blive trøstet smiley

  • #38   11. jul 2008 sebastian K...

    Du tror simpelthen kun det er mcister det går udover hvis de kører ind i bilen,og ryger under hjulet på lastbilen f.eks?? Du tror ikke at lastbilchaufføren kan miste kontrollen med lastbilen hvis der ryger en mc under hjulet mens han kører 90-100km/t? Du tror ikke billisten kan miste kontrollen med bilen hvis ham og mcisten køre sammen med 130km/t?

    Desuden hvis han kører 135-140Km/t ifølge hans spedometer, så er den reelle fart nok også nærmere 125-130km/t, så han kører rent faktisk helt lovligt smiley


  • #39   11. jul 2008 sikke nogle idioter! nogle tænker kun på sig selv, andre tænker slet ikke!

  • #40   11. jul 2008 Som en anden skrev, så er det ikke underligt der er nogle der kommer galt afsted på mc, for sådan en kørsel der er jo fuldstændig åndsvag. Hvis man ikke har tid til at vente på at en anden overhaler, så burde man måske finde et andet sted at køre.

  • #41   11. jul 2008 Må indrømme jeg er skideligeglad hvis folk kommer til skade når de køre som fjolser og jeg stopper hellerikke for at hjælpe hvis de kør som Rune M beskriver Såååå deres hovedepine ik min...

  • #42   11. jul 2008 Ulrik (Lyngby) N.O - Næ det håber jeg sandelig heller ikke smiley

  • #43   11. jul 2008 Gider ikk lige læse hele indlægget; men tager det virkelig SÅ længe at overhale en lastbil at der kan nå og komme hele TO motorcykler forbi? GI DEN GAS og forsvind fra min overhalingsbane for ""#¤%"# smiley

  • #44   11. jul 2008 Det virker som om folk tror de danske veje er racerbaner.

  • #45   11. jul 2008 Martin: Er de ikke?!? smiley Hvad er de så da?

  • #46   11. jul 2008 På en uheldig dag kunne jeg nok finde på at gøre nogle slemme ting ved en sådan billist

  • #47   11. jul 2008 ind til højre med alle de firehjulede så vi kan få plads til at køre os ihjel i en fart

  • #48   11. jul 2008 Elo: hehe, det ville egentlig være meget fornuftigt, hvis der var en mc-only lane!

  • #49   11. jul 2008 Situationen har jeg kommenteret, Bl.A. Ulrich;

    I siger nok så flot, at I kan være ligeglade, hvis folk på grund af egen dumhed kommer til skade eller af dage. Det kan I da også, men jeg er sikker på, at Rune llige som jeg helst slet ikke vil involveres i folks mere eller mindre bevidste selvmordsforsøg!

    Det er vel fair nok;-)


  • #50   11. jul 2008 Knud: Herr. Ulrich, om jeg må be!

    Så længe de ikke styrter ind i mig, er jeg ligeglad smiley Men kører ind i min kostbare Mitsubishi Colt, får de dælme bøllebank.

    Altså ja, det hører ikke hjemme på vejene. Men jeg hidser mig dog ikke op over, at der er en der kører forbi mig, inden om, så længe længe det foregår nogenlunde sikkert. Og hvis det foregår usikkert, så håber jeg på, at han ikke kører ind i mig smiley


  • #51   11. jul 2008 eller "hun" for den sags skyld smiley

  • #52   11. jul 2008 Cartman:

    Altså... hvis jeg ligger i venstre sporte på en mortorvej og er igang med at overhale fx. og jeg ligger med omkring 130-140 km/h og der kommer en eller anden idiot bagfra og køre helt " op i røven" på mig, så klodser jeg konsekvent min bremser så idioten skal HELT op og stå... der er jeg TOTALT kold. Sådan noget kan jeg bare ikke under nogen omstændigheder tolerere.

    Det samme med de idioter som blikker med forlygterne.... hvad er det lige det skal til for... Jeg flytter mig satme ikke af den grund tværtimod!

    /mvh


  • #53   11. jul 2008 Jeg har for vane (både på mc og i blikdåsen) at bruge spejlene før end jeg overhaler. Og kommer der en hurtigkørende bagfra, venter jeg med at overhale. jeg behøver ikke altid holde på min ret, for at få det til at glide.

    Omvendt har jeg heller ikke meget tålmodighed med tosserne, der tror de har retten på deres side. I går lå jeg i laaang tid bag en bil på motorvejen. Blinkede med lysene og alt det der, uden resultat. Tjae, så må man jo indenom.
    Og så er det sikkert at tossen der har reserveret ydersporet tænker at, jeg kører uansvarligt..


  • #54   11. jul 2008 Citat

    Altså... hvis jeg ligger i venstre sporte på en mortorvej og er igang med at overhale fx. og jeg ligger med omkring 130-140 km/h og der kommer en eller anden idiot bagfra og køre helt " op i røven" på mig, så klodser jeg konsekvent min bremser så idioten skal HELT op og stå... der er jeg TOTALT kold. Sådan noget kan jeg bare ikke under nogen omstændigheder tolerere.

    Citat slut

    Endnu en der leger betjent i trafikken, med jeg holder på min ret blablabla- slap dog af mand. ellers får du sg mavesår,

    den slags oplevelser har vi andre hele tiden uden straks at skulle ævle løs om

    men hele dit indlæg og svar passer til din indstilling.




  • #55   11. jul 2008 Grauballemanden Michael :

    Lege skam ikke betjent, OVERHOVEDET. Jeg køre da tit for hurtigt, men det er sq da træls at have en liggende alt for tæt på. Hvad du hvis jeg virkelig er nød til at lave en hård opbremsning....så får jeg vedkommende i nakken og har nok ikke tid til at kompensere for det, som jeg har når jeg klodser bevist. Det er sq da ikke sjovt.


  • #56   11. jul 2008 Sorry

    Men hvad fanden tror du selv du laver når du klodser bremsen bevidst uden grund.

    Hvad med at trække ind til højre i stedet for, men næ du kører hvad du må og har retten - gaaaaabbb

    jeg brækker mig over den slags udtalelser


  • #58   11. jul 2008 Cartman:

    Jeg køre ALTID i højreside med mindre jeg skal overhale!

    Det jeg mente var at hvis jeg er igang med at overhale en stribe lastbiler og køre ca. 140 km/h så trækker jeg ikke ind imellem lastbilerne selvom der måske er plads. Jeg gennemføre min overhaling, og jeg trædere ikke hårdere på speederen fordi der er en eller anden klaphat som mener at jeg overhaler for langsomt, selvom jeg køre hurtigere end det tilladte

    /mvh


  • #59   11. jul 2008 ;o))

  • #60   11. jul 2008 Hvis det kan tage dig så lang tid at overhale en lastbil der kører 90km/t at en Mc fristes til at køre imellem og det har åbenbart taget så lang tid at 2 stk nåede forbi inden du trak ind igen, så må du sgu' næsten have ligget og lallet i venstre spor.

    Hold til højre eller tag bussen.



  • #61   11. jul 2008 Det er utroligt at alle der skriver i det her indlæg godt ved at man skal holde til højre på motorvejen.
    Der er åbenbart ikke nogen af jer der kører på samme motorvej som jeg kører på hver dag. Det eneste sted der er plads på den er nemlig i indersporet og så er det ligegyldigt om der er 3, 4 eller 5 spor. Selv lastvognene er begyndt at køre i andet spor og de kigger F***** ikke bagud inden de trækker ud, blinklyset på og afsted.



  • #62   11. jul 2008 Slet

  • #63   11. jul 2008 vognbanelinierne

  • #64   11. jul 2008 back...bl og andre der jar misforstået det så kom den anden mc-list udenom på min venstre side, men var ikke super meget plads til ham, og hvis de kommer med 180-200 så er 130 og 80 altså ikke så hurtigt igen... og hvis man laver en uventet manøvre i sådan et tilfælde er der store chancher for det kommer til at gå galt

  • #65   11. jul 2008 sebastian K
    tror ikke jeg har sagt at jeg mener det er mere ulovligt at overhale indenom, bare mere farligt mener jeg, da det kan få nogle uheldige reaktioner hos nogle bilister der bliver overrasket.


  • #66   11. jul 2008 Rune M - Det har du så ikke lige oplyst fra trådstart ,-)

  • #68   11. jul 2008 nok ikk, men det var sådan jeg mente

  • #69   11. jul 2008 - Tilgivet ;o)

  • #70   11. jul 2008
    Helle Opfinder-MC=Gerne bud smiley B

    meen hvis du læser og forstår "håber fanme han køre sådan udenom en cevil" så er det jo (for mig åbentlyst da jeg jo oplevede det) sådan det skal forstås.. undskyld alle der har misforstået lige denne detalje


  • #71   11. jul 2008 Hvad så med de enkelte biler der kører herhjemme som efterhånden snildt kan sparke fra en mc, skal de HELT op i nakken af mc'en for derefter at presse vedkommende på mc ud i rabatten? Eller er den ret forbeholdt mc'ister?

    Imponerende som man til stadighed bliver ved med at tro intet på de danske motorveje kan smutte fra en...

    Der kører sgu efterhånden en del biler som kan rende temmelig hurtigt herhjemme, tilmed nok en del som kan smutte fra en std. 600cc

    Men hvad, så længe tåberne på deres mc der skal agere debile i trafikken nøjes med at slå sig selv ihjel, så fred med det, dem kan man sgu ikke have ondt af


  • #72   11. jul 2008
    Hottentotten (Randers )


    ja og dog... ville da nødig være vidne til en mc + ejer der blev most.. eller en familie med små børn så sådan noget, men nej, ikke ondt af dem


  • #75   11. jul 2008 Energy [Egå] .
    ikk så mange andre, men forstår det som når vi køre på motorvejen, der er jo heller ikke så mange, men alligevel flere vil jeg tro


  • #76   11. jul 2008 man kunne jo osse bare trække så langt mod højre i sin bane som muligt, så kan cyklen som regel uden problemer komme forbi. plejer jeg selv at gøre i bil.

    smertefrit, og jeg behøver ikke bekymre mig mere om den cykel


  • #77   11. jul 2008 - For Sat.. vi hygger os ;o))

  • #80   12. jul 2008 man overhaler ikke mellem de to biler, man overhaler da venstre om den bil i venstre vognbane smiley
    Sorry, kunne ik lade være


  • #81   12. jul 2008 Børnehave!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • #82   12. jul 2008 Hvor der er plads giver michael den gas.........

  • #83   12. jul 2008 Jeg synes det er skræmmende, at Rune godt mener at han må slå folk ihjel..

    Altså... hvis jeg ligger i venstre sporte på en mortorvej og er igang med at overhale fx. og jeg ligger med omkring 130-140 km/h og der kommer en eller anden idiot bagfra og køre helt " op i røven" på mig, så klodser jeg konsekvent min bremser så idioten skal HELT op og stå... der er jeg TOTALT kold. Sådan noget kan jeg bare ikke under nogen omstændigheder tolerere

    Jeg skammer mig over at være chauffør, og du så et eller andet sted. Skulle være en form for kollega for mig, jeg vil håbe at det ikke går udover alt for mange familier. Når du kører og praktiserer din hjælp, til donor-registeret. Det er jo sygt, det du laver.
    Og du har nok taget lidt lovligt, lang tid om at overhale. Men husk, så skal du jo bare klodse bremserne..
    Du skriver selv, at du ville håbe der var en civil. Der så det du var ude for, men husk så lige på. At når du laver det nummer med at klodse, så skal du heller ikke ønske at der er en civil. For så kommer du til at køre uden kørekort. Sket er sket, kom dog videre. Og lad være med at prøve at slå folk ihjel...


  • #84   12. jul 2008 formoder det er denne du hentyder til... vil jeg ikke have credit for





    Jan J. (Esbjerg )

    VIP


    Skrevet: 11-07-2008 20:28:53



    Altså... hvis jeg ligger i venstre sporte på en mortorvej og er igang med at overhale fx. og jeg ligger med omkring 130-140 km/h og der kommer en eller anden idiot bagfra og køre helt " op i røven" på mig, så klodser jeg konsekvent min bremser så idioten skal HELT op og stå... der er jeg TOTALT kold. Sådan noget kan jeg bare ikke under nogen omstændigheder tolerere.

    Det samme med de idioter som blikker med forlygterne.... hvad er det lige det skal til for... Jeg flytter mig satme ikke af den grund tværtimod!

    /mvh



    ...
    sry cartman smiley


  • #85   12. jul 2008 Ronni (Vejen) G:

    Tror du har misforstået mig... kunne aldrig finde på at lave det stunt hvis det var en MC som lå bagved! Det andet giver kun buler smiley og gæt hvem der får skylden?

    Et lille hint... ikke mig der får skylden... der kunne jo være løbet et eller andet dyr ud foran for all i know smiley

    Det giver mig bekendt klip i pappet samt store bøder at køre for tæt, da det er RØV fartigt for begge parter.

    Det med at jokke på bremsen hvis folk kommer for tæt på har jeg gjort adskillige gange, og det virker.....så kan folk lige pluselig godt finde ud af at holde afstand.

    Men som jeg vist nok også skrev så er jeg KOLD.

    /mvh


  • #86   12. jul 2008 Det slår også folk ihjel... Men som du selv skriver, så er du jo KOLD. Hvor er det dejligt med folk, som dig i trafikken, det holder sygehuse osv. igang... Hatten af for dig....:-(

  • #87   12. jul 2008 Hold da op, der sker da lidt på tråden!

    Er vi snart nået til det punkt, hvor vi kan få et stort gruppekram?

    Hvis vi nu bare lader være med at køre hasardert i trafikken, og stopper med at lege betjente, så er alle glade smiley


  • #88   12. jul 2008 Kan godt følge Rune og Jan lidt , jeg bliver også tit selv mega bitter og indebrændt når jeg sidder i bilen og ser motorcykler flyve forbi
    (hader folk på MC når jeg er tvungen til bil ) ;o)


  • #89   12. jul 2008 FÆLLESKRAMMER !!!!!!
    COLA OG POPCORN !!!!!!
    HYSSOLAX til de mest ophidsede smiley


  • #90   12. jul 2008 Sorry Rune... Den skal du ikke have skyld for, men jeg mener stadig at det er sindsygt at gøre.

Kommentér på:
Surt opstød, sorry

Annonce