{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
819 visninger | Oprettet:

VIGTIGT: ANG FAKERE {{forumTopicSubject}}

Nu har der godt nok været en del fakere herinde som er blevet snuppet og tak for det.
men jeg forstår personligt ikke hvordan de kommer ind overhovedet, men måske er der mange som bare lukker ind og så er det ligemeget om det bare er en tilfældig cykel de har nappet et billede af, men personligt byder jeg INGEN velkommen som er under 100 ccm og hvis den ikke lige kan indreg.
Crossmaskiner og ligende uden lygter hører ikke hjemme her på siden
Det er ok hvis det er en man har planer om at betale afgift af men bare der lidt bevis så er det ok.
Bare min personlige mening, og i behører skam ikke at være enige, men sådan er mine krav

Mvh
Rolf

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  VIGTIGT: ANG FAKERE
  • #1   26. okt 2005 Enig....

• #2   26. okt 2005 Så, nu mangler hans fake billeder og hans fake info,

Han er jo helt BLANK,,, :-))

• #3   26. okt 2005 Og nyt mc-navn

Arrgh, hvor vi savner nogle hjælpe-admins der straks kan vippe den Bozo ud

• #4   26. okt 2005 Me tree smiley

• #6   26. okt 2005 Hans, vi har været inde på det før

crossere kan ikke indregistreres

baneracere er købt fra starten til at kunne få plader på, men er blot købt uden eks afgift og ombygget, men kan stadig til enhver tid komme på alm vej (et spørgsmål om penge)

• #7   26. okt 2005 Crossere og Banecykler synes jeg også hører til herinde, sammen med store scootere af den slags der er indregistreret som MC.

Og Rolf, vil lige minde dig om at hvis du trak din MC hen til en emsig synsmand i den stand den er i nu, så er det ikke sikkert den ville kunne blive godkendt til indregistrering. Dvs. at du taler imod dig selv med dit eget argument....

/
    Jesper

• #8   26. okt 2005 Hans,, skal lige sige for god ordens skyld, at selv om at jeg lige har ridste mc-foreholdne op, så er crossere velkomne for mig, blot det ikke er en faker

• #9   26. okt 2005 Janus,, en baneracer er født med lys og blink på, det er jo bare blevet afmonteret

• #10   26. okt 2005 Tænl at jeg har brugt aå mange søndage på at se GP-løb på eurosport uden at vide det ikke var motorcykler jeg så på....

Det er altså ikke udstyret på køretøjet der afgører om det er en motorcykel.
    Er det produceret af en MC producent af MC udviklingsafdelingen, så er det altså en MC. Længere er den ikke...

/
    Jesper

• #11   26. okt 2005 Tjaee, jeg har ikke noget imod at se en pocketbike på siden her. Men hvis der skal argumenteres imod det så bliver det sådan:

De resultater MC producenterne hiver hjem på racerbanerne, hvadenten det er road race eller MX, får det indflydelse på de maskiner de producerer til gadebrug. Altså en crossmaskine er tit en "prototype" til gadevarianten. Derfor har de ret til at være her.
    En pocketbike har ingen relationer til hvad man lovligt kan se på gaden, og burde derfor ikke være her...

/
    Jesper

• #12   26. okt 2005 Johhni K: jeg har været ude på mange søndagsture i det fri, men jeg er aldrig, så vidt jeg kan huske, stødt på din MC. Du har derfor fået en UD stemme da du jo så ikke er velkommen på galleriet :o)

/
    Jesper

• #13   26. okt 2005 Janus: Fortæl du lige Rossi og hans kollegaer at det de kører på ikke er en motorcykel. Det svarer jo til at sige at en DTC bil ikke er en bil, eller at en F1 heller ikke er en bil.
    Det er sgu' for snæversynet det andet

/
    Jesper

• #14   26. okt 2005 Johnni: Synes du min MC skal stemmes ud, den er nemlig ikke indregistreret/ har ikke plader på.

• #19   26. okt 2005 Synes det er røv dårligt at man kan købe et blad som Bike eller MC-revyen, og så se at de har andre køretøjer end motorcykler med i deres blade....

En crosser er altså også en motorcykel. hvad anten den kan indregistreres eller ej. Der findes jo forskellige typer motorcykler, og en crosser er an af dem. Hvis man skal være så stramrøvet burde der jo laves et galleri for hver eneste type MC der findes.
    Dvs. motardgalleri.dk, offroadgalleri.dk, endurogalleri.dk, streetfightergalleri.dk, classicmotorcykelgalleri.dk, touringbamsegalleri.dk,sporttouringmotorcykel.dk, sportsmotorcykelgalleri.dk, standardmotorcykelgalleri.dk, crossgalleri.dk osv osv osv osv.
    Tænk på hvor langsom serveren så ville blive.

Forresten er Suzuki i mine øjne bare et stykke skrammel som aefterligner noget andre MOTORCYKEL fabrikker laver. Derfor kan de ikke kategoriseres som "rigtige" motorcykler, og jeg opfordrer alle til at give samtlige Suzukier en udstemme.... :o)

/
    Jesper

• #20   26. okt 2005 Enig med Hans alias • Strada # 1 ® <Salt Creek> •...

Gider ikke snakke mere om emnet

/Jan

• #21   26. okt 2005 Den egentlige definition på en motorcykel hvis man slår op i et leksikon/ordbog.
    Er et motordrevet køretøj oftest 2-hjulet og ustabilt, dvs. at man skal sætter fødder ned når man stopper :).
    Motorcykler under 50 cc kaldes ofte knallerter :)...

Tja jeg er nu glad for at være her på min iflg. nogen NON-mc.......

Og lige min personlige holdning........syntes sq egentlig sårn en KTM 525 er interessant og måtte gerne være her for min skyld. Ellers burde jeg jo heller ikke selv være her.
    Stemmer dog ikke selv crossere ind, men kan ikke se problemmet......
    Syntes faktisk 90 cc scotere og store crossere ofte er mere interessante at kigge på end endnu en GS500

• #22   26. okt 2005 Så kommer mit bidrag og min personlige definition også lige ind ik. Jeg ved godt vi ikke kan blive enige, men der skal trods alt laves et regelsæt for hvad der bliver stemt ind. Måske fra adm. side??

En crosser er lige så meget mc som en baneracer, som en indregistreret mc. Fordi de begge kan indregistreres hvis de får monteret lys, blink m.m. Der kræver ikke større modifikationer til ligesom der gør ved en knallert som skal indregistreres som mc.
    Scootere over 50 ccm er også mc. Både ifølge reg. attesten, og fordi man skal have MOTORCYKEL-kørekort for at få lov til at køre dem.
    Pocketbikes hører ikke herind, dels fordi de ikke kan registreres som mc (ligemeget om de får blink m.m.), og dels fordi de er 50 cmm.

KOM AN!!

• #23   26. okt 2005 Hej venner (dog ikke Jesper fra Lyngby).. :o)
    Vidste godt at der ville ske noket med dette indlæg, men som jeg skrev så er det min holdning, men rart at se at jeg ikke er alene om denne mening.
    Jesper(Lyngby): Måske skulle du starte med at smide et oplæg i forum'et ang alle Suzuki'er så de kan blive smidt ud. Der får du nok hurtigt opbakning fra mange Ha Ha
    Tror faktisk godt at min kan synes, men det er jo ikke lige noget du bør bekymre dig om, for der er jo nr.plade på og lygter.:o)

Jeg tror jeg vil prøve at oprette min plæneklipper i næste uge bare fgor at se om den kommer ind. :o)

Hav en kanon aften alle sammen. Også dig Jesper, for jeg jagter ikke nogen bare fordi de ikke kan lide vores suzuki'er

Mvh
    Rolf

• #24   26. okt 2005 Men jeg tror altså denne diskussion bliver taget op gang på gang fordi der ikke er nogen formelle retningslinier.

Endvidere synes jeg et eller andet sted er diskussioner som denne er vigtig, eftersom der er os selv der er med til at skabe og forme denne side til hvad den skal være fremover også.

Jeg savner klarere retningslinier for hvornår man kan registrere sig på sitet, og hvordan man skal bevise at man ikke faker (eksempelvis med billede af mc med dagens avis eller noget).
    Dette er vel en opgave for admin. (måske i samarbejde med med nogle af os) at stille disse krav op..

• #25   26. okt 2005 Rolf: mit "nedværdigende" syn på suzuki er at det nok er sådan en jeg har haft flest skruetimer på. På trods af at jeg har sat to Hondaer i stand...
    Og grunden til jeg ikke mener din MC kan gå igennem syn ved en emsig synsmand, er fordi du har foretaget konstruktive ændringer på stellet. Bagsvinger og forgaffel.

Men ja, vi bliver ikke alle enige herinde, så skal vi ikke bare fortsætte som vi plejer

/
    Jesper

PS: jeg havde faktisk overvejet en Bandit 600 inden jeg købte min Hawk, men det siger jeg altså ikke til nogen :o)

• #26   26. okt 2005 Hej Jesper
    Ja, ok, banditten er også den jeg har haft flest timer på :o)
    Det er vel ikke konstruktive ændringer af stellet når jeg kun har skiftet dele ud?? Men ok, måske lige på grænsen, men hold kæft hvor styrer den bare perfekt :o) :o)

Mvh
    Rolf

Kommentér på:
VIGTIGT: ANG FAKERE

Annonce