402 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 1 Svar

løs overløbsrør i tank.. løs overløbsrør i tank..

Hej har en sver fra 00 midt problem er at overløbsrøret i tanken har revet sig løs, så det klikker mød tanken når jeg kører...
Vil så bare høre om der er nogle der har prøvet noget i den stil, eller ved og man kan lave det på en møde uden at skifte hele tanken..

På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklip + køre afklip på lossepladsen 2.000 kr.
  • Fjernelse af ukrudt på fortov 700 kr.
  • install a few ikea items 550 kr.
  • Fjerneukrudt/ stort bed. 2.000 kr.
  • Toilet der løbet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  løs overløbsrør i tank..
  • #1   14. jul 2008 Hej MarkS . jeg kender godt det problem, har lavet nogle stykker af dem. mit forslag er at du renser indgang ud udgang også gerne rest af rør men vigtigst ind - udgang. så finder du noget pvc slange, jeg brugte noget til trykluft-tryk smøring. en tynd klar eller blå pvc slange der er ret stiv og kan tåle benzin. så prøver du at skubbe den igennem røret for at teste om det kan lade sig gøre samtidig måler du længden og tilpasser den der skal stikke ca 5 cm ud i begge ender. lad slange side i, bland så noget 2 komponent epoxsi lim. træk så rør lidt tilbage så det sider ca 2-4 cm nede i rør fyld så godt med lim ned i hul med en lille skruetrækker så du er sikke på at det klæber til jernrør skub så pvc igenem så den anden ende nu er ca 2-4 cm inde og gør så det samme her, skub så rør lidt tilbage og kom så lim på pvc rør så du trækker rør og lim med ned gør det i begge ender til du mener der er lim nok nede i stålrør og der stikker caq 5 cm ud i begge ender. klip så pvc rør over lige omkring stålrør i begge ender fjern evt lim rester inde i rør men det er nok ikke meget da det sider i de 5 cm du klipper af. lad det tøre til næste dag. sådan så er det beder end nyt pvc rør forgår ikke og lim skal nok holde. det er vigtigt der er hul for overløb i top af tank ikke så meget for for meget benzin men når det regner står der vand ved dæksel og når du så skal tanke og åbner fo låg løber vand ind i tank og så har vi balladen. husk den slange der sider i bund af tank på røret at der er fri genemgang i . held og lykke. MVH Jumbonr0. ps. den var lidt lang sorry.

Kommentér på:
løs overløbsrør i tank..

Annonce