{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.271 visninger | Oprettet:

Verdens billigste luftpumpe {{forumTopicSubject}}

Fik lige en pakke hjem fra tilbehørs-MC pusheren Temu. Og denne gang kom denne el luftpumpe til cirka 88' en halv med. Har ikke haft den på dæk endnu, men der er godt sus i den. Måler 18x8x4,5 cm. Der er dansk brugsanvisning med. Slangen kan ikke skues af for yderligere pladsbesparende, hvilket lidt et minus, men pyt med det. Linker ikke til købssted, da priserne varierer, har dog krydstjekket AliExpress, og denne gang kom fætter Temu ud billigst, og det er ikke kun varm luft - ok jeg finder selv ud. smiley
Så sådan en med hvis uheldet er ude.
Søgeord er: luftpumpe motorcykel.
Kan også kombineres med disse gummi-søm, som jeg har hørt meget godt om herhjemmefra, både til MC og bil.
https://share.temu.com/1hwj5gsqdDB

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af opvaskemaskine 970 kr.
  • Service af fjernvarme anlæg 1.447 kr.
  • rede en fjernsyn fra at falde ned 700 kr.
  • nedsat gastryk - de 4 blus kan ikke fungere samtidig. 1.500 kr.
  • Opsætning af gardinstang og opsætning af 2 rullegardiner. 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Verdens billigste luftpumpe
  • michael N
    michael N Tilmeldt:
    jul 2012

Følger: 1 Svar: 16
    #1   18. sep at købe ind ved temu grænser til landsforræderi

• #2   18. sep smiley så er vi mange der er det. Ens eget forbrug er et anliggende mellem hin selv og egen tegnebog.

• Morten C
    Morten C Tilmeldt:
    jan 2025

Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 65
    #3   19. sep Ville foretrække et sådant sæt, hvis uheldet er ude. fx i udlandet. smiley
    https://www.hmwtrading.dk/shoppen/62-mc-udstyr/288-oj-lappe-grej/
    Herhjemme har jeg forsikring, som henter MC til værksted. smiley

• #4   19. sep Den eneste gang jeg er punkteret på mc var det et stykke skrot metal lige igennem bagdæk og selv en normal kompressor havde problemer med at nå og pumpe den hurtigere end det fes ud igen smiley …men til værkstedsbrug og lidt vedligeholdelses pumpning hvis man er for nærig til at købe en normal 2,5 hk model til 500kr eller noget så er den da sikkert fin hvis den ellers virker og kan holde ? smiley

• #5   20. sep Og de der gummisøm er ikke godkendt herhjemme. Kun en lapning indvending fra er godkendt. Og så forstår jeg heller ikke hvorfor du støtter Kina og alt deres skrammel.

• #6   22. sep Øv øv øv - Jeg bliver sgu lidt træt i hovedet, når "frelste" svarere opfordrer til politisk korrekthed. Den enkelte er helt i sin gode ret til at vælge, som han/hun har lyst til - så længe det ikke strider i mod gældende lovgivning...!

• #7   28. sep At betale skat er landsforræderi når pengene går til et politi en stat og nogle embedsmænd der i forening krænker grundloven for at please det kinesiske kommunistparti. Vi skulle have ryddet hele politiledelsen og startet forfra, så var kriminalitetsepidemien formentlig også undgået. For nu ikke at nævne parlamentarikerne og dem der stemte på dem

profilbillede
Kommentér på:
Verdens billigste luftpumpe

Annonce