Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.
  • Klipning af hæk 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rookie, rookie II
  • #2   15. jul 2008 LOL DMU så....
    Men det ville da ikke være slemt at ha forbindelserne i orden hos DMI samtidigt smiley

• #3   15. jul 2008 Det er nok den beste måde at spilde dine penge

Jeg har ikke selv haft licens de sidste 5 år, når vi køre ALLE andre steder laver man bare en dagslicens til små 5 Euro om dagen.. + den dækker op til 900.000,- Euro ved skader på dig selv.

• #4   15. jul 2008 Du skal være medlem af en klub, og have Road-Racing B-licens

du bør kunne læse dig til det hele på www.dmusport.dk

(så vidt jeg har hørt er DM aflyst iår.. så tvivler på der bliver kørt nogle gode tider smiley - nogen der kan bekræfte ? - )

• #5   15. jul 2008 CH M
    Det er nu også mere konkurrencen i det, og så er det vel fint nok at man lader lidt penge blive i den danske sport smiley

peter S
    Det var nu også bare for at se om man bare skulle holde sig væk mht tiderne, men på den anden side er det vel et godt sted at starte for at blive bedre...

• #6   15. jul 2008 Hvis pengene eller gik til Dansk roadracing, ville jeg også gerne støtte det. Men DMU arbejder i storstil på at forbedre alt motorsport på 4 hjul og IKKE to hjjul.

Samtidig med at vi ikke engang har en bane der er forsvarlig at køre på i DK.. Når man først har prøvet en af de store VM baner så gider man bare ikke jyllandsringen og skodbordpark.. Sjovt nok koster det ikke engang mere at køre på de store baner

• #7   15. jul 2008 Udover transport på et par dage smiley

• #8   15. jul 2008 Her er der tider fra 6. afdeling af DM fra 2007 på Knutstorp
    http://mylaps.com/results/showevent.jsp?id=252236

• #9   15. jul 2008 tiderne ska du ikk tænke så meget på! de hurtige tider kommer af sig selv! det er for fedt at køre race! noget helt andet end trackdays!

• #10   15. jul 2008 jesper N
    Men det er vel en eller anden form for tilvending, jeg kan godt lide det sociale, og hyggen, og det ikke gør noget man sidder til lidt sent på aftenen. Man skal vel være på, på en helt anden måde til race...

• #11   15. jul 2008 uden for banen er der nøjagtig samme hygge som til en almindelig trackday! men når man så ska køre er det alvor!

when the flag drops,the bullshit stops!

• #12   15. jul 2008 jesper N
    Kører du i rookie, og hvor længe har du kørt

• #13   15. jul 2008 jep,jeg køre rookie II! kørte 2 løb sidste år og 1 i år! det er alt alt for fedt! håber der kommer et godt program i 2009!

• #14   15. jul 2008 Er der et minimum af løb man skal køre. Altså er det sådan at der bliver lagt et program, og så skal man komme til samtlige løb.

• #15   15. jul 2008 nej slet ikk! du bestemmer selv hvilke løb du vil køre! men man vil selvfølgelig køre alle sammen ! hehe

• #16   15. jul 2008 Jeg tænker bare på, at der må jo være et pointsystem af en eller anden art, eller er det kun oppe i de voksnes rækker smiley

• #17   15. jul 2008 nej der er point sytem! men man bestemmer selv hvor meget man vil deltage! mener man ska 7 point i snit så ka man få a-licens!

• #18   15. jul 2008 Mmm,på den måde. Så man kører i rookie II, og kan så avancere derop af. Er rookie II så der man starter, eller er der et andet sted man skal køre først for at komme dertil.

• #19   15. jul 2008 man starter i rookie og så ska man bar vinde en masse piont! så kan man køre superbike,supersport og alt muligt andet som går rigtig stærkt!

• #20   15. jul 2008 Ja ja, rookie kan vist gøre det for mig smiley

• #21   15. jul 2008 ja det går ganske stærkt! ka se det er oles gamle cykel du har købt! den ka sagtens føge med,den er bestemt ikke langsom!

• #22   15. jul 2008 SÅ, nu er det satme en omlakering... Det er ikke oles, det er MIN smiley

• #23   15. jul 2008 okay,det var oles! synes det er en fed lakering på! og den lyder satme godt!

• #24   15. jul 2008 Det er en rigtig fed lakering, men der går jo stort set ikke en dag hvor man får at vide at "hey, er det ikke oles gamle" , Såhhhh der må ske noget smiley

• #25   15. jul 2008 Hvad kørte/kører ole egentlig i af klasse

• #26   15. jul 2008 hehe... nej det går ikk! han køre 600 challange sidste år! så han ka godt finde ud af at køre!

• #27   15. jul 2008 Nu må vi se hvad det bliver til. Hvad smider du efter det på et års tid, sådan rent økonomisk, altså bare i race og licens, uden udgifterne til cykel og diverse

• #28   15. jul 2008 jeg ved det ikk rigtig! har aldrig kørt en hel sæson! men licens koster ca. 2000kr får et år! og tilmelding til løbsweekend ca.1800! og så alt det andet der høre sig til!

• #29   15. jul 2008 Okay, tak for hjælpen indtil videre, og held og lykke med det smiley

• #30   15. jul 2008 det var da så lidt! jo tak,ka jo være vi ses på banerne!

• #31   15. jul 2008 CH M
    Henning, Jeg mener ikke at DMU arbejder på at forbedre sporten for dem med 4 hjul... I såfald må du godt forklare mig hvordan...

• #32   15. jul 2008 Her kan du se omgangstider for de arrangementer, som bliver kørt under DMU:

(link fjernet)

• #33   15. jul 2008 Carsten D
    Køres der slet ikke på sturup. Og hvad med poznan, er der ikke problemer med at køre der i år. Og til sidst, det kan jo stadig være at man ikke bliver bidt af at køre på bane.......Eller,nej

• #34   15. jul 2008 Maleren:
    Du kan som alternativ til DM prøve kræfter med Art Motor Cup. Jeg har kun positivt at sige om Art Motor, herlige fyre, herlige baner, go pris, sikkerhed i top og masser af konkurrence på alle plan. Du kan evt skrive en pm til mig så kan jeg hjælpe dig lidt, har efterhånden prøvet lidt af hvert.

• #35   15. jul 2008 Maler
    Der er ikke blevet kørt DM på Sturup endnu. Men der er kørt Svensk Superbike, men de kører nok lidt hurtigere end os... så jeg ved ikke om du kan bruge tiderne til så meget..

Tor Poznan var der en del problemer med i år, fordi ham som ejede banen ville sælge til billige penge og så have en del mere under bordet. Det blev så blæst op i medierne i Polen med korruption, sorte penge osv..., så nu har ejeren valgt ikke at sælge. Det var ellers meningen at det skulle laves om til indkøbscenter samt industri område... Godt at det blev spoleret.. smiley

Ydermere var der en del problemer med støj og mange mennesker havde klaget over det og lavet underskrift indsamling. Da man begyndte at undersøge dem, som havde skrevet under på klagen, så viste det sig at det slet ikke var banen og støjproblemer, som folk havde skrevet under på (hvad det så var, fik jeg ikke lige fat i). Så da det kom til stykket så var det 3-5 personer som var problemet og de boede langt fra banen... Så det vil sige at fremtiden ser lys ud for Race på Tor Poznan...

Men som Poul skriver, så er der mange som arrangere løb. Art Motor og Jura Racing er vist ganske udemærkede arrangementer. Men det hjælper bare ikke sporten i DK... eller de klubber som lægger mange kræfter i at arrangere løb.

Men måske ville sporten have godt af at man droppede at kører på de danske baner... Så kunne de danske klubber arrangere løb på Knutstorp, Poznan samt en tysk bane. Når der så blev bygget en ordentlig Racer bane ved Esbjerg, så kunne vi også kører på den. De resterende baner i DK kan for min skyld "dø i helvede", fordi man må jo knap nok kører på dem pågrund af for få støjdage...

Kommentér på:
Rookie, rookie II

Annonce