{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.129 visninger | Oprettet:

Bedste MC-land at flytte til? {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Jeg har fået nok af det danske vejr. Om vinteren ligger der is (og salt) på vejene og om sommeren styrter det ned halvdelen af tiden. Min kæreste har netop smidt mig ud, og jeg kan alligevel arbejde fra min computer uanset hvor i verden, jeg er, så jeg ser det her som min chance for at komme et sted hen, hvor jeg hver dag året rundt kan gøre det, jeg virkelig nyder: At køre på motorcykel.

Det efterlader så kun et spørgsmål: Hvor skal jeg flytte hen?

Mine krav:

* Det skal være kørevejr hele året: Ingen sne om vinteren og ikke 45 grader i skyggen om sommeren. (Jeg synes ikke, det er sjovt at køre, når vejene er glatte og jeg synes, det er ubehageligt at køre, når det er alt for varmt. Hvis der ikke findes et sted, hvor der er en behagelig temperatur morgen til aften året rundt, så kan jeg godt blive ud af middagssolen, hvis der så er en god temperatur fra f.eks. kl. 8-10 og kl. 14-20.)

* Ikke for meget regn: Det er ok, det regner engang imellem, jeg er jo ikke interesseret i at bo i en ørken, men generelt vil jeg hellere køre i tørvejr.

* Ikke alt for meget trafik: Der vil nok altid være trafik de steder, der opfylder mine andre krav, men jeg vil gerne prøve at undgå de mest overbefolkede områder.

* Sjove veje, jeg hader at køre ligeud.

* Og så skal det generelt være et ok sted at bo, jeg er selvfølgelig ikke interesseret i af flytte ind i en krigszone.

Jeg har kigget på næsten hele verden: Nordamerika, Mellemamerika, Sydamerika, Sydeuropa, Asien og Australien/New Zealand, men jeg synes, at jeg har svært ved at finde nok information om de forskellige områder til at vide, hvad der vil passe mig bedst, så jeg håber, at nogen af de mere berejste af jer her på forummet kan være mig behjælpelig med input.

På forhånd tak for hjælpen. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedste MC-land at flytte til?
Kommentér på:
Bedste MC-land at flytte til?

Annonce