{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
713 visninger | Oprettet:

Effektiv vicevært. {{forumTopicSubject}}

Jeg kommer ind i min går med min motorcykel og pakere den, og så vil jeg finde mit dækken til den, det regner jo lidt ude.

Jeg kigger ned på jorden hvor jeg plejer at ligge mit dækken, og hvad ser jeg? Intet dækken! Hmm, tænker jeg, det kan være der er nogen der har smidt det ud, så jeg går hen og kigger i skraldespandene, gæt hvad der lige er blevet tømt :|.

Nå, jeg griber min mobi og giver viceværten et kald.
Mig: Hejsa, har du set et rødt motorcykel dækken?
Vicevært: Ehh, ja, æhh, det har jeg smidt ud.
Mig: Hvad? Det var jo helt nyt? Hvordan kunne du smide det ud?
Vicevært: Jamen det lå jo bare der, så jeg rydde op.
Mig: Har du ikke bemærket at der har stået en motorcykel med det på?
Vicevært: Joh, ehh, jeg har da godt set motorcyklen.

Arg, siger jeg bare, det var et helt nyt (købt d. 29/9) dækken. Nu skal viceværten finde ud af om der er noget forsikring der dækker. Jeg er sådan set ligeglad, jeg skal bare have et nyt på den ene eller anden måde. Jeg syntes det er lidt vildt at smide et sprit nyt MC dækken i skraldespanden, specielt når min MC har stået med det på hver dag den sidste måned smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Effektiv vicevært.
  • #1   27. okt 2005 SURT!!!!!!!

  • #2   27. okt 2005 men så må du jo tage det med indefor.....

  • #3   27. okt 2005 Ud fra dine citater om viceværten, så lyder han virkelig dum og med en ligegyldig indstilling.

    Desværre overrasker det mig ikke. Jeg ser en del forskellige typer i form af viceværter, pga mit arb. (håndværker)

    Jeg ville i dit tilfælde sige til ham at han skal ryste op med et tilsvarende, og gør han indsigelser, så gør hans liv surt ved at indgive klage over ham til boligseskabet eller ved næste beboerforeningsmøde tage ham op som emne, det kan jo være at andre også er træt af ham med noget andet.


  • #4   27. okt 2005 Det er vel et eller andet sted hvad man kan forvente hvis man lader ting ligge og flyde i sin baggård...!!!!

  • #5   27. okt 2005 Giver Bo J lidt ret,og viceværten ville jeg nok have betegnet som dum hvis det var Mc der var røget..:)
    Uden at kende nævnte gård, men som så mange andre steder hvor der enten er gårde,cykelskure er jeg glad for at her hvor jeg bor er en ansvarlig vicevært, der smider ting der ligger og flyder diverse steder væk, men det skal så siges at han aldrig ville smide noget nyt ud, og han spørger folk om det er noget der skal væk.Engang imellem gælder det om jeg må skrive det at feje foran egen dør


  • #6   27. okt 2005 Det skal lige siges at viceværten normalt er helt fin og ikke nogen nar.

    Men jeg vil sige at jeg pakker mit dækken ned i den der til hørende pose og ligger det under det træ jeg normalt pakere min MC under, det vil sige lige ved siden af hvor min MC normalt står.

    Og hvorfor skal jeg ikke kunne have et dækken liggende i gården i fred? Jeg kan stille en grill der ned, jeg kan stille en cykel, jeg kan stille et bord + stole, så hvor for ikke et dækken?


  • #7   28. okt 2005 Du kunne jo ligge de dækken et andet sted end lige på jorden i gården?
    Hvis det endelig skal ligge udenfor, så hæng det da et sted så det ikke ligner noget der er tabt.


Kommentér på:
Effektiv vicevært.

Annonce