{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.094 visninger | Oprettet:

Mekaniker til ombygning af mc {{forumTopicSubject}}

Hej..
Jeg har en gammel Suzuki GS 1000 som jeg tænker lidt på at få lave om til en fed "cafe-fighter" lidt ala wrenchmonkees cykler eller som mange har gjort med kawasaki z 1000 fra 80erne...

derfor søger jeg en mc mekaniker/værksted hvor de laver komplette custom-ombygning efter ønske osv..kunne forstille mig at en tysk doner-cykel blev ofret, og den gamle GS'er fik et nyt liv...

nogle som kender værksteder hvor de gør sig i den slags special-opgaver, ud over wrenchmonkees selvfølgelig..? de må gerne ligge på sjælland eller i Kbh..

mvh Andreas


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mekaniker til ombygning af mc
  • #1   16. jul 2008 hej Patrick..tak for tippet, de ser ud til at have styr det, og vil da give dem et besøg inden længe...

    kom gerne med flere special-mekanikerer hvis i kender nogle..er i gang med at undersøge div muligheder min lidt sløve GS'er...


  • #2   16. jul 2008 mere præcist drejer det sig om en ny motor (gsx1100r, 1200 bandit eller gsx750F) som jeg har set andre har fået ind i stellet...
    derudover fælge, bagsvinger og forgaffel..plus lidt extra retro-lir...:-)


  • #3   16. jul 2008 hej Andreas. Eventuelt www.bikx.dk i Næstved. Søren vandt sidste år både for flotteste figther + cruiser. han er Suzuki dealer smiley

  • #4   16. jul 2008 jeg vil umiddelbart tro at WrenchMonkees er dem der kan lave det til den bedste pris. Alternativt skal du "udlicitere" - opgaverne. Altså få een til håndtere hjul, en anden til...

    Mvh, Henrik


  • #5   16. jul 2008 Ja jeg kan jo evt selv komme med doner-cyklen...og så lade en traditionel mc-mekaniker lave det store arbejde, hvorefter WrenchMonkees eller andre shiner den...
    er bare på udkig efter en samlet pris for hele ombygningen...men vil ringe rundt og høre nærmere...


  • #6   16. jul 2008 har du de dele der skal til eller skal de opstøve dem til dig også vis du vil give en hånd kan jeg godt hjælpe dig

  • #7   16. jul 2008 Hej Ras
    Jeg har kun det gamle gs-jern og skal ud og finde resten..
    fed cykel du har dig, vil gerne ha min i stil med din, bare lidt mere old-school...:-)

    hvordan kører din med bandit motoren, og må jeg spørge hvad din har kostet i ekstra dele..?


  • #8   21. jul 2008 Hey Andreas..
    Du skriver bare når du er klar, vi tager os gerne af din maskine !


  • #9   21. jul 2008 den gå rigtig godt med bandit motor og der er smidt ca.12000 i dele men det er klart at vis man vil have spe. dele bliver prisen en anden


  • #10   21. jul 2008 Du kan evt. også tjekke min ud, det er også ras. der har stået for designet af den, og hjulpet mig meget med at ombygge min gamle gs´er.. smiley

    Mvh. Mathias


  • #11   22. jul 2008 hej Ras og Mathias...
    okay det er da en okay pris, hvis motoren er med i der...og tro mig Mathias har kigget mange mange på begge jeres fede bikes....

    skal dog lige ha styr på på div ting plus økonomien før jeg kaster mig ud i ombygningen, men er i gang med at undersøge div ting og priser.....

    WrenchMonkees: jeg gir lyd fra mig når tid er..:-)


Kommentér på:
Mekaniker til ombygning af mc

Annonce