919 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Mc ferie ...hvor til ? Mc ferie ...hvor til ?

Hej
jeg går lidt i tankerne om at tage en tur på mc ferie når jeg er færdig og har fået taget min kørekort.

jeg tror det bliver til Italien eller Frankrig

men så var det jo lige jeg ville høre om der var andre der skulle på mc ferie ? hvor skal i hen og har i nogle gode fif eller tips til sådan en tur ?

Mvh Rune

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mc ferie ...hvor til ?
  • #2   27. okt 2005 nåee hehe mange tak

• #3   27. okt 2005 ja okay den der norge tur den lyder satme hyggelig
    det var da også et rigtig god mulighed ?

• #4   27. okt 2005 Ja.. Sverige er sikkert også udemærket... masser af skov, sving og bakker. Og flot Natur.

• #5   27. okt 2005 Hej
    Norge Kan helt klart anbefales. Var der oppe i sommers på mc. Der er smuk Natur og masser at gode sving. Og tempoet er ikke så høj og traffiken ikke lige så tæt som sydpå. Så kan helt klart anbefales hvis det er første gang man skal afsted på mc.
    VH
    Jens

• #6   27. okt 2005 Norges vestkyst (ikke at der er en østkyst) er det smukkeste jeg har oplevet på 2 hjul!!!

sving... og når jeg siger sving så mener jeg SVING... hele tiden, altid, 24 timer i døgnet rundt...

Vi så hvaler, rener, elge og fiskede en masse ørreder

kort sagt FANTASTISK NATUR!!!

og bedst af alt: ingen trafik

/Jan

• #7   27. okt 2005 Hej Rune!

Hvis du skal på ferie, så pak telt og tøj i en pose fra Louis, op bag på cyklen med den og så bare derudaf...

Hvis du har mod på at kører til frankrig som du skriver, så kan jeg anbefale at lægge turen forbi Camp Moto... Super fedt sted... har været der en enkelt gang før... og det er bestemt ikke sidste gang....

http://www.lecampingmoto.com/

Rune D.

• #8   27. okt 2005 til jan j
    jeg pakker nu altid kassevognen med div grej og fluekappen og selfølgelig mc´en og daffer til norge og fisker laks morgen og aften og køre i de værme dag timer på de snoede veje der oppe-
    mvh rené c

• #9   27. okt 2005 Hehe
    kender i det når man er helt oppe at køre over ting. *GG* glæder man stykt og jeg overvejer seriøst den norge tur fordi det er sku lige med med fed natur, camping og jaa det er satme hygge!!!

mvh Rune

• #10   28. okt 2005 Norge.......der regner det da alt for meget!!??!?! Hop på biltoget i Hamburg, og voila næste morgen er man lige ved basel, 1½ time senere er mani alperne, og gå amok mange sving, den fedeste natur, den lækreste mad og høj sol...hvad mere skal der til???

Jeps Camp moto er et ganske fedt sted, de laver nogle lækre sandwich...og gode øl... smiley

Kommentér på:
Mc ferie ...hvor til ?

Annonce