919 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
9 Svar
Mc ferie ...hvor til ? Mc ferie ...hvor til ?
Hej
jeg går lidt i tankerne om at tage en tur på mc ferie når jeg er færdig og har fået taget min kørekort.
jeg tror det bliver til Italien eller Frankrig
men så var det jo lige jeg ville høre om der var andre der skulle på mc ferie ? hvor skal i hen og har i nogle gode fif eller tips til sådan en tur ?
Mvh Rune
0 synes godt om
jun 2005
Følger: 11 Følgere: 9 Emner: 61 Svar: 306
jun 2005
det var da også et rigtig god mulighed ?
sep 2004
Følger: 14 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 119 Svar: 1.470
maj 2004
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Svar: 5
Norge Kan helt klart anbefales. Var der oppe i sommers på mc. Der er smuk Natur og masser at gode sving. Og tempoet er ikke så høj og traffiken ikke lige så tæt som sydpå. Så kan helt klart anbefales hvis det er første gang man skal afsted på mc.
VH
Jens
jan 2005
Følger: 44 Følgere: 40 MC-er: 3 Emner: 136 Svar: 1.174
sving... og når jeg siger sving så mener jeg SVING... hele tiden, altid, 24 timer i døgnet rundt...
Vi så hvaler, rener, elge og fiskede en masse ørreder
kort sagt FANTASTISK NATUR!!!
og bedst af alt: ingen trafik
/Jan
jan 2004
Følger: 107 Følgere: 100 MC-er: 4 Emner: 26 Svar: 1.270
Hvis du skal på ferie, så pak telt og tøj i en pose fra Louis, op bag på cyklen med den og så bare derudaf...
Hvis du har mod på at kører til frankrig som du skriver, så kan jeg anbefale at lægge turen forbi Camp Moto... Super fedt sted... har været der en enkelt gang før... og det er bestemt ikke sidste gang....
http://www.lecampingmoto.com/
Rune D.
aug 2004
Følger: 34 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 64 Svar: 391
jeg pakker nu altid kassevognen med div grej og fluekappen og selfølgelig mc´en og daffer til norge og fisker laks morgen og aften og køre i de værme dag timer på de snoede veje der oppe-
mvh rené c
jun 2005
kender i det når man er helt oppe at køre over ting. *GG* glæder man stykt og jeg overvejer seriøst den norge tur fordi det er sku lige med med fed natur, camping og jaa det er satme hygge!!!
mvh Rune
feb 2005
Følger: 15 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 65 Svar: 160
Jeps Camp moto er et ganske fedt sted, de laver nogle lækre sandwich...og gode øl...
Mc ferie ...hvor til ?