{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
715 visninger | Oprettet:

Rev'it eller Alpinestars {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg kigger lidt på 2 forskellige dragter.

Den første er Alpinestars Vector 2 delt til ca. 3500 kr. netop nu.
http://www.motocard.com/en/Articulos/detalle.asp?ref=M-03694515

Den anden er Rev'it GT jakke og bukser, som jeg har set på ebay til ca. 4500 kr.
(link fjernet)

Jeg vil gerne høre jeres erfaringer om de to mærker og evt. de 2 sæt. Alt der kan være med til at træffe mit valg.

Det primære for mig er sikkerhed og kvalitet.

God sommer til alle og forhåbentlig også bedre vejr.

Jan

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rev'it eller Alpinestars
  • #1   17. jul 2008 Kan kun varmt anbefale Alpinestars. Rigtig god kvalitet

• #2   17. jul 2008 hejsa. jeg har prøvet et par alpinestars jakker efterhånden, og på min krop sidder de bare ikke ret godt. somregel var de for store i underkroppen og for små i overkroppen, og jeg syntes generelt pasformen var dårlig. måske de sidder godt på en lille italiener? jeg endte med at købe et sæt revit gt, og den sidder bare som den skal. kan lige hilse og sige at de alpinestars jakker som jeg prøvede svingede imellem størrelserne 54 og 58, den største 54 var faktisk større end den mindste 58 som jeg prøvede i alpinestars. min revit derimod er en størrelse 52, så der er lidt forskel på størrelserne. hvis du er tændt på at prøve nogle alpinestars så kan jeg anbefale dig at tage ned til louis ved den dansk tyske grænse, de har et rimeligt udvalg.

held og lykke med jagten.

• #3   17. jul 2008 Jeg kører i Rev'it til DM brug og track day og jeg har stadig ikke slidt min jakke igennem efter 5 år. Buskerne døde dog sidste år og blev skiftet ud med nogen hvor der ikke var så meget hængerøv i (også revit) De laver gode handsker også.

Blot min oplevelse med Rev'it

• #4   18. jul 2008 Jeg har kun gode erfaringer med Rev´it, det sidder simpelthen bare super godt på mig, og kvaliteten synes jeg også er i top, sikkerhed kan jeg ikke sige da endnu ikke er væltet, men det virker robust og som om sikkerheden er i top.

Kommentér på:
Rev'it eller Alpinestars

Annonce