451 visninger
|
Oprettet:
T-Hansen udstyr {{forumTopicSubject}}
Hej alle. Jeg er meget ny inde i MC verdenen.
Jeg vil gerne høre jeres mening om T-Hansen hjelme og generelt udstyr, Jakker/bukser. Er det være at købe som ens første udstyr?
Hvad jeg selv kan se så har tingene de nyeste godkendelser, men vil gerne høre jeres mening om det.
jul 2005
Følger: 11 Følgere: 26 MC-er: 2 Emner: 15 Svar: 1.489
Men købte selv et par langskaftede støvler ved Thansen for 20 år siden til ca. 700 kr. Og de holder faktisk stadig.
jul 2004
Følger: 10 Følgere: 16 MC-er: 6 Emner: 1 Svar: 205
Hjelmen var fin til en begyndelse, men jeg gider ikke køre med den i dag. Jakke og handsker har jeg ikke noget at udsætte på.
aug 2020
Følger: 3 Følgere: 1 Svar: 3
feb 2023
MC-er: 1 Svar: 2
feb 2013
Følger: 5 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 2.046
Har haft nogen ting derfra når de er på tilbud, fordi så svarer prisen til online prisen for sådan noget billig budget grej.
Ka anbefale at køre en tur efter en biltema og evt en louis mc eller en rigtig mc shop bare for at se på sagerne i det mindste. Nogen gange er der tilbud på noget godt og så er prisen kun ligeså meget over internet prisen som thansens normalpriser er.
Det er sku tyndt med butikker i dk. Men hvis du gider sætte en dag af til at køre efter det, så vil jeg anbefale at gøre det inden du køber det sidste du mangler i thansen som lappeløsning.
Min erfaring med thansen er de skuffer ret tit, og overrasker meget sjældent positivt. Men er som regel en god nødløsning hvis man står og mangler noget en lørdag.
T-Hansen udstyr