{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
451 visninger | Oprettet:

T-Hansen udstyr {{forumTopicSubject}}

Hej alle. Jeg er meget ny inde i MC verdenen.
Jeg vil gerne høre jeres mening om T-Hansen hjelme og generelt udstyr, Jakker/bukser. Er det være at købe som ens første udstyr?

Hvad jeg selv kan se så har tingene de nyeste godkendelser, men vil gerne høre jeres mening om det.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af sætteskade 2.200 kr.
  • Udskiftning af sikkerhedsaggregat til vandvarmer 1.500 kr.
  • Samle / opsætte større Ikea garderobe 1.250 kr.
  • Rengøring af Airbnb 1.000 kr.
  • VVS’er til at fjerne rør 1.300 kr.
  • Duravit toilet overløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  T-Hansen udstyr
  • #1   4. nov Som med så meget andet får man nok hvad man betaler for. smiley

Men købte selv et par langskaftede støvler ved Thansen for 20 år siden til ca. 700 kr. Og de holder faktisk stadig. smiley

• #2   4. nov Jeg har tidligere haft både hjelm, jakke og handsker fra Thansen.

Hjelmen var fin til en begyndelse, men jeg gider ikke køre med den i dag. Jakke og handsker har jeg ikke noget at udsætte på.

• Stig C
    Stig C Tilmeldt:
    aug 2020

Følger: 3 Følgere: 1 Svar: 3
    #3   5. nov Hjelmen ville jeg købe hos en rigtig motorcykel forhandler, det er trods alt dit hoved den skal beskytte, og mund ikke det er 3-4000.- hvert.

• Jörg G
    Jörg G Tilmeldt:
    feb 2023

MC-er: 1 Svar: 2
    #4   5. nov Det har jeg også gjort til opstart, det er jo ikke så dyrt... senere opdateret til nogle bedre/dyrt men helt perfekt til min behov.

• #5   6. nov Udvalget er lidt knapt. Kvaliteten er ok til prisen.
    Har haft nogen ting derfra når de er på tilbud, fordi så svarer prisen til online prisen for sådan noget billig budget grej.

Ka anbefale at køre en tur efter en biltema og evt en louis mc eller en rigtig mc shop bare for at se på sagerne i det mindste. Nogen gange er der tilbud på noget godt og så er prisen kun ligeså meget over internet prisen som thansens normalpriser er.
    Det er sku tyndt med butikker i dk. Men hvis du gider sætte en dag af til at køre efter det, så vil jeg anbefale at gøre det inden du køber det sidste du mangler i thansen som lappeløsning.
    Min erfaring med thansen er de skuffer ret tit, og overrasker meget sjældent positivt. Men er som regel en god nødløsning hvis man står og mangler noget en lørdag.

Kommentér på:
T-Hansen udstyr

Annonce