{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
999 visninger | Oprettet:

Træf på toppen - sprit tjek {{forumTopicSubject}}

Hej med jer,

Er der nogen af jer der i år oplevede stor forskel på det målte inde på pladsen (målt ved ind/udgangen), kontra den måling politiet foretog udenfor pladsen?

Må nok sige at der for mit vedkommende var en forskel på 0,3 promille. Hvilket jo ikke er særlig trygt for os, der gør hvad vi kan for at sikre os.

mvh - Palle

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Træf på toppen - sprit tjek
  • #1   21. jul 2008 De der står og tager 40 kr inde på pladsen for at vi kan få lov at puste er totalt bondefangeri!!! For det holder ikke en pind!!

Ved Mosten sidste år tog politiet 6 stk for sprit kørsel, som havde pustet nul inde på pladsen :o(
    Og det er de samme som står i Skagen!!

Man kan vel kun stole på sig selv og ikke drikke for meget aftenen før?

• #2   21. jul 2008 Jeg var meget i tvivl om jeg måtte køre, jeg var ikke frisk, men den viste 0,00 på pladsen, det troede jeg ikke på, så jeg fik lov at prøve igen med samme resultat. Blev dog ikke stoppet på vej hjem.

• #3   21. jul 2008 Jeg drak til 5 om morgen og kl 12.30 viste en promille på 0, så det skal man vist tage med et gran salt

• #4   21. jul 2008 Jeg kan ikke forstå hvorfor Politiet ikke vil stille op inde pladsen og lade folk prøve at puste.
    Jeg er helt sikker på at utroligt mange mennesker kunne lære noget af det, omvendt ville Politiet jo nok gå glip af en del af deres "indtægt".

• #6   21. jul 2008 Ja 40 kr. er lige i overkanten, det har før kostet en lille rund 20,-
    havde drukket til kl. 05.00 men følte mig frisk nok og de andre der var med pustede 0.00 - Jeg pustede først 0,71 ups smiley ventede ca en time og pustede 0.00 . . . .så tror ikke så meget på deres fine apperatur derinde - andet end til at tjene penge
    og mødte ikke en eneste strisser på vejen hjem .-0

• #8   21. jul 2008 Vi var 3 stk. oppe og puste om lørdagen inden vi kørte hjem, og vi pustede alle til 0,00 promille, hvilket vi undrede os lidt over! Vi snakkede faktisk om skidtet (måleren) virkede på vej tilbage!!

• #9   21. jul 2008 Skidtet virker ikke :o(

• #10   21. jul 2008 I det hele taget er det sørgeligt at "træf på toppen" efterhånden er blevet så sindsygt dyrt!

• #11   21. jul 2008 Vi havde en der pustede 0,2 og det gjorde han så også en time senere hos strisserne. Og man skal kun tage dem som en retningslinje. Hvis man selv mener man ikke er frisk, ja så ville jeg sgu nok vente lidt med at køre smiley Og 40 kr. tjah synes sgu ikke det er alverden i forhold til at miste kortet, så...

• #12   21. jul 2008 Blæste 0,0 inde på pladsen, og samme resultat 45 min senere ude hos bent betjent og hans tro følgesvende. Hvor vidt alkometret stemmer inde på pladsen, ved jeg ikke. Bruger den sammen med min fornuft, og fornuften siger mig, at man ikke skal feste til klokken 5 om morgenen...

• #13   21. jul 2008 Tjah nu er alkometrene på pladsen jo et forholdsvis nyt tiltag, hvad gjorde man før?? Jeg mener stadig at alkometre eller ej, det er ens eget ansvar at være frisk til at køre.

• #14   21. jul 2008 Nikolaj: Før i tiden var der heller ikke politikontrol ved fr.havn. Det kom for 4 år siden (måske 5) og der blev der taget mange. Året efter kunne man blæse til træffet, men det var gratis om søndagen. Så set i det lys er 40 kr. møg dyrt (som så meget andet ved den byfest), og når det så ikke måler rigtigt er der tale om bondefangeri...

• #15   22. jul 2008 Jeg havde festet til kl. 05.00 om morgenen fredag og skulle hjem fredag.
    Kl. 11.00 gik vi op og pustede, endligt bare for sjov skyld da jeg var sikker på at den ville være alt for høj.
    Nå men vi pustede og min sagde 0.00 det sagde jeg så ikke passede og jeg fik lov til at puste igen i en anden tester, den sagde også 0.00 hmmm

Jeg var på ingen måde i stand til at køre, følte mig hverken frisk eller klar nok i hovedet til at køre, så jeg ventede til kl. 21.00 med at køre, for først der følte jeg mig frisk nok og sikker på at det var ok at køre hjem ;o)

Og nå ja, så var vejret jo også super godt fredag, så det kunne man jo lige så godt tage med ;O)

Kommentér på:
Træf på toppen - sprit tjek

Annonce