{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
673 visninger | Oprettet:

Nogen der ved noget om 450`ere {{forumTopicSubject}}

Hei MG.....

Kan man godt holde en 450`ccm selvom man ikk er " cross-freak" ... dvs. at jeg ikk kører på bane eller noget(Kun med venner[freeriding])
Ved en del om service på 2-takts maskiner og holder da selv min dejlige 2T 250`er ..... men ku ALDRIG finde på selv at skifte vitale dele i motoren som f.eks. lejer/stempel ell. lign.
Kan jeg så godt holde en 4-takts maskine ???
Og er der mere "service" på en 4T 450`er end på en 2T 250`er (justering/udskiftning/smøring)???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogen der ved noget om 450`ere
  • #1   23. jul 2008 hey, hvis du ikke vil rode med motor når den går i stykker , ja så skal du ikke have en 4 takt.. og hvis såden en går i stykker, ja så koster det meget dyrt.
    en 4 takt er ikke svære at køre på end en 2t 250'er, den er faktisk nemmere, og den trækker jævnt hele vejen op, istedet for en 250'er trækker vildt når den får nogle omdr... så hvis det bare er til sjov, så behold 2t, da den er billigere og holde ved lige.. hvor køre i henne når i køre så??


  • #2   24. jul 2008 RE: kasper M
    Lidt forskelligt..... Mest i en nærliggende grusgrav (Derfor både rent sand og grus(Både hårdt og blødt)
    Der er en del sving og nogle få steder køres der med topfart...
    Også en del i bjerge ("Hillclimbs")


  • #3   24. jul 2008 okay, men jeg vil bestemt ikke anbefale dig en 4t hvis du ikke kan skrue lidt selv, og hvis den går i stykker i motoer, ja så bliver det hurtigt 10-15000kr bare for en rep og nye dele.. en 2t kan man jo altid skille af selv, der er jo ingenting der skal stilles osv, og igen hvis det er til sjov kun så vil en 2t være det bedste valg efter min mening.. hvor mange penge vil du bruge på en ny?? du skal tænke på, at nr du får en nyere end den du har nu, så trækker den altså noget anderledes/vildere... og er meget nemmer at køre på , pga dæmpere er bedre og stel osv osv

  • #4   27. jul 2008 Pengene kommer an på cyklens stand osv. men et sted mellem 10 og 15 K.....
    PS. Kan sagtens selv skrue lidt i motoren... men store reperationer overlader jeg til folk med forstand på det smiley


  • #5   27. jul 2008 hmm, jamen til 10-15k der bliver det nok lidt svært at finde en 4t som er noget vær... hvis jeg var dig ville jeg kigge efter en honda 250 fra årgang 2002.. det var en rigtig god årgang, og dem kan man godt finde til en 14-16k... og bare vent.. det er noget helt andet end den du har nu..

Kommentér på:
Nogen der ved noget om 450`ere

Annonce