1.046 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Hej gutter Hej gutter

Nu tager jeg initiativ, men skal bruge en bette hjælp? Der er en del her på siden og scootergalleri af os med knopdæk og ingen indregistreing skal fylde jeres forummer osvosv,.! ONDT I RØVEN , men hvor skal jeg henvende mig og hva ville være et godt navn motorsporstgalleri dvs. Banejern gokart cross quad osv.
Giv nogle forslag ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hej gutter
  • #1   26. jul 2008 Oppe i højre hjørne er der et hyperlink der står kontakt ved - spørg dem.! De kan svare og tage beslutningen.

• #2   26. jul 2008 Mathis Ø......
    Ssssshhhhh : Tag hvad du kan bruge og lad resten ligge!!

• #3   26. jul 2008 Find en Ha´er,og send en pm,istedet for at spamme med det der nonsens....

• #4   26. jul 2008 Hej utilfredse dizzere sådan du vil have den?

• #5   26. jul 2008 ! alt OVER 125 cmm, høre til på Mcgalleri så nej høre til her vil gerne væk,.! men der er ikke rigtig andre forummer ,? til osderfor jeg søger hjælp men der kommer kun dumme input fra sådan nogle som dig

• #6   26. jul 2008 ro på drenge, kan godt ske at han har oprettet et emne flere gange, men "Luk nu røven for helvede !" hører INGEN steder hjemme

hvis du har forslag til galleriet så kan du kontakte dem her
    (link fjernet)

• #7   26. jul 2008 lav dit eget mudder forum, jeg har lavet et til Hayabusa owners club, og det er faktisk ikke ret svært smiley

• #8   26. jul 2008 K2, den eneste der piver som en tøs, og ikke opfører sig særligt modent her - og åbenbart IKKE har læst brugerbetingelserne (for du skynder dig jo liiige og linke til scootergalleri, selvom du egenlig vel godt ved at han er i sin fulde ret til at være her)- er sgu´da dig!!!!!!!!!!!!!!!! Hvad f..er det for et svar at gi?? Mathias stiller et seriøst spørgsmål, sikkert fordi han er ved at være godt træt af, at hans slags altid bare skal ha´et møg-flabet svar!! Syns absolut det er en go´ide med et motorsport-galleri, så de da fri for at høre jeres gejl....men hvad i hele hule H...går der af jer?? Går der noget fra jer?? Jeg fatter simpelthen ikke nogle af jer gider at absolut skal "svine" folk til, der stiller et spørgsmål, som ikke lige falder I jeres smag - hvorfor så ikke bare klikke videre?? Det er spam`????? - jamn, i mine øjne er det da mere spam, at skrive alverdens "svinere", istedet for at gi´ham et seriøst svar!! Og jer der har SÅ meget imod de er her - ville det ikke være en smule mere konstruktivt at hjælpe dem væk fra JERES galleri??.............og til jer der skulle undre jer over, hvorfor JEG så ikke bare springer indlægget over...........så der er kun eet svar..NEJ, F...det kan jeg sgu´ikke, hvis jeg syns at noget bliver uretfærdigt behandlet eller skal føle sig "jaget væk" , af nogle der åbenbart har mere ret til at være her:-/..........
    Mathias, godt initiativ, håber I finder den rette hylde:-) - og fint legetøj du har der;-)

• #9   26. jul 2008 Hej Matthias, fed Quad smiley
    hvorfor laver i ikke et forum herinde, ala SV og klasikker m.m.
    så kan i skrive til hinanden i fred og ro.
    bliv endelig hængende her. der er altid nogen " mavesure landmænd" der klager over vejret smiley uanset hvordan det er !!

• #10   26. jul 2008 Rikke hørt hørt. og godt at se der er nogle der kan og vil sige fra.

Mathias jeg er sikker på at dem der har lavet alle galleri siderne vil hjælpe dig og der skal nok være opbakning fra andre der kører med knopdæk, dem der kører på rr maskiner vil nok helst være her. men bare kom igang med at spørge, det er netop det et forum er til for.

• #11   26. jul 2008 lyder som en rigtig god ide...

rikke - kunne ikke have sagt det bedre smiley

• #12   26. jul 2008 Knægten er 14 år. Slap dog af og gi' ham en chance smiley

Mathis Ø: Syntes din quad er total fed. Tror de fleste herinde ville ønske de havde fået sådan en gave til deres konfirmation.
    Men som en anden bruger har skrevet så kan du jo oprette et forum, for folk som er på "din side af vejen" Kan sagtens forstå at du har samme behov for at snakke "cykel" som alle os andre tosser smiley

Go' vind smiley

Kommentér på:
Hej gutter

Annonce