Forum koger!!! {{forumTopicSubject}}
Det er godt nok svært at få MG til at virke nu. Nå, men sagens kerne er:
Er godt klar over de 2 mc'ister gjorde sig mindre heldigt bemærket i programmet, men hvilket fokus er det også tv2 tager? De fokuserer på dem yderst på grenen, som ikke særligt mange bakker om og viser at alle gør sådan!!!
Ingen frisk fællesture, kammeratskab, beundring eller lign. Kun fartliderlighed!!! (det kan da da godt kalde det)
Jeg billiger nok ikke deres kørsel, men hvis I alle kigger ind i jer selv, så vil langt over halvdelen af jer nok have lignende tendenser, dog nok i en noget mere afdæmpet form.
Synes det er synd at I ønsker de skal køre galt og lign. det er der sku ingen der fortjener. Forstår godt at I tager afstand fra det, men er det ikke at overreagere???
Det jeg vist prøver at sige er, at vi må alle have lidt besindighed, lige meget hvor meget dette bringer "vores pis i kog".
Slutteligt, kom med nogen synspunkter, gerne uden det personlige islæt, da det kan ødelægge enhver tråd!!!
/Niels - som måske bliver lynchet :s
feb 2005
Følger: 19 Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 53 Svar: 194
Thomas
jul 2005
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 152
Og desuden.. alle dem som vil ha' de kører galt osv. og syntes de er nogle idioter.. altså helt ærligt.. tag jer dog sammen.. det den samme smøre i skriver hver gang i ser noget lign. senest med ham nordmanden...
Enten er i totalt dobbeltmoralske (som jeg skyder på mange af jer er), eller også kører i bare roligt... tror nu bare kun på at det er få af jer..
jeg mener bare.. stop med den latterlige dobbeltmoralskhed/hellighed. I har også kørt for stærkt.. måske ikke sindsygt.. men i har brudt loven, og det er jo i jeres øjne nærmest ligeså sindsygt...
helligrøve.
okt 2005
Følger: 23 Følgere: 22 Emner: 52 Svar: 985
jun 2005
Følger: 52 Følgere: 51 MC-er: 2 Emner: 55 Svar: 159
jul 2005
Følger: 33 Følgere: 31 MC-er: 2 Emner: 15 Svar: 285
Håber det opklarer din undring, jeg hader også mange indlæg om samme ting, men mener ikke jeg laver pjatrøv med forum i denne omgang!!!
/Niels
jul 2005
Det kan være træls med alle de tråde, det er jeg helt enig i, tror bare at jeg ville drukne i de andre og ikke få sat en debat igang, med lidt mere indhold, end nogle af trådene. Der gik jo ikke 5 sek. så havde i fundet manden her på MG og dømt ham!!!! Come on, ved ikke hvad det er, men ikke noget jeg er tilhænger af....!
/Niels
feb 2005
Følger: 19 Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 53 Svar: 194
så slipper du denne gang.. men du ved selv hvad der sker næste gang
Thomas
jul 2005
/Niels
okt 2004
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 37 Svar: 284
God post og god nat!
feb 2004
Følger: 22 Følgere: 23 MC-er: 3 Emner: 11 Svar: 57
Jeg vil hellere overhales af en motorcyklist der kører 180km/t med øjnene på vejen, end af en uopmærksom bilist der sidder dybt optaget af en sms-besked..
Mvh Alasdair
jun 2005
Følger: 52 Følgere: 51 MC-er: 2 Emner: 55 Svar: 159
nov 2004
Følger: 18 Følgere: 20 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 549
Og syntes godt nok der kommer mange useriøse indlæg fra dig henrik B. Ser næsten nogle stykker om ugen af den tid jeg er her på mcgalleri.
Ved ikke om det bare er fordi du keder dig hele dagen lang at du bare skriver et eller andet her inde?
Fra scrallar
maj 2005
Følger: 26 Følgere: 25 MC-er: 1 Emner: 47 Svar: 617
Forum koger!!!