{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
740 visninger | Oprettet:

Forum koger!!! {{forumTopicSubject}}

Det er godt nok svært at få MG til at virke nu. Nå, men sagens kerne er:

Er godt klar over de 2 mc'ister gjorde sig mindre heldigt bemærket i programmet, men hvilket fokus er det også tv2 tager? De fokuserer på dem yderst på grenen, som ikke særligt mange bakker om og viser at alle gør sådan!!!
Ingen frisk fællesture, kammeratskab, beundring eller lign. Kun fartliderlighed!!! (det kan da da godt kalde det)

Jeg billiger nok ikke deres kørsel, men hvis I alle kigger ind i jer selv, så vil langt over halvdelen af jer nok have lignende tendenser, dog nok i en noget mere afdæmpet form.

Synes det er synd at I ønsker de skal køre galt og lign. det er der sku ingen der fortjener. Forstår godt at I tager afstand fra det, men er det ikke at overreagere???

Det jeg vist prøver at sige er, at vi må alle have lidt besindighed, lige meget hvor meget dette bringer "vores pis i kog".

Slutteligt, kom med nogen synspunkter, gerne uden det personlige islæt, da det kan ødelægge enhver tråd!!!

/Niels - som måske bliver lynchet :s

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forum koger!!!
  • #2   31. okt 2005 Kan godt følge dig, men kan vi ikke køre videre i de andre indlæg, da dette er nummer 4 om samme emne??

Thomas

• #3   31. okt 2005 Jeg giver Niels ret..

Og desuden.. alle dem som vil ha' de kører galt osv. og syntes de er nogle idioter.. altså helt ærligt.. tag jer dog sammen.. det den samme smøre i skriver hver gang i ser noget lign. senest med ham nordmanden...

Enten er i totalt dobbeltmoralske (som jeg skyder på mange af jer er), eller også kører i bare roligt... tror nu bare kun på at det er få af jer..

jeg mener bare.. stop med den latterlige dobbeltmoralskhed/hellighed. I har også kørt for stærkt.. måske ikke sindsygt.. men i har brudt loven, og det er jo i jeres øjne nærmest ligeså sindsygt...

helligrøve.

• #4   31. okt 2005 Støtter totalt op omkring Niels.. tanken fra de 2 fra indslaget var nærmest ikke at TV2 valgte at bringe indslaget på den nedgørende måde.. tanken stoppede vist ved.. "det er fedt min mc kommer på TV".. jeg håber ikke at det giver anledning til mere fokus på mcfolket generelt.. lad vinteren køle det indslag..det er set føt at man bliver lidt af en drengerøv når dyret brummer.. "kender det fra mig selv"

• #5   31. okt 2005 jeg er helt enig.... hvormange har ikke været over 250 og derover for at se hva deres kværn kan... de er et par drengerøve ligesom os andre mere eller mindre.. og som i siger at man skulle på bane for at blive blæst igennem... ja hvor henne og hva koster det. så bliver man nødtil at køre på den mindre hovedevej uden for byen... arrrhgg færdig

• #6   31. okt 2005 Til thomas: Ville gerne fortsætte mine synspunkter i de andre tråde, men stemningen koger nærmest og jeg synes ikke at alle kommentare var lige saglige/gennemtænkte. Ikke for at fornærme nogen, ville gerne skabe en tråd, med en forholdsvis rolig stemning, hvor vi kan fremsætte vores synspunkter velargumenteret.

Håber det opklarer din undring, jeg hader også mange indlæg om samme ting, men mener ikke jeg laver pjatrøv med forum i denne omgang!!!

/Niels

• #7   31. okt 2005 Henrik: Din mening om det, men hvis du vurderer tonen i trådene, så er det her nok den mindst hede. Søgte lidt argumentering for ens synspunkter, istedet for den meget velkendt lynchstemning, som meget hurtigt kan opstå.

Det kan være træls med alle de tråde, det er jeg helt enig i, tror bare at jeg ville drukne i de andre og ikke få sat en debat igang, med lidt mere indhold, end nogle af trådene. Der gik jo ikke 5 sek. så havde i fundet manden her på MG og dømt ham!!!! Come on, ved ikke hvad det er, men ikke noget jeg er tilhænger af....!

/Niels

• #8   31. okt 2005 Okay Niels

så slipper du denne gang.. men du ved selv hvad der sker næste gang smiley

Thomas

• #9   31. okt 2005 Thomas: Jep og jeg har ikke lyst til kinesisk olfert. Men kors hvor er der meget galde i de andre tråde, nogen mindre gennemtænkte end andre......Men okay, sådan er vi jo forskellige!!!

/Niels

• #10   31. okt 2005 Du har helt ret Henrik B – og jeg sætter da personligt stor pris på at du holder dig til tråden og ikke bare er én der skriver indlæg for at ”flame” og fjerne fokus!

God post og god nat!

• #11   31. okt 2005 Anyway.. hvis man skal være helt firkantet, så er alt hvad der overstiger de tilladte fartgrænser forbudt. For hurtigt er for hurtigt, om man kører 120 eller 200 f.eks. Så med mindre man kan sige sig fuldstændig fri fra nogensinde at have kørt for stærkt, synes jeg man skal tænke sig grundigt om inden man udtaler sig.
    Jeg vil hellere overhales af en motorcyklist der kører 180km/t med øjnene på vejen, end af en uopmærksom bilist der sidder dybt optaget af en sms-besked..

Mvh Alasdair

• #12   31. okt 2005 hørt Alasdair.. nogle gange skulle man stame tro det var scootergalleri det her... eller en svigermødre møde.. gak gak gak den og den mc her inde.. piv piv og føj foe satan... mennn nej man er jo alle så fandens perfekt

• #13   1. nov 2005 Så vidt jeg har forstået så hedder det et "topic" som niels har lavet og du laver så indlæg i dem... (ret mig hvis jeg tager fejl)

Og syntes godt nok der kommer mange useriøse indlæg fra dig henrik B. Ser næsten nogle stykker om ugen af den tid jeg er her på mcgalleri.
    Ved ikke om det bare er fordi du keder dig hele dagen lang at du bare skriver et eller andet her inde?

Fra scrallar

• #14   1. nov 2005 Ja? og hvad så om der bliver lavet 60 af de samme indlæg, det er vel et forum og vi skal have noget lat lave man!!!!

Kommentér på:
Forum koger!!!

Annonce