655 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Kawa GPZ 500 Kawa GPZ 500

Efter at have læst de mange synspunkter om kawa, har jeg overvejet at købe sådan en. Der er dog lige nogle flere ting jeg vil vide, hvordan er det med service på sådan en; hvornår, hvor meget skal skiftes?? Har kigget på to stk den ene har kørt 43000 og er fra 92´ den anden har kørt 32000 og er fra 96´. Jeg er mest til den sidste!!
Håber der er nogen der vil vejlede mig!!
MVH Andreas s

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Forhave + have 1.500 kr.
  • Klipning af hæk 2.000 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Græsslåning 350 kr.
  • Hjælp til fjernelse af ukrudt i forhaven 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kawa GPZ 500
  • #1   2. nov 2005 Hæhæ - jeg havde nogenlunde samme spørgsmål oppe og køre fo et par uger siden, jeg lytter spændt med på svarene

vh lars

• #2   2. nov 2005 Hvad koster de?

96 modellen er nyest (D-model). Kåben har fået et facelift, der er skivebremse bagpå og 17" hjul foran.
    I daglidagen er der ikke den store forskel, men D-modellen er den mest efterspurgte.
    Men se efter sliddele og tag den der er i bedst stand. Modellen har ingen typiske fejl.

/
    Jesper

• #3   2. nov 2005 Den fra 96´koster 399 og den fra 92´koster det samme. Men det bliver højst sandsynligt den fra 92´, den anden forhandler vil ikke tage min gamle i bytte. LARS A hvad skal du gik i forsikring på en gpz ??

• #4   2. nov 2005 Lyt efter rasle lyde fra knast kæden. den ryger ofte efter ca. 40000. km. på den model !

• #5   2. nov 2005 Hvad med den 91er/21000 til 399 som MC importen har til salg ? - den ser da fin ud - og med ref til samtale herinde har Jim (ejeren af ovst gætter jeg på) et godt ry.

Vedr forsikring, så aner jeg det ikke, er pt i Nykredit med min lille GNer til 1100 årl. Talte med dem vedr en GS 500, som ville koste 5 kilo (inkl kasko), men Nyk sagde selv de ikke var stærke i MC - du skal så liiiiiige være klar over at jeg ikke er er en ung student men nærmer mig de 40 (fik bare lyst til at prøve MC igen efter 17 år som ren bilist.)

Udover det - så venter jeg til næste år - forår/sommer/efterår - afhængig af hvad der kommer til salg. Overvejer også om jeg skal importere en fra Tyskland - de sku være i bedre stand.

Men generelt har jeg kun hørt godt om GPZ især i forhold til en S500, som var min alternative ide. (skal lige siges at CB 500 også fik gode skudsmål)

vh Lars

• #6   2. nov 2005 Mange tak for alt jeres hjælp, det er godt at blive vejledt. Min nuværende mc var en citron da jeg købte den, men jeg var blændet af begejtring. Så vil gerne købe det mest fornuftige
    MVH Andreas S

Kommentér på:
Kawa GPZ 500

Annonce