955 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Byt af motorolie, hvor ofte??? Byt af motorolie, hvor ofte???

Hej,
Jeg har skruet en del på mc gennem årene, men kom lige i tvivl eftersom motorer ikke er mit store speciale. Hellere spørge og lære, end mene og betale dyre lærepenege.

Jeg har jo min gamle Suzuki stående i DK og kører vel omtrent 1000km hver sommer på den. Den står opbevaret ved konstant luftfugtighed og 21grader celcius.
Byttede olie og filter sidste år, behøver jeg gøre det igen i år, når den ikke har gået længere og stået opbevaret under de forhold? Det bliver jo lidt dyrt i længden, for de få km.

Alle svar fra motor og olie kundige modtages med taknemlighed.

Hyg
Og fortsat gå tur derhjemme...
Bo

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.
  • Samle gyngestativ 630 kr.
  • Hænge badeværelsesspejl og soveværelsesspejl op og ophængning af loftslampe ikøkken 850 kr.
  • Græsslåning naturgrund 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Byt af motorolie, hvor ofte???
  • #1   4. aug 2008 Kommer lidt an på om du starter din motor op en gang i mellem eller den bare står helt stille ?

• #2   4. aug 2008 Hej Michael - Tox_

Den står helt stille eftersom jeg ikke bor i DK længere!

• #3   4. aug 2008 Hej Jesper!
    Ja jeg må jo indrømme at jeg tænker lidt på samme måde, men med 3 mc'er så bliver det jo til en slant hver år. Baby på vej og ombyggergen gør jo hele denne fantastiske hobby til lidt af en bekostelig affære.;-)'

Dublin, sjovt jeg aldrig er stødt på dig derovre (har boet der i 2 år og rejste hjem sidste sommer) Kender du danskerbanden (Allan, Jacob, Stefan, Frederik osv....??)

Hyg
    Bo
    PS have a pint on me boy!

Kommentér på:
Byt af motorolie, hvor ofte???

Annonce