HJÆLP!!! (Aalborgensere specielt) {{forumTopicSubject}}
Hej venner !
Har før, for 1 års tiden siden og lidt mere - haft held med jer herinde, til at finde min stjålne lille MC (PGO 150ccm :o)), og jeg har den stadig
!! ..
Nej - Min makker på arbejdet er netop kommet i samme situation som jeg var dengang - Så jeg lovede at høre ad, og bede på grændende knæ om jeres hjælp endnu en gang.
Han mangler sin (Ved det godt - ikke en MC men alligevel !) gamle CIAO som han var rigtig glad for, og meget gerne vil have igen !!!
Hans info om maskinen er følgende (Som han kan huske):
CIao - Hvid
Rusten styr, ellers pænt - Rundt speedometer i forlygte.
Stelnummer: ZAPC 31200 00001899
Stjålet fra Tornhøj Centeret mandag 28/7-2008 (Sidste uge)
KM tal: Ukendt.
Årgang: Ukendt
Han kan kontaktes på TLF (Ole): 20 94 21 98
Eller mig evt: 27 59 34 13
Håber nogle har lyst/tid og evt give besked hvis de mener at have set en sådan, også selvom det ikke er en MC :o(
Fortsat god mandag :o)
/Christian.
jun 2007
Følger: 23 Følgere: 19 MC-er: 1 Emner: 142 Svar: 2.821
Men et godt bud er stisystemet i stort set hele Aalborg Ø. Garanteret nogle unge rødder, som har moret sig med at køre knallert!!
apr 2004
Følger: 45 Følgere: 54 MC-er: 7 Emner: 179 Svar: 673
maj 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 5
Nu må vi se om det bærer frugt ! :o) (Kunne ikke lige komme i tanker om en rigtig "biker" talemåde)
aug 2005
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 77 Svar: 2.020
Har selv haft sådan en Ciao en gang i mine unge knallert dage.
Den var fantastisk, ægte spaghetti havelåge i med masser af charme og personlighed (med alt hvad det indebærer...) -og hvis man trådte til i pedalerne samtidig med fuldgasgivning kørte den fra alle de andre rødder...
Ærgrer mig stadig over at jeg smed den ud efter mange års (mere eller mindre trofast) tjeneste.
Håber i finder rakketen igen!
maj 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 5
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 124 Svar: 1.773
HJÆLP!!! (Aalborgensere specielt)