896 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

ADMIN KIG HER. Vægt ADMIN KIG HER. Vægt

Hey admins, vidste ikke lige hvordan jeg ellers skulle få fat i jer.
vi er nogle stykker der gerne vil hører om hvorvidt det er muligt at få en extra kategori med i MC spec teksten?

altså så vi har:

Årgang.

Motor.

Hestekræfter.

VÆGT.

Fælge

osv....

Vi er godt klar over at ikke alle kender deres vægt på maskinen, men Div spec sider på nettet kan hjælpe.
f.eks. www.Bikez.com eller www.motorcyclespecs.co.za

håber det er muligt.

Mvh
Bjørn

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 800 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ADMIN KIG HER. Vægt
  • #1   5. aug 2008 Hvad skal man bruge det til? altså mener det er da ok, men man kender da vægten på sin egen mc ikke????
    hvis man letter vægten på sin mc med andet udst. og mag. eller carbon fælge skriver man det jo....

• #2   5. aug 2008 Gode forslag, men brug denne formular, så de havner i de rigtige hænder:

(link fjernet)

• #3   5. aug 2008 Der kunne være SÅ mange ting, der ville gøre dette site SÅ fedt. Jeg har personligt selv indsendt op til flere tiltag, specielt i retningen af et bedre forum, med bedre overblik osv. Ting som flere detaljer i profilen, minimums uploading af 3-4 billeder osv osv er alle forslag der er modtaget af ejerne. Hvad der sker må guderne vide, men der er godt langt mellem forbedringerne og ganske sørgeligt endda.

• #4   5. aug 2008 er fuldstændig enig i at man jo kan skrive det i bemærkninger,men det er der bare ingender gør.
    jeg bruger MCG til at kigge på forskellige cykler og se hvad de kan.
    tror vi alle er enige om at heste er en vigtig ting at vide, men hvis man ikke ved hvad cyklen vejer så er det jo ligemeget.
    en ½Tons cykel med 150HK er måske ikke den vildere end en 90kg cykel med 65HK.

synes bare det kunne være en god ting at have med.

R46 er det ikke noget du kan gå viddere med?

Kommentér på:
ADMIN KIG HER. Vægt

Annonce