{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
727 visninger | Oprettet:

Spørgsmål vedr. Ducati??? {{forumTopicSubject}}

Jeg har vist endelig langt om længe fået overtalt min far til at anskaffe sig en Ducati og han har allerede kig på en han godt kunne tænke sig.
Mc'en er en Ducati 900 SS fra 1994.
Den har kørt 56.000km er med Carbon potter, nyt service og er også nysynet.
Prisen er på 89.900kr.

Nu er det så at i skal hjælpe mig med gode råd, så jeg kan hjælpe min far med gode råd.
Er det den rigtige pris for en sådan mc og hvad med kilometerne, er det for mange eller hvad???

På forhånd tak....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål vedr. Ducati???
  • #1   3. nov 2005 Forresten er der nogen der ved om den er luft, olie eller vandkølet???

  • #2   3. nov 2005 Hey mester.

    Er det den fra Viborg han har kig på?


  • #4   3. nov 2005 Hej Christian
    Hvorvidt det er den rigtige pris er jo svært at svare entydigt på. Hvor mange ejere, hvordan er den kørt, har den kørt bane, er der nogen form for kilometer garanti m.m. Umiddelbart behøver 56.000 km ikke være så meget, men hvis den ikke er behandlet ordentligt kan den være døden nær. Kik også på ducati.dk og ellers prøv selv at sammenligne priser. Få den evt. op til en duc forhandler hvis det er muligt, så de kan tjekke den igennem for dig..

    Held og lykke med det, og det er rart at høre at din far ikke er helt på afveje med hensyn til valg af mærke smiley


  • #5   3. nov 2005 Tak for svarene alle sammen... Håber at jeg får mange flere...
    Hej Poul det er den fra viborg han har kig på.

    Bob D tak for svaret... Jeg håber sku at han får en Duc. Det kunne da være ret blæret at far og søn kom trillende sammen på hver deres Ducati!!! smiley


  • #6   3. nov 2005 jepper den er luftkølet.. prisen virker fair nok. min den gamle købt en 750 ss. sidste å.r en 97 med 20.000km for samme pris. så det er lige i området.. fed cykel

  • #7   3. nov 2005 se www.dba.dk igennem... så finder du nemt "markeds prisen"

    regn med at du altid kan slå lidt dollars af i handelen.

    smiley happy hunting..


  • #8   3. nov 2005 Haha MotoRico.... Min far på en 748??? Hmmm nej! Han lånte den af mig en uge i sommers, da jeg var i udlandet og han er ikke vild med dens kørestilling. Han skal ikke så langt forover!!!
    Men du har fuldstændigt ret, det ku være blæret hvis vi begge kom på en 748 hver!!!!
    Jeg tror lige at vi skal ha ringet over til Finn og hørt ham om han evt. vil tage den Yamaha Virago 535 min far har i bytte???


Kommentér på:
Spørgsmål vedr. Ducati???

Annonce