{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
373 visninger | Oprettet:

wheelies/stunting på lovlig vis {{forumTopicSubject}}

Hey alle herinde smiley
Jeg har gået med tanken i et stykke tid om at købe mig en "beater" cykel og få øvet mig på den, planen var at kunne øve mig på manøvrering på baghjul... Men men men det er jo skide ulovligt på vejen,(hvilket jeg absolut ikke skal ud i alligevel) det medfølger dog også parkerings pladser og semi forladte områder såsom industri områder...

Så mit spørgsmål er egentlig om nogle har erfaringer med at trille rundt bagerst på en stor parkerings plads, uden nogle biler eller mennesker og politiet ville tillade det? Eller er loven så klar på det område at det er bare 110% et NO-GO?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt 5 lamper op i et galleri 2.500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle en garderobe skab til min datter 300 kr.
  • Møbel samling Kommode med 6 skuffer 140 L 80H 40 D 1.200 kr.
  • Put up a shelf 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  wheelies/stunting på lovlig vis
  • #1   26. jan Gør som vi andre gjorde, (da vi noget yngre). Find småveje eller områder, hvor der ikke kommer mange eller har beboelse i nærheden. smiley
    Eller bedre, tag en snak med den lokale vognmand, de har ofte store arealer omkring deres haller og er selv vilde med alt hvad der kan køre, lån pladsen i weekenden for en kop øl.
    Hvis du har en kammerat, der har en trailer, så inviterer du ham med, for så er der en til at køre din bøjede mc hjem smiley

• #2   26. jan Alle steder hvor man kan komme til med et køretøj, altså ikke afspærret område, der gælder færdselsloven. Men som det allerede er sagt, så spørg nogen med et plads, om du må låne den, og ja en sixpack kan tit smøre velvilligheden. Jeg er sikker på du kan finde nogen der ikke har et problem med det. Og så længe du ikke generer nogen med larm, så sker der ikke noget. Hvis du skulle komme ud for at politiet skulle sige noget til det, så skal det være en meget stram betjent (mange af dem er jo også motorcyklister) jeg gætter på det værste de fleste af dem kan komme på, er at spørge om de må se dit fremskridt. De kan jo se, at du har taget forholdsregler. Hvis det skal være helt lovligt, så skal området være afspærret så man ikke bare kan køre et køretøj derind, en bom eller kæde for, og indhegnet smiley rigtig glædelig wheelie smiley

• #3   26. jan Okay, ja at spørge om lov hos nogle af de store pladser om tilladelse var også på min to-do liste, jeg var mere bange for om hvor strikse politiet er hvis de kørte forbi. Især hvis man har taget visse forholds regler i brug ved at være mutters alene smiley
    Det er jo ikke nemt at finde pladser hvor man kan lukke helt af for andre biler men jeg siger tak for rådene smiley

• Jens M
    Jens M Tilmeldt:
    mar 2018

Følger: 3 Følgere: 1 Svar: 10
    #4   i går kl. 15:51 Du skal bare være klar over at hvis vlado er emsig nok så er en enkelt andet indregistreret køretøj som kommer ind på pladsen nok til at fælden klapper... de er syge og har slet ingen humor

• #5   i dag kl. 07:49 #4
    Den er nemt klaret, to pinde og et plastikbånd med et skilt "Adgang forbudt" sat ved indkørslen, så er der spærret af og alt er i sin skønneste orden. smiley

• #6   2 timer siden #5
    Den overvejede jeg også, men det er desværre ikke nok med "hjemmelavet afspærring" selv kegler har jeg forhørt mig om er ikke nok heller...
    det skal være "korrekt monteret bomme/hegn" ja den er ikke nem at komme uden om på parkerings pladser smiley

• #7   1 time siden #5
    Når det er en privat grund, der tilhører en vognmand, så må der gerne spærres af, han ejer jo området og bestemmer hvem der har adgang, blot der er tydelig skiltet, så bare giv den gas. smiley

Kommentér på:
wheelies/stunting på lovlig vis

Annonce