373 visninger
|
Oprettet:
wheelies/stunting på lovlig vis {{forumTopicSubject}}
Hey alle herinde
Jeg har gået med tanken i et stykke tid om at købe mig en "beater" cykel og få øvet mig på den, planen var at kunne øve mig på manøvrering på baghjul... Men men men det er jo skide ulovligt på vejen,(hvilket jeg absolut ikke skal ud i alligevel) det medfølger dog også parkerings pladser og semi forladte områder såsom industri områder...
Så mit spørgsmål er egentlig om nogle har erfaringer med at trille rundt bagerst på en stor parkerings plads, uden nogle biler eller mennesker og politiet ville tillade det? Eller er loven så klar på det område at det er bare 110% et NO-GO?
maj 2008
Følger: 9 Følgere: 25 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 1.407
Eller bedre, tag en snak med den lokale vognmand, de har ofte store arealer omkring deres haller og er selv vilde med alt hvad der kan køre, lån pladsen i weekenden for en kop øl.
Hvis du har en kammerat, der har en trailer, så inviterer du ham med, for så er der en til at køre din bøjede mc hjem
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 76 MC-er: 15 Emner: 47 Svar: 2.866
jan 2026
Følger: 16 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 2
Det er jo ikke nemt at finde pladser hvor man kan lukke helt af for andre biler men jeg siger tak for rådene
mar 2018
Følger: 3 Følgere: 1 Svar: 10
maj 2008
Den er nemt klaret, to pinde og et plastikbånd med et skilt "Adgang forbudt" sat ved indkørslen, så er der spærret af og alt er i sin skønneste orden.
jan 2026
Følger: 16 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 2
Den overvejede jeg også, men det er desværre ikke nok med "hjemmelavet afspærring" selv kegler har jeg forhørt mig om er ikke nok heller...
det skal være "korrekt monteret bomme/hegn" ja den er ikke nem at komme uden om på parkerings pladser
maj 2008
Når det er en privat grund, der tilhører en vognmand, så må der gerne spærres af, han ejer jo området og bestemmer hvem der har adgang, blot der er tydelig skiltet, så bare giv den gas.
wheelies/stunting på lovlig vis