1.126 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Ameldelse af "dækmontørs-finder" Ameldelse af "dækmontørs-finder"

Jeg har lige været ude og få skiftet mit tyske import dæk med et ditto.
Jeg fandt montøren Total Service i Valby, der ligge ved Valby MC Touring og Kantana MC, med mcdækonlines "Stationssuche" funktion.

http://ssl.delti.com/cgi-bin/reifenbestellen.pl?dsco=23&goto=/cgi-bin/stationssuche.pl?dsco=23&cart_id=

Jeg ringede til de første steder på den liste jeg fik via postnr. men de kunne ikke skifte MC dæk. Total Service ordnede det hele til en rigtig fin pris.
Jeg kan kun anbefale alle overvejer at tage MC dæk hjem, at søge via den side, hvis man ikke i forvejen har fundet en montør.
Den ligger også her: http://www.dmcn.dk/?/links/default.asp?KATEGORI=85

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Herregårdssten 45 m2 2.700 kr.
  • Samle ikea pax 2.500 kr.
  • Hjælp til at flytte jord 2.000 kr.
  • Skifte batteri på citroen c4 grand picasso 1.650 kr.
  • Møbelsamling 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ameldelse af "dækmontørs-finder"
  • #1   7. aug 2008 Det lyder da godt, men hvad var den rigtigt fine pris så?

• #2   7. aug 2008 150 kr med det hele.

• #3   7. aug 2008 Har selv tænkt tanken om at finde en motør der ka sætte dæk på da prisen hos min forhandler sgu er for pebberet, men er lidt nervøs mht. til behandlingen af mine fælge og hvor meget en sådan dæk montør går op i afbalancering.

Vildand..: Hva er din erfaring på de punkter?

Jimbo

• #4   7. aug 2008 Og krævede de løse fælge?

• #5   7. aug 2008 Kan anbefale Kolding Mini-motor... (NOT) De tager kun 735 kr. !!! for 2 dæk monteret på løse fælg. (demont gammel - mont. ny)

• #6   7. aug 2008 Stephan: Det var dælme lidt af en timepris...

Næste gang, så smut lidt syd for flensborg fælgene.... Jeg fik smidt for/bag Michelin Pilot road 2ct på, for 2242kr, alt incl.

• #7   7. aug 2008 Hvis jeg kom med løse fælge var det 100 kr.
    Ham ved Total Service havde haft mange MCer inde og det korrekte værktøj og lifte. Han smed ikke dækket i en maskine, men gjorde det hele manuelt. Jeg kan ikke tale for alle de værksteder der er tilmeldt siden, men Total Service vil jeg til enhver tid anbefale.
    Det er osse fedt der er et sted i Kbh. hvor de ikke står og brokker sig over at skulle sætte kundens egne dæk på (og tage overpris for det)

De to andre værksteder jeg snakkede med sagde nej til opgaven, hvad der osse er ærlig snak.
    Tjekkede osse en filial af Super Dæk Service her på amager. De skulle have over 300 kr.

• #8   7. aug 2008 Fik dæk fra dækonline, og brugte søgetingen, til at finde en montør.
    Korup dækservice, 2 km fra min bopæl, 200 kr.
    Fin srvice, og flinke mennesker smiley

• #9   7. aug 2008 Var henne ved Euromaster i Kolding og aflevere mit baghjul og et nyt dæk.. hentede det senere på dagen og da vi skulle afregne sagde han "Bare smid en 20'er i kaffedåsen!"

Haha det er sku det billigste dækskifte jeg nogensinde har fået lavet smiley

Mvh Marco

• #10   7. aug 2008 Jeg gav 175 kr for at få skiftet mit bagdæk hos Sayjes i nykøbing og altid en super service deroppe

Kommentér på:
Ameldelse af "dækmontørs-finder"

Annonce