{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken lås??
  • #1   4. aug 2004 yusuf F@ Tak for svarene :o)

    Jeg køber begge dele, men er nok nød til at købe nogle forsikrings godkendte modeller.

    mvh
    Peter


  • #3   4. aug 2004 Hej Peter.
    Jeg har selv lige købt en skivebremselås.
    Den er købt hos KS motor i vejle, og jeg mener at den er godkendt.
    Den er meget mere robust end den hos thansen. jeg gav ca. 260.- kr. for den i god kvalitet. Du kan også få en skivelås med alarm til ca. 5-600.- kr.
    Tænk lige over om det ikke er værd at ofre differencen!!!!
    Hilsen Claus.


  • #4   5. aug 2004 Hey...

    Mht til skivebremselås så kan jeg godt anbefale en Xena lås... Der er inbygget alarm i den så den reagere med en meget høj lyd hvis der er nogle der piller ved din maskine....
    Der er dog også en anden fordel ved det, man glemmer ikke at afmontere låsen før man kører... smiley
    Den er godt nok lidt dyr... Jeg købte min hos SPH i næstved, og jeg mener jeg gav 699,- for den....

    Rune D.


  • #5   6. aug 2004 takker igen for svarerne........prøver at ringe til SPH på Mandag ;o)

    mvh
    Peter


Kommentér på:
Hvilken lås??

Annonce