1.155 visninger
|
Oprettet:
Hvilken lås?? {{forumTopicSubject}}
Hvad skal man vælge?? Skivebremse lås eller kæde lås eller begge dele??
Nogen bestemt lås der er rigtig god til prisen og hvor køber man den(m)??
mvh
Peter
jul 2004
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 23 Svar: 101
Jeg køber begge dele, men er nok nød til at købe nogle forsikrings godkendte modeller.
mvh
Peter
aug 2004
Følger: 4 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 17 Svar: 82
Jeg har selv lige købt en skivebremselås.
Den er købt hos KS motor i vejle, og jeg mener at den er godkendt.
Den er meget mere robust end den hos thansen. jeg gav ca. 260.- kr. for den i god kvalitet. Du kan også få en skivelås med alarm til ca. 5-600.- kr.
Tænk lige over om det ikke er værd at ofre differencen!!!!
Hilsen Claus.
jan 2004
Følger: 107 Følgere: 100 MC-er: 4 Emner: 26 Svar: 1.254
Mht til skivebremselås så kan jeg godt anbefale en Xena lås... Der er inbygget alarm i den så den reagere med en meget høj lyd hvis der er nogle der piller ved din maskine....
Der er dog også en anden fordel ved det, man glemmer ikke at afmontere låsen før man kører...
Den er godt nok lidt dyr... Jeg købte min hos SPH i næstved, og jeg mener jeg gav 699,- for den....
Rune D.
jul 2004
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 23 Svar: 101
mvh
Peter
Hvilken lås??