{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.141 visninger | Oprettet:

spyke???????? {{forumTopicSubject}}

jeg får snart en sort yamaha r6 2008 som min første cykel... har været i vejle hos KS motor og kigge på tøj jeg er faldet lidt for spyke heldragt DEVIL og deres støvle som hedder RACERSTØVLE handsken skal jo os være spyke X-TORSION og en rygbeskytter men den ved jeg ikke hvad mærke hvad skal være???? hjælmen bliver sikkert en ARAI RANDY REPLICA syntes det er et meget fedt sæt men prisen er os meget dyr mon man kan få det samme sæt til en fornuftig pris i evt tyskland eller polen?????


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  spyke????????
  • #1   10. aug 2008 bestilt det på fc-moto.de...

    de har det sikkert alt sammen til gode priser..

    sparet 10kilo ved at købe mit i tyskland. selvom jeg ikke har fået handskerne endnu desværre... men dem sender de senere.
    de havde dem ikke hjemme


Kommentér på:
spyke????????

Annonce