709 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Suzuki Bandit 600 vs CB500 Suzuki Bandit 600 vs CB500

Jeg har kigget en del på Suzuki Bandit 600 fra 95-98 og kan se de fås til omkring 45.000 kr.
Jeg kunne godt tænke mig en lidt kraftigere mc, det kunne være fedt med lidt mere kraft, især når man har en bag på... Men på den anden side er jeg egenligt også meet glad for min CB500..

Hvad er jeres menning/erfaring om Bandit 600, er den lige så robust, er det et godt køb osv ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af grafitti 5.500 kr.
  • Rengøring af lejlighed 65 kvadratmeter, lister, døre og dørkarme, gulve, skabslåger, vaskeskab og vinduer 1.500 kr.
  • Tage 5 loftlamper ned ifbm flytning 560 kr.
  • Havemand til havearbejde 2.000 kr.
  • LE fejl på vaskemaskine 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.146 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Suzuki Bandit 600 vs CB500
  • #1   12. aug 2008 fin solid MC, med teknik der er til at skrue på, og så er det en Række 4

Godt køb hvis det er den man vil ha

• #2   12. aug 2008 Fin stabil MC. Lidt ringere finish end du er vant til på din Honda, men holdbar er den skam.
    En Bandit af den alder, er nok slidt i affjedringen, så budgeter efter, at den skal have nye fjedre foran, samt ny bagdæmper. Og vælg et bedre mærke end original Suzuki.

• #3   12. aug 2008 Bandit er en super maskine, som jeg til hver en tid kan anbefale... Og klemmer du balderne sammen, og sparer 5 til 10.000 kr mere op, så får du rigtig meget for pengene... smiley

Og husk at næsten alle sælgere lige nu er villige til at give et pænt afslag i prisen, så jeg ville kigge efter dem de som minimum ligger en 5000 kr over budgettet, og så forhandle mig nedad, det kunne jo være det lykkedes... Mange, inkl. mig selv da jeg solgte, regner også med at prisen forhandles, og derfor sætter man den lidt højere end smerte grænsen tillader smiley

Mvh
    Gert

• #4   12. aug 2008 Tak for svarene, helt sikkert brugbart.
    >>Jesper, har den fjedre foran ? Det har jeg slet ikk set, synes bare jeg har lagt mærke til alm støddæmpere.. ?

• #5   12. aug 2008 Ja fjedrene er inden i...
    Et sæt fjedre fra Hyperpro, og en bagdæmper fra samme, og så er den godt styrende sådan en bandit.

• #6   12. aug 2008 Helt på linie med Jesper her. Kører selv på "kåbemodellen" gsx600f!
    Jeg elsker den maskine (og ja, fjedrerne er nok noget nær nedslidt når du får den) evt en 750 kubik, MEN der skal man værer opmærksom på at den årgang har det med at spise sine knastaksler!

Til prisen, en kanon mc, og slet ikke så sløv som mange gør den til. MEN heller ikke en racer.

Personligt ville jeg, til samme pris, finde en gsx600f. MEN mit valg er jo farvet af hvad jeg selv er glad for!

Jesper

• #7   12. aug 2008 Prøv at tjekke denne her, kun 55.000 kr... Og det er en Bandit 650, som har et meget flottere og frækkere udseende :

(link fjernet)

• #9   13. aug 2008 >>Gert - Det har du ret i, den er meget flottere end de lidt ældre er....Og hvor vildt hvor meget mere man får for 10k mere.

>>Don T, de lyder meget betrykkende smiley

Jeg vil tage mig god tid til at finde ud hvad den næste cykel skal være. Suzuki Bandit kan meget vel blive den. Til 55 kan man så vidt jeg kan se også få en CBR600, som jeg også er meget vildt med...hmm.
    Synes jeg var lige hurtig nok til at bestemme mig til CB500, selvom om jeg ER glad for den, så på den lange bane skal jeg have noget kraftigere..

• #10   13. aug 2008 Jeg mente en "god" F2 CBR600F

Kommentér på:
Suzuki Bandit 600 vs CB500

Annonce