{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Begynder cykel
  • #1   13. aug 2008 en ny eller en brugt ?? smiley

• #2   13. aug 2008 Nok ikke lige det jeg ville kalde en begynder cykel. Har du ingen ancinitet og der står R i navnet eksploderer forsikringspræmien gerne. Hvad med en Suzuki SV 650, 600/650 Bandit, Honda 600 Hornet, Yamaha FZ6-N eller S eller en Kawasaki ER6-N.

• #3   13. aug 2008 enig vildand, jeg startede på en CBR600F3 sidste år som jeg qua min alder betalte 3.700,- for i forsikring med fuld kasko.
    Nu har jeg en 07 R1'er og den gi'r jeg 5.800,- for også med fuld kasko, men det er rigtigt at er man eksempelvis under 30 så er det helt sikkert meget! dyrere......

Så en velholdt F3 / F4 kunne også være en god ( og forholdsvis billig ) måde at komme i gang på smiley

• #4   13. aug 2008 Fandme lækker bike.. den nye model 08.. i orange..
    Der er en her på galleriet som har sat sin til salg for 130,000

• #5   13. aug 2008 Jeg renger selv med at springe op på en R6'er

men kawa'en er også en fin maskine.

• #7   13. aug 2008 bare man bruger hovedet er det intet problem at starte på en forholdsvis stor/vild maskine - man har jo selv fat i gassen......
    Så man skal lige ransage sin opførsel i trafikken inden man kaster sig ud i det, men noget problem anser jeg det ikke for ( bare min personlige holdning ).

Som Tiger A skriver er der en orange sat til salg - den er sgu ret sprød !

God jagt.

• #8   13. aug 2008 Selvfølgelig kan man køre på en ZX6´er som begynder. Den kan tulle lige så pænt rundt i trafikken som hvilken som helst Suzuki GS500 E... Dette sagt i bedste mening ... Der hvor jeg synes det er synd, det er at man som begynder ikke kan udnytte en Supersports maskine potientale... og så synes jeg det er at købe guld for dyrt...

Bare lige mit point of view.

• #9   13. aug 2008 rigtigt Jim, men rent økonomisk betragtet kan det være en god ide ud fra at man er fri for måske at skulle skifte cykel efter kort tid.

• #10   13. aug 2008 Moderne sportsmaskiner er superletkørte. Så hvis man kan styre sin højre hånd, er det fint at starte på den som begynder/pige MC. Kan man ikke styre sin højre hånd, så kan selv en "lille" 600ccm maskine straffe hårdt.
    Så det skal du vurdere inden du vælger MC.
    Er der tale om en ny eller gammel maskine?
    Og se lige på forsikringen også.

• #11   13. aug 2008 Men begynderen behøves jo netop ikke være GS 500.
    De forslag jeg havde starten har alle kræftoverskuddet.
    Den pris man sælger en eller anden forsikringsbillig 600 cc brugscykel efter et par år eller 3, kan så modregnes i den sikkert langt højere forsikringspræmie for R modellen, når man er under 30.
    Men Kenneth N, ring til forskiringen og hør ad.

• #12   13. aug 2008 Kawaen zx6r er meget mere aggresiv end en F3 ( styring ) men en honda er nem og køre på.. og tilgiver det meste..... startede selv på en F3 og den køre fandme lækkert.. og så duer det bare... men kig evt i min profil.. har en F3 til salg... og den er billig.. skal af med den inden vinter nemlig.. smiley

• #13   13. aug 2008 Min?

• #14   13. aug 2008 tak for de gode råd smiley

• #15   13. aug 2008 Jeg vil heller smide pengene efter en F4 da den har alustel og er lidt lettere, skulle være lettere at køre smiley

Sådan en som min smiley

den kører fanme godt sådan en CBR maskine. og det er også en bike jeg startede på her for 2 mdr. siden smiley

• #16   13. aug 2008 klart det er da en fin fin cykel at begynde på...

Kommentér på:
Begynder cykel

Annonce