{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.581 visninger | Oprettet:

Ny MC-klub i Nordjylland {{forumTopicSubject}}

Vi er en gruppe friske og glade motorcyklister, som netop har startet vores helt egen, nye klub smiley
Klubbens navn er Misery Bay MC, og vi har base i Halvrimmen/Arentsminde-området (ved Brovst). Vi leder stadig efter vores første klubhus, så har du et forslag, hører vi meget gerne fra dig!
Klubbens formål er naturligvis at dyrke vores fælles hobby, have det sjovt, og fremme motorcyklisternes ved udadrettede aktiviteter.

Mød os til Søfesten i Halvrimmen lørdag d. 16/8, hvor vi vil have info-stand og mundgodt smiley

Skulle du være interesseret i at blive medlem, eller hvis du iøvrigt gerne vil vide mere, er du velkommen til at kontakte Jesper (formand): http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=13971
eller undertegnede (sekretær).

På klubbens vegne...


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny MC-klub i Nordjylland
Kommentér på:
Ny MC-klub i Nordjylland

Annonce