1.117 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
11 Svar
Pocket bike... Pocket bike...
He he hvad laver den herinde???
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=1045
0 synes godt om
jul 2005
Følger: 18 Følgere: 15 MC-er: 2 Emner: 46 Svar: 1.186
dec 2004
Følger: 11 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 177 Svar: 1.232
Mvh. Michael.
maj 2004
Følger: 87 Følgere: 89 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 3.718
Så jeg ser ikke noget der er i vejen for hverken crosser, - racere (u.plader), ja eller for den sags skyld pocketbikes, - synes blot de burde have et afsnit for dem selv...
mvh Offslow
jul 2005
Følger: 18 Følgere: 15 MC-er: 2 Emner: 46 Svar: 1.186
dec 2004
Jeg har også en havetraktor jeg synes der er ret fed,,ville det være ok at prøve at oprette den herinde? Det er jo min egen, så det krav er opfyldt,,måske ikke en mc, men når en pocketbike kan komme ind, så kan den vel også?
Den opfylder ihvertfald "EFTER MIN MENING" ligeså meget kravene som en pocketbike gør,..
Men nej,,selvfølgelig opretter jeg den ikke, for jeg skal overholde de regler der er herinde, det skal nemlig ikke være min personlige mening der afgør det, men derimod om reglerne for oprettelse er overholdt. Og det må være ens for alle, overhold reglerne, ellers ender det her gode forum nemt i ren anarki.
Mvh. Michael.
jun 2005
Følger: 1 Svar: 1
jun 2005
Følger: 55 Følgere: 52 MC-er: 1 Emner: 245 Svar: 1.699
Så vil man stemme er crosser eller anden baneracer ind, vil jeg mene at man er dubbelt moralsk hvis man så ikke også stemmer en pocketbike ind!!!!!!! ;o)
jul 2004
Følger: 8 Følgere: 27 MC-er: 1 Emner: 66 Svar: 2.814
dec 2004
Sig mig lige, har du slet ikke fattet pointen?
Du skal overhovedet ikke spekulere over hvad man ud fra sine EGNE kriterier kan accepter eller ej. Du skal bare holde dig til de regler vi allesammmen accepterer når vi opretter en profil herinde,,så kan det ikke gå helt galt...
Og så kan alle andre bare råbe og skrige om dobbeltmoral.Man kan bare sige at man slet og ret holder sig til de regler der nu engang er for oprettelse af en mc herinde. Og de regler er ens for alle, og så er det ikke længere ens personlige mening der afgør om en mc er velkommen eller ej... Ellers risikerer vi at det her galleri bliver noger værre roderi,, så overhold reglerne, de er ens for alle, og hold dine personlige meninger udenfor. Stem på dem der overholder reglerne, og de regler er ikke strengere end at alle seriøse burde kunne overholde dem..
Mvh. Michael.
jun 2005
Følger: 55 Følgere: 52 MC-er: 1 Emner: 245 Svar: 1.699
Vi har jo faktisk gang i en dialog her, så skal du da ikke spille politimand, jeg fatter skam udemærket hvad reglerne siger, men nu handler det også om at folk ikke ser så meget på reglerne når de stemmer cykler ind!
Så vidt jeg ved har vi alle lov til at komme med vores mening, uanset hvad du ellers syntes.
jul 2004
Følger: 8 Følgere: 27 MC-er: 1 Emner: 66 Svar: 2.814
Pocket bike...