Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pocket bike...
  • #1   7. nov 2005 Man er da blevet taget godt i røven hvis man har taget mc kort for at køre på den :O)

• #2   7. nov 2005 Med højre hånd stemmer man nej til en crosser, med den begrundelse at det ikke er en indregistreret motorcykel. Med venstre hånd stemmer man en pocketbike ind. Nogen gider ikke cykler på prøveplader,,andre er ligeglade.Nogen er ligeglade med om man ikke selv er ejer af den cykel man opretter, andre er det ikke, osv osv osv..... Det er ikke mere reglerne der bestemmer hvad der skal ind, det er ens egen personlige mening, reglerne er definitivt sat ud af kraft. Jeg er forlængst holdt op med at tænke over hvad der kommer ind, og hvorfor,,der er slet ingen logik i det mere.
    Mvh. Michael.

• #3   7. nov 2005 Ja der er mange forskellige meninger... men alt med 2 hjul og en motor, - er efter min mening noget der kan give gode oplevelser og indtryk, af den ene eller anden slags...
    Så jeg ser ikke noget der er i vejen for hverken crosser, - racere (u.plader), ja eller for den sags skyld pocketbikes, - synes blot de burde have et afsnit for dem selv...

mvh Offslow

• #4   7. nov 2005 pocket bikes hører mere til på scootergalleri.dk efter min mening...

• #5   7. nov 2005 Offslow> Det er nemlig sagen i en nøddeskal det du der skriver,,"efter min mening" . Men hvad nu hvis jeg begyndte at finde seje mc èr ude på nettet og begyndte at oprette dem fordi at jeg syntes at de var så fede at andre herinde også skulle se dem? Nogen ville kalde det fake, men hvis det efter "MIN MENING" var så fede mc èr at de bare skulle ind,,hvad så? Når andre kan oprette cykler der ikke er deres egne, så kan jeg vel også,,eller kan jeg??
    Jeg har også en havetraktor jeg synes der er ret fed,,ville det være ok at prøve at oprette den herinde? Det er jo min egen, så det krav er opfyldt,,måske ikke en mc, men når en pocketbike kan komme ind, så kan den vel også?
    Den opfylder ihvertfald "EFTER MIN MENING" ligeså meget kravene som en pocketbike gør,..
    Men nej,,selvfølgelig opretter jeg den ikke, for jeg skal overholde de regler der er herinde, det skal nemlig ikke være min personlige mening der afgør det, men derimod om reglerne for oprettelse er overholdt. Og det må være ens for alle, overhold reglerne, ellers ender det her gode forum nemt i ren anarki.
    Mvh. Michael.

• martin h
    martin h Tilmeldt:
    jun 2005

Følger: 1 Svar: 1
    #6   7. nov 2005 vil lige sige at folk på scotergalleri heller ikke vil have dem for har selv en croser der inde

• #7   7. nov 2005 ja og pocketBIKE siger lidt mere end haveTRAKTOR, forøvrigt er den vel i samme kategori som crossere og baneracere, da en "rigtig" pocketbike også opfylder DMU`s regler, for race, lige som de andre!!!
    Så vil man stemme er crosser eller anden baneracer ind, vil jeg mene at man er dubbelt moralsk hvis man så ikke også stemmer en pocketbike ind!!!!!!! ;o)

• #8   7. nov 2005 offslow: men alt med 2 hjul og en motor, - er efter min mening noget der kan give gode oplevelser og indtryk, af den ene eller anden slags... kan jeg så ikke nok få min puch maxi kl 2gear her ind??? Please...... smiley

• #9   8. nov 2005 Thomas (malmø) ..
    Sig mig lige, har du slet ikke fattet pointen?
    Du skal overhovedet ikke spekulere over hvad man ud fra sine EGNE kriterier kan accepter eller ej. Du skal bare holde dig til de regler vi allesammmen accepterer når vi opretter en profil herinde,,så kan det ikke gå helt galt...
    Og så kan alle andre bare råbe og skrige om dobbeltmoral.Man kan bare sige at man slet og ret holder sig til de regler der nu engang er for oprettelse af en mc herinde. Og de regler er ens for alle, og så er det ikke længere ens personlige mening der afgør om en mc er velkommen eller ej... Ellers risikerer vi at det her galleri bliver noger værre roderi,, så overhold reglerne, de er ens for alle, og hold dine personlige meninger udenfor. Stem på dem der overholder reglerne, og de regler er ikke strengere end at alle seriøse burde kunne overholde dem..
    Mvh. Michael.

• #10   8. nov 2005 michael N- Hvem har pisset på din sukkermad, den tone kan du anvende på scootergalleriet, det her burde være for voksne mennesker!!!!!!!!!!!
    Vi har jo faktisk gang i en dialog her, så skal du da ikke spille politimand, jeg fatter skam udemærket hvad reglerne siger, men nu handler det også om at folk ikke ser så meget på reglerne når de stemmer cykler ind!
    Så vidt jeg ved har vi alle lov til at komme med vores mening, uanset hvad du ellers syntes.

• #11   8. nov 2005 thomas::: jeg vil til dels give michael ret... vi skal følge reglerne... men det er desværre ikke mig der styre dine fingre... men hvor skal man så sætte grænsen efter din mening?? må min niece oprette hendes speedway cykel her??

Kommentér på:
Pocket bike...

Annonce