{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
561 visninger | Oprettet:

Hvor er min drosslet {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige købt et drosslingskit "med papire" til min GSX400E fra 84, men nu skal det gamle der ikke er papire på ud, men hvor sidder det. Det er ikke gasspjældene og heller ikke skiver eller forrør, men hvor sidder det så. Kan det være rigtigt at den orginalt kun har 27HK.
Den er type godkendt GK53C

VH
Morten S

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor er min drosslet
  • #2   7. nov 2005 Kan det passe at den taber 17hk motor/baghjul... den kan tage max rpm i 1 og 2 gear. men han kun køre 120 km/t

• #7   8. nov 2005 Jonas: Indsugningsgummierne er der hvor skiverne skal sættes ind det er der det nye sæt med papire er til.

Niels: okay man den kan næsten ikke trække 6 gear, dens max hastighed er 120, den er næsten lige så hurtig som min fætters neddrosslet cx500 den har 27 hk. den burte kunne køre 170 eller deromkring og den burte ha 36-37 hk på hjulet, den har ca 44 i motoren...

Torben: min mc er importeret fra tyskland der har de nogle billiger forsikringer hvis cyklen har 27 hk eller der under, min er ikke synet som lille i dk fordi der ikke er bevis for at den er drosslet med det kit der"måske" sidder på nu. Derfor har jeg købt to skiver til Indsugningsgummierne med papie, så jeg kan køre lovligt...

• #10   8. nov 2005 nej, der er i helt størrelse, og forrøret er oss

• #12   8. nov 2005 jeg har jo købt et nyt drosslings set til den. Hvad gør de ved knasterne

• #15   9. nov 2005 Den er ikk drosslet, den har bare 27hk, det er noget der er lavet i tyskland, det har jeg lige fået at vide. men personen der hentet den fra tyskland har ikke fået den regi. som lille, selvom den har 27hk. Det er noget pis. Men så er det bare hvor tyskerne har drosslet den... Det er ikk karburatorerne eller forrørne... Jeg ringer til den danske suzuki importør og hører ham...

Det kan være den bliver sat tilsalg i løbet af vinteren...:)

VH
    Morten S

Kommentér på:
Hvor er min drosslet

Annonce