{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.733 visninger | Oprettet:

så blev min650f sku stjålet, og fundet {{forumTopicSubject}}

Hej Alla

Igår da jeg skulle hjem fra job, er min cykel ikke hvor jeg stillede den, gik 3 runder om mit job for nogle måtte jo lave en joke med mig he he he, men så måtte jeg jo til min rædsel konstatere at den var stjålet.

Jeg fik konen til at melde den stjålet til politiet, og tog en firma bil, og kørte rundt i området, for jeg havde 2 teorier, den kunne være flyttet med en bil, eller nogle havde ødelagt stylås, og trukket afsted med den(Min skat3).

Jeg kører lidt rundt noget der minder om 20,25 min gå afstand fra gerningsstedet, kører forbi en boligblok, ser dybt ned ad parkeringspladsen, mens jeg kører forbi, og der ser jeg en sort cykel, tja det er sku nok ikke den, men va faen, jeg vender bilen, og kører hen til cyklen, det er sku den.

Jeg smidder bilen lige bag min cykel, så den ikke kan flyttes, og i det samme er der 4 af anden herkomst, ved min cykel, den ene er ved at sætte sig til rette, jeg får sagt et eler andet, om at det er min cykel, så kommer de alle 4 faretruende mod mig, da jeg melder at politiet er på vej, stikker de alle af på en hvid scooter.

Jeg fik så en god ven til at kører midt i maden, han var der inden for 10 min super sejt, så kom politiet, de passede på cyklen mens jeg og min ven, kørte hjem med den ene bil.

Jeg kunne desvære ikke starte den og kører, da tænding var ødelagt, de har brækket noget styrlås, ser ud til den lige har lagt ned, på h side, blinklys ødelagt, lidt ridser på kåben, lidt hakker i udstødning, hakker på sidespejl, mine for bremser lyder heller ikke så godt, men de haj jo nok vredet i det hele.

Så nu bliver det trist at hører hvad det skal koste, og desvære er der nogle fordomme der inu engang er blevet bekræftet!

Det var den korte version, kør en tur for mig he he he, god Søndag. Hilsen Henrik


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så blev min650f sku stjålet, og fundet
  • #1   17. aug 2008 sku have stået Hej Alle, og ikke Alla he he he,

    Undskyld !

    Hilsen Henrik


  • #2   17. aug 2008 Det er så træls at folk ikke kan lade andres ting være i fred..
    Godt at den blev fundet igen.
    God søndag.
    Mvh. tony


  • #3   17. aug 2008 Fanme surt, men godt du fandt den igen.
    Du skal nok investere i en skivelås og/eller en kædelås, så er risikoen for netop sådan en slags tyveri meget mindre. Sådanne tyve løber sjældent rundt med en stor boltsaks.


  • #4   17. aug 2008 Har normalt Skive lås på, men cyklen blev taget lige uden for mit kontor vindue måske i en tisse pause he he he ...

    Klog af skade, det jeg er mest ked af, er mine fordomme, er blevet forstærket !


  • #5   17. aug 2008 sgu ærgeligt du ikke lige fik taget et billede med mobilos til polisen.

    De kender jo nok halvdelen af dem i forvejen. c¨,)

    men godt du fik den tilbage igen. Dækker forsikringen ikke?


  • #6   17. aug 2008 Havde jeg taget billeder var jeg sku blevet lagt ned, de var 4 ved cyklen, og lidt derfra ca. samme antal.

    Hilsen Henrik


  • #7   17. aug 2008 Hvor blev den stjålet fra - rent geografisk?

  • #9   17. aug 2008 - Der var du godt nok heldig, sådan at finde den igen :0) - Jeg havde ikke turde køre derhen til sådan en flok ;0/

    - Fik engang stjålet min Puch Maxi, udenfor et diskotek, og der kørte vi rundt og ledte i flere dage uden held. - Så gik der et halvt år, og der var auktion hos politiet over cykler, og der stod min knallert! - Nummeret jeg i sin tid havde oplyst, var der skrevet et tal forkert, så politiet mente ikke det kunne være min - og vi bor ellers i en mindre by, så jeg forstår ikke at politiet ikke lige tænkte at de kunne have noteret nr. forkert og så lige bad mig komme derned og tjekke ;0/


  • #10   17. aug 2008 Heldigt du fik den igen!!

    Det skal lige siges, at det med at politiet lige tjekker om det er det rigtige tal, nogle gange sker.
    Jeg var lige ved at komme i uføre, da min RMX jeg havde købt, viste sig at være stjålet. Jeg havde ellers tjekket den hos politiet, men ejeren havde meldt den stjålet med et stelnummer hvor 1 bogstav/tal for forkert.


  • #11   17. aug 2008 du ringede ikke min ven
    så var jeg og lillebror der før de kunne slå en hvidløjsprut


  • #12   17. aug 2008 jeg kan KUN sige ÉN ting......

    Ma ved ALDRIG hvornår man fpr brug for et jernrør


  • #13   17. aug 2008 Hvor går fællesturen hen i aften? Noget med følg efter den hvide scooter?

  • #14   17. aug 2008 K4

    Jeg har hørt at mange bække små er lige så godt.

    Jeg medbringer selv 2 små umbraconøgler.


  • #15   17. aug 2008 Takker for støtten

    Håber min er lige forsikring er lige så hjælpsom.

    Spændene hvor lang tid det taget at få skiftet tændingslås m.m.

    Der er desvære ikke fællestur for mit vedkommende... øv

    HILSEN HENRIK


  • #16   17. aug 2008 Jeg kørte i morges kl 6.30 gennem Ishøj, og igen ( 2.gang på en måned ) lå der en motorcykel smidt i vejkanten. Den var uden nr. plade. En Honda af ældre dato, rød og hvid.. Det er nødvendig at ekstra sikre sine værdier, hvis man bor i og i nærheden af sorte områder ( såfølgelig områder med mange tyverier )
    Kunne desværre ikke se noget stelnr, i de 2 minutter man tør stige ud af bilen.


  • #17   17. aug 2008 det er sku forfærteligt det værste er sku at det ser ud til bare at blive være og være....

  • #18   17. aug 2008 godt at du fant den. lort at komme ud til en cykel som ikke er der.. nu kan det godt være at jeg er dum . men jeg at mere eller mindre alle nye cykler (som din) var forsynet med startspærre fra fabrikken?? men det kan den jo så ikke have været .. sådan nogle svin skulle have en røvfuld af dimentioner....

  • #19   17. aug 2008 Sådanne ting får vel heldigvis flere og flere danskere til at mene at danmark er for danskere!! Der var tider hvor det hed ishøj og ikke ishøjbul, og det var tider da det kun var til fastelavn man gik udklædt i ninjadragter!!

    De tider er forbi, og det får vi desværre konstateret igen og igen..



  • #20   17. aug 2008 Surt at komme ud til sådan en oplevelse, men godt du fandt den igen så hurtigt!

    Mht. til forsikring skal du nok ikke sætte forventningerne for højt. Der står i papirerne hvor høj selvrisikoen er ved tyveri og bl.a. hos topdanmark er den på 20%.

    Har selv lige været turen igennem, men var så heldig at tyveknægten blev stoppet på min mc, så forsikringen sender regningen videre til ham - så jeg skal ikke betale en krone.


  • #21   17. aug 2008 Lotte Kampamann.. Har du fået din mc lavet helt tip top igen?
    Hvad så med motoren.. når den tyvknægt har været ud at køre på den..
    Så har den garanteret fået masser af tæsk osv.. smiley er det noget forsikringen kan gør noget ved det eller.. må man leve med det? smiley


  • #22   17. aug 2008 Tiger.
    Der mangler lige et par småting som var blevet overset i første omgang såsom et par ridsede sidespejle og den ene forgaffel havde også fået en skramme. Jeg skal tale med mekanikeren igen i morgen og regner med det bliver skiftet uden problemer. Vi havde en aftale om at jeg tog den hjem og vaskede og pudsede og så skulle jeg undersøge om der var noget de havde overset og komme med en liste.

    Motoren lyder perfekt og det var heller ikke til at se på hverken dæk eller kæde at den havde været stjålet, så han har sandsynligvis kun brugt den til almindelig transport - det ser ikke ud til at den har fået tæsk.

    Den har været skildt ad og både motor og gearkasse er blevet tjekket, så den er tip top.


  • #23   17. aug 2008 Lotte Kampmann O
    Det er jeg meget glad for,a t alt er i orden.. rigtig for dine vegne.. for man ved sgu ikke med folk i dag, når de stjæler osv.. det er noget træls noget..
    Jeg er også glad for at høre, at de fandt henriks suzuki..
    Jeg står nu selv med en sprit ny motorcykel, når jeg stiller den i gå gaden og sidder og spiser is kan jeg se, at den tiltrækker opmærksomheden.. ik fordi almindelige mennesker kunne finde på at gøre noget i højlys dag.. men mere at tyvknægterne også finder en interesse.. men de har så en anden interesse end bare at kigge..


  • #24   17. aug 2008 Min er trukket væk, tror ikke de har nået at starte den. heldigvis....

    Hilsen Henrik


  • #25   17. aug 2008 Kender turen. Min Canyon var væk i 36 timer.
    Vi fandt den i mjølner parken, og det var samme oplevelse som for dig.
    Nogle P....... der havde hugget den og legede med den.
    Da jeg hentede den, stod der i løbet af 2 min, en flok 10-12 årige knægte rundt om mig, der alle kunne fortælle hvordan jeg skulle kortslutte min MC så den kunne køre hjem....
    Scary...


  • #26   18. aug 2008 skam du ik fik billede. men tror du ik du ku få lov til at kikke i et album hos policen... de er der jo nok!! els må du sku ud og lede efter den scooter.. og hmm snakke med føren... men tror nu. jeg var gået helt bananas i firmabilen...

    håber du får den lavet.. og den blir fin igen.


  • #27   18. aug 2008 De skulle sparkes hård i deres boller.... svin......

  • #28   18. aug 2008 Fandemar surt heldigt du fik den igen
    Min lillebror har lige her i i weekenden været nede og køre løb han har pakeret hans knallert på allerød station i sådan nogle aflåste dsb båse, med 2 låse og ratlås, så kommer han hjem fra løb her til aften så er den væk, har lige hjulpet ham med at sætte den i stand så han kunne køre på arbejde han er i lige startet i lærer så nu han bare på røven.
    Nogen folk skulle bare spærres inde.


Kommentér på:
så blev min650f sku stjålet, og fundet

Annonce