2.345 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 51 Svar

Ramt af flugtbilist!! Ramt af flugtbilist!!

Skal bare ud med min vrede ! Lige for 30 minutter siden var den idiot der kørte op i røven på mig ved et lyskryds i en venstresvings bane.. og han kommer ud af bilen og siger om vi ikke lige skal køre igennem lyskrydset og så udveksle information og så godtroende som jeg er stiger jeg tilbage op på MC'en og idet det bliver grønt fyre han selvfølgelig lige ud fra venstresvingsbanen af.. Der går et par sekunder før jeg opfatter hvad der er sket og vælger så selvfølgelig at sætte efter det svin.. Og så smider jeg fanme cyklen ind over en kantsten i et alt for skarpt sving (pga det er rimelig vådt på vejene nu) og kommer op på cyklen igen og fortsætter efter ham og får da langt om længe nr pladen.

ZL 45061

Så nu håber jeg at det er nok til at i det mindste finde en adresse på svinet, eller få ham meldt så der bliver noget ud af sagen. Jeg har naturligvis ingen vidner idet jeg forsatte efter ham..

Men forhelvede hvor kan man få sit pis i kog over sådan nogle idiot !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskære, fjerne ukrudt, klippe hæk i forhave 1.500 kr.
  • Opsætning af gardin i Velux vindue. 1.000 kr.
  • Tilslutning af 2 vaskemaskiner 1.500 kr.
  • Fjerne mini-vaskemaskine under køkkenbord. 840 kr.
  • Hæng 5 billeder op på vores kontor 500 kr.
  • Hjælp til at samle Ikea skab og hænge lamper og andre ting op - fra kl 15,00 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ramt af flugtbilist!!
  • #1   18. aug 2008 Det er jo bare at melde ham til politiet. Han har sikkert fået en skade på sin front.

• #2   18. aug 2008 Ligner fanme ikke noget smiley Håber du får fat i ham...

• #3   18. aug 2008 hvorfor kan folk ikke bare stå ind for når de køre nogle ned i sted for at stikke af har du ring til politi ang bilens reg nr

• #4   18. aug 2008 Sådan et svin, meld ham med det samme

• #6   18. aug 2008 Shit en måde at starte mandag morgen på....
    Håber du trods alt er ok, og få ham nu lige meldt til politiet med det samme....
    Var det nogle vidner?????

/ Rikke

• #7   18. aug 2008 ZL45061
    Betegnelse: OPEL VECTRA 1,6 I
    Type: Personbil
    Stelnummer: W0L000087N511**** (?)
    Typegodkendelsesnummer: A6449-01
    Dato for første indregistrering 07-04-1992
    Dato for seneste godkendelse ved syn: 13-05-2008
    Dato-udgangspunkt for kommende periodisk syn: 06-05-1998
    Til periodisk syn hvor ofte? Periodisk syn hvert 2. år fra det 4. år
    Med forbehold for fejl og mangler. Data ajourføres med indtil 14 dages forsinkelse.

Klik her for at se typegodkendelser på Færdselsstyrelsens hjemmeside

• #9   18. aug 2008 skete der meget med din ged. Ramt en gang også ned og ligge. Prøv at få det ordnet sådan, at taksatoren skriver alt på forsikringens regning.

• #10   18. aug 2008 Godt at du fik pladen, og at der ikke skete noget med dig! Håber du får erstatning! Utroligt at folk smutter fra sådan en situation smiley

• #11   18. aug 2008 Jeg har meldt ham nu! Og han ville lige ringe tilbage om 5 min med yderliger information.. hvad end det så er ?

Men jeg kan slet ikke forstå sådan en mentalitet :S

• #12   18. aug 2008 Politi på, det virker§§§

• #13   18. aug 2008 Okay han ringede lige og ham der ejer bilen er ikke registreret med noget nr.. Så jeg smutter lige ned på politigården og anmelder ham nu...

Men øh er det en god ide når min potte ikke er lovlig? De sagde nemlig de lige ville se på skaderne :S

• #14   18. aug 2008 hold da kæft, det er sku at være morgenfrisk, og at du så ligger cyklen ned men alligevel fortsætter, det er fandme i orden. godt du er ok. håber sku han får en kæmpe bøde. sådan en torsk

• #15   18. aug 2008 Lytter spændt, evt få adressen på ham, og del det med os smiley

T

• #17   18. aug 2008 Ingen problemer med den potte... Du kører bare derned..
    Rimelig vanvittig person må jeg sige smiley Held og lykke med det.

• #18   18. aug 2008 Hvis du er heldige er det nogle vidner som har ringet til politiet. Så er det en let sag.

Men f*ck en grim oplevelse.

• #19   18. aug 2008 Tror ikk de gør så meget ved den - så bare rolig.
    Forsikringen dækker måske bare lidt mindre, da det er ekstraudstyr, så dvs at du muligvis får en "ny standard" i stedet, eller noget der ligner den der sidder på.
    Det er vel det samme som en bil der bliver bulet af en anden.
    Men snak med taksator når den er blevet vurderet - måske kan i finde en løsning.

- Håber vedkommende bliver fundet...

• #20   18. aug 2008 Sikke da en idiot. Jeg forstår ikke hvorfor folk altid prøver at stikke af fra den slags uheld. Har de ikke nogen lovpligtig forsikring på deres køretøjer, eller hvad er det lige problemet er? Forstår heller ikke den mentalitet, at man bare skrider fra det. Han skulle have en omgang bøllebank..

• #21   18. aug 2008 Har prøvet det samme bare i bil....
    Gik til politiet med nummerpladen, og de fik fat i ham og det endte med at hans forsikring betalte for skaden, så det burde sagtens kunne lade sig gøre.

Keep us posted.... smiley

• #22   18. aug 2008 Politiet er ligeglade med potten. Du siger bare den er synet med den.

• #23   18. aug 2008 Smutter derned om lidt så når nerverne har lagt sig hehe..

Jeg fløj jo bare over styret og ind på græsset så der skete intet med mig og så var der rigeligt med adrenalin og vrede til at fortsætte kan jeg love jer for ! smiley

• #24   18. aug 2008 Der er masser af relevante svar på dit indlæg, så her kommer mit knapt så relevante indlæg. Jeg ved godt, at jeg er en pedantisk nar, men jeg må lige have noget ud af mit system:

Du skriver, at du blev ramt af en flugtbilist, men han var jo ikke en flugtbilist, da han ramte dig. Det blev han først, da han stak af. Så blev du virkelig ramt af en flugtbilist?

Hvis han nu var kørt galt og havde slået sig selv ihjel lidt efter han ramte dig, ville overskriften på dit emne så være "Kørt ned af død mand!!"? smiley

Jeg ved godt, at jeg er fjollet, og jeg forventer ikke et seriøst svar på dette indlæg, for jeg ved jo godt, hvad du mener, men hver gang, jeg hører om folk, der bliver ramt af flugtbilister, så undrer jeg mig. Det er nemlig ikke bare dig, aviserne skriver også ting som "Mand kørt ned af flugtbilist", og så forestiller jeg mig en bilist, der er på flugt, og under flugten kører en mand ned.

• #25   18. aug 2008 Jeg fløj jp bare over styret !!!!

LOL du havde vist sygt højt niveu af adrenalin der smiley

• #26   18. aug 2008 Snetyven, Han defineres af hans gerning. Derfor er det en flugtbelist!
    At man så på dansk har valgt at lade fremtid definere ordet i nutid, er lidt underligt. MEN som jeg forstår det, ganske rigtigt smiley

Men ja det lyder underligt!

• #27   18. aug 2008 hehe fik din cykel så ikke noget asfalt eksem da du væltede ?

• #28   18. aug 2008 Stavefejl uden merpris lol

• #29   18. aug 2008 man kan skal ikke blive overrasket længe over hvor ligeglade og sindsyge folk kan være, jeg kender det efterhånden alt for godt desværre.

Godt der ikke skete noget med dig!

• #30   18. aug 2008 Godt der ikke skete dig noget. Håber du får skovlen under den idiot. Det er jo fuldstændigt ansvarsløst det han laver.

Snetyven: Hvis jeg havde været ude for det samme som Altmann, havde jeg nok også skidt højt og flot på retorisk og grammatisk korrekthed. Jeg tror faktisk alle herinde, forstår nøjagtigt hvad Altmann mener i sin trådstart. Så din korrektur er egentlig ret overflødig.

• #31   18. aug 2008 Godt, at der ikke skete Altmann noget, og så meld den idiot!

Vedr. Snetyven og hans "korrektur":

Jeg læser det slet ikke som en korrektur - blot en spontan observation af en generel sproglig mærkværdighed smiley

Det er da helt OK:-)

• #32   18. aug 2008 Enihg med knud der smiley

• #33   18. aug 2008 Åhh, smid lige en adresse..

Jaja, jeg ved godt det strider imod reglerne men hvor ville han dog få det svært den kommende tid i såfald en adresse mm. forelå.

Mener jeg..

• #34   18. aug 2008 vil væde med at han er en ung med selvrisiko på 8000. men at han tror han kan slippe afsted med det skal han tro om. godt du er okay, og skriv endelig igen når panserne fanger ham.

stem ja til hestekraft begrænsning til unge BILISTER

• #35   18. aug 2008 @Snetyven Tja du må undskylde mine grammatiske ukorrektheder, men var altså rimelig rystet da jeg skrev det her indlæg eftersom at jeg bare måtte fortælle nogle det lige efter jeg havde ringet til politiet. Så min grammatik er det mindste jeg bekymre mig om lige nu.

HELDIGVIS kom min cykel heller ikke noget til.. tak guderne da.. Jeg røg indover en højkansten på en græsplæne.. og cyklen fik derfor ingen ridser, styret blev kun en lille smule skævt og det ene blinklys knækkede. Jeg landede jo også selv længere inde på den græsplæne så mit udstyr har det også fint.

Nå til nyhederne.. Var nede på stationen og melde det.. Og bilen er selvfølgelig stjålet så de får sikkert ikke fat i ham. Ville meget gerne oplyse en adresse, men har kun den til ejeren af den røde Opel Vectra som selvfølgelig ikke har noget med det her at gøre smiley

Så nu er der ikke andet tilbage end at melde det til forsikringen...

• #36   18. aug 2008 Johannes B.. Øh en Opel Vectra 1.6 kan vist ikke blive begrænset meget mere? Har faktisk en teori om at kørte op i mig for sjov, pga. af bilen er stjålet osv. smiley

• #37   18. aug 2008 Narrehat................

Han skal da ned med nakken.............

A

• #38   18. aug 2008 **Min cykel kom ikke noget yderligere til da jeg røg ind over kantstenen**......

.

• #39   18. aug 2008 Altmann !
    Det er jo så heldigt for dig at ligemeget om den er stjålet eller ej skal bilens ansvar dække dine skader :o)

• #40   18. aug 2008 DAj72: Læs tråden, og du finder ud af det er meldt, samt at bilen er meldt stjålet.

• #41   18. aug 2008 Junior.. Jo egeren af Vectraen har selvfølgelig en ansvars forsikring og det bliver forhåbentlig lavet, men besværet i det hele.. og bare hele situationen og uheldet gør mig så sur.. at de svin højst sandsynligt ikke kan blive straffet og ingen respekt har for noget smiley

• #42   18. aug 2008 **Ikke vil blive fundet og derfor ikke blive straffet

• #43   18. aug 2008 Jeg er også engang blevet påkørt af en stjålet bil (jeg var også i bil). Jeg er ikke et sekund i tvivl om det var bevidst. Biltyven stak af og jeg noterede nummerpladen. Politiet kunne ikke gøre noget fordi bilen allerede var efterlyst.
    Men tilgengæld så dækkede ejerens forsikring skaderne på min bil. Politiet oplyste at hvis biltyven bliver fanget skal han så betale til forsikringen (hvis han kan (og det kan han selvfølgelig ikke! (F*cking biltyve)))

• #44   18. aug 2008 Daj72 :

Skrevet: 18-08-2008 13:47:44

Lang tråd jeg ikke gider læse.... Men meld det til Politiet NU !!!!!!!!!!!!!!!!!

Gider du ikke læse, hvorfor så lave et meningsløst indlæg??

• #45   18. aug 2008 Du behøver jo heller ikke nævne du er væltet under jagten - så skal du med garanti selv betale halvdelen... Lad det enorme fjols indkassere hele regningen (og se om du ikke kan få hans adresse også, så han kan indkassere et par lusssinger senere).

• #46   18. aug 2008 Allan har du læst det der er skrevet? bilen var stjålet!!

• #47   18. aug 2008 virkeligt surt, men sådan er datidens danmark vel..
    godt der ikk skete dig noget..

• Claus S
    Claus S Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 35
    #48   19. aug 2008 Jeg må erkende, at jeg ikke har nærlæst alt i denne tråd, men syntes jeg fik det ud af det, at du blev påkørt og efterfølgende konstaterede, at flugtbilen reelt var stjålet.

Jeg er af den overbevisning, at det ikke har nogen betydning for flugtbilens forsikring til at dække dine skader. Selvom bilen er stjålet, er det stadig bilens ansvarsforsikring, der skal dække dine skader, og derfor skal du stadig anmelde det som et færdselsuheld.

Jeg vil ikke lægge hovedet på blokken på det, men er nu ret sikker.

Jeg mener også at kunne huske, at forsikringsretten på dette område faktisk er så "pudsigt" skruet sammen, at gerningsmanden også har krav på erstatning, hvis han kom til skade i en stjålet bil. smiley

Held og lykke.

• #49   19. aug 2008 hvis din egen forsikring kommer til at dække...så prøv lige at søge her på forummet...for mener at der for max 14 dage siden...var en gut som fortalte at han fik dækket skader som var lavet af en flugtbillist...

der var ox et link med...men har desværre ikke gemt det..

• #50   19. aug 2008 Min egen forsikring betaler ikke, eftersom at jeg ikke har kasko og eftersom at det ikke er min skyld.

Men jeg skal åbenbart selv bøvle med modpartens forsikring ifølge min egen forsikring eftersom at jeg ingen kasko har. Men det må jeg så gøre.

Politiet sagde også at det var ejerens ansvarsforsikring af Opel Vectraen der skulle betale skaderne. Så de må bare hoste op smiley

• #51   19. aug 2008 Du har sq da et forsikringsselskab til at trække penge ud af modpartens selskab!!!!!!!!!!! HOLD KÆFT DET ER RINGE SERVICE!!!!!!!!!

• #52   19. aug 2008 Dyggi, ja det har man, men når man har valgt ikke at betale andet end lovpligtig, så er det ikke altid de vil være behjælpelig.. da det ikke er noget de skal (har været der, og tog selv "kampen"! det var nu ikke meget af kamp. Min forsikring gav mig oplysningerne om modpartens forsikring, og så gik jeg direkte til dem, fik pengende 3 dage efter. kanon service!!

• #53   19. aug 2008 Ok, jeg trode sq ikke det var så nemt :S men alligevel imponerende at der satdig er ærlige folk tilbage smiley

• #54   19. aug 2008 smiley

Kommentér på:
Ramt af flugtbilist!!

Annonce