{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
876 visninger | Oprettet:

maling af alu & div gsx-f spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Flyttet fra gsx gruppen, og her, grundet manglende respons smiley

Hej alle i fine mennesker herinde!!
Jeg har et par spørgsmål!

på min Gsx600f fra 92 er malingen på fælgene ved at være slidt af, det samme på min kammerrats (99) og igen på vores affjedringsben foran. Nogen der ved hvad det koster at få dem glasblæst og pulverlakeret??

Regner med at det er det der holder bedst, og bliver pænest! Evt. kender et sted på Sjælland, hvor prisen er særlig fordelagtig?? Vi har ingen ide om hvad det koster, MEN hvis det ikke er for dyrt, vil vi have det gjort!!


Inde på Katana forum, har jeg læst at mange er meget glade for at smide bagfjeder og dæmper fra en bandit 1200 på, da det hæver bagenden en del, Hvem her har prøvet det, og var i glade for det?? (har lige smidt nye fjedre foran, progresive. DET VAR LÆKKERT!!) og er der evt. nogen der har en liggende til en MEGET fornuftig pris? (er jo fattig ligesom alle andre, ellers må man jo indrømme det ikke var så gammel en cykel man havde!!)?

Wave skiver til en 99 model, er der nogen der har kørt med det? erfaringer?

Der er flere herinde der sælger dæk som har været brugt til 1 dags race. Nogen der ved om det er størelser der kan bruges på en 99 model, uden det går ud over køreregenskaberne?

det var det for nu!

Takker for alle input smiley

/Jesper


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  maling af alu & div gsx-f spørgsmål
Kommentér på:
maling af alu & div gsx-f spørgsmål

Annonce