1.257 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
med autotog med autotog
vi skal en tur syd på i starten af september og kunne godt tænke os at kører gennem alperne f.eks fra münchen til verona, er her nogle der har erfaringer med den slags både mht biltog og om det er en "kedelig" rute fremfor andre ? vil meget gerne hører fra nogen som har prøvet det gode råd osv
på forhånd tak
0 synes godt om
mar 2008
Følger: 78 Følgere: 72 MC-er: 4 Emner: 171 Svar: 2.929
aug 2005
Følger: 77 Følgere: 74 MC-er: 3 Emner: 63 Svar: 1.436
Priserne er lagt, så det lige netop kan betale sig at tage toget. Vi har gjort det MANGE gange.
Fordelene er, at du slipper for kedelige transport km på motorvej og vågner op frisk og frejdig til at gå igang med de fine og udfordrende bjergveje. Du møder ikke alperne med et firkantet "motorvejsdæk", og du risikerer ikke at skulle køre en masse tåbelige transport km hjem i regnvejr for at komme på arbejde til tiden.
Vi har dog af forskellige årsager valgt at køre til alperne i år, men vi tager toget hjem fra Bolzano til Hamburg den 15/9.
Måske ses vi.
God ferie.
Jan L
mar 2008
Følger: 78 Følgere: 72 MC-er: 4 Emner: 171 Svar: 2.929
mar 2005
Følger: 14 Følgere: 15 MC-er: 2 Emner: 27 Svar: 379
Jeg har prøvet det et par gange det med at kører gennem tyskland det er sgu en tand for kedeligt til mig, senest i pinsen hvor vi kørte hjem fra Dresden i et hug og sidste år kørte mig og en kammerat hjem fra Muiden (amsterdam havn) i et hug, det var knapt 900 km motorvej så nu hvor det er prøvet må det være biltogets tur.
jan 2006
Følger: 11 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 27 Svar: 203
Hamborg-Narbonne og Hamborg-Munchen.
Skriv hvis du har spørgsmål.
Vh. Jacob
med autotog