1.257 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

med autotog med autotog

vi skal en tur syd på i starten af september og kunne godt tænke os at kører gennem alperne f.eks fra münchen til verona, er her nogle der har erfaringer med den slags både mht biltog og om det er en "kedelig" rute fremfor andre ? vil meget gerne hører fra nogen som har prøvet det gode råd osv

på forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • montering af induktionskogeplade 1.000 kr.
  • Elektriker 760 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  med autotog
  • #2   19. aug 2008 Don T du har ikke forstået meningen med toget, vi tog det fra Hamburg og til Munchen da vi var på Tridays så vi slap for flisestien ned gennem Tyskland, en mc er beregnet til sving og ikke til at kører ligeud, det er jo derfor der kun er 2 hjul, det var helt kanont at kører på toget og så få sovet ud og da vi vågnede var vi i Munchen, af toget og ud på de snoede veje, det er livet

• #3   19. aug 2008 Sikke noget vrøvl.
    Priserne er lagt, så det lige netop kan betale sig at tage toget. Vi har gjort det MANGE gange.
    Fordelene er, at du slipper for kedelige transport km på motorvej og vågner op frisk og frejdig til at gå igang med de fine og udfordrende bjergveje. Du møder ikke alperne med et firkantet "motorvejsdæk", og du risikerer ikke at skulle køre en masse tåbelige transport km hjem i regnvejr for at komme på arbejde til tiden.
    Vi har dog af forskellige årsager valgt at køre til alperne i år, men vi tager toget hjem fra Bolzano til Hamburg den 15/9.
    Måske ses vi.
    God ferie.
    smiley
    Jan L

• #4   19. aug 2008 Lige netop

• #6   20. aug 2008 tak for svarene, det var netop Hamburg-münchen jeg tænkte på mht biltoget.
    Jeg har prøvet det et par gange det med at kører gennem tyskland det er sgu en tand for kedeligt til mig, senest i pinsen hvor vi kørte hjem fra Dresden i et hug og sidste år kørte mig og en kammerat hjem fra Muiden (amsterdam havn) i et hug, det var knapt 900 km motorvej så nu hvor det er prøvet må det være biltogets tur.

• #7   20. aug 2008 Kan varmet anbefale biltog. Har selv været med det 4 gange.
    Hamborg-Narbonne og Hamborg-Munchen.
    Skriv hvis du har spørgsmål.
    Vh. Jacob

Kommentér på:
med autotog

Annonce