{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.174 visninger | Oprettet:

Klasiker vs kineser vs lille nyere jap {{forumTopicSubject}}

Hej - nå nu er det min tur til at stille "et holdningsspørgsmål".

Efter et byggeprojekt, hvor jeg samtidig solgte min XJer, kom jeg i den situation at mit bygge budget & mit MC budget blev blandet sammen => har kun råd til at ofre 10-15 kilo på en ny cykel.

Har kigget lidt på en Suzuki GN 250, og lidt tilsvarende kineser, men er nu gået i "klasikermode" og har bla kigget på Kava Z 400 årg midt 70er (der er to til salg på DBA til kr 10.000)

Cyklen skal bruges til tøftøf op og ned af strandvejen i godt vejr og altså ren hygge.

I PRINCIPPET har jeg intet imod at rode/nusse/reppe/pudse lidt - men jeg gider ikke have noget der går i stykker og er halvdefekt hele tiden.

Er det urealistisk med sådan en gammel cykel ???

Kom frisk med jeres erfaringer

vh

Lars


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • græsklipning 650 kr.
  • Fjern hvepsebo 500 kr.
  • Hækklipning 1.000 kr.
  • Robotplæneklipper fejlfinding 1.030 kr.
  • Rengøring af vægge og lofter ned i grundrens 3.630 kr.
  • Fjerne hvepsebo under udhæng… Kan nåes fra jorden 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Klasiker vs kineser vs lille nyere jap
Kommentér på:
Klasiker vs kineser vs lille nyere jap

Annonce