{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Film/lyd med 2 takts ?
  • #1   9. nov 2005 Jaja har selv en aprillia rs50 men kunne godt tænke mig at høre en 2 takts motorcykel hehe

• #2   9. nov 2005 Okay Hehe bare iorden, hmm sidder nemlig og er ved at finde ud af hvilken cykel jeg ska starte på næste år og det må jo ikke være en med over 34 hypper smiley

• #3   9. nov 2005 (link fjernet)

her er lidt film med den cagiva jeg har haft ... dårlig kvalitet .. men håber du kan bruge det?

• #4   9. nov 2005 Er der ikke nogen der har af en V4? Jeg ved der kører nogle Yamaha'er rundt i DK, da jeg tilfældigvis var så heldig at blive passeret af en engang. Det lyder satme godt med 4 cylindre smiley

• #5   9. nov 2005 Jan, Okay ja det kunne jeg da smiley hehe har set dig inde i hobro på din kværn den lyder dælme godt når du fyrre til den smiley det er mig der nogen gange tøffer rundt på den aprilia rs 50 smiley hehe kommer selv fra hvilsom

• Daniel M
    Daniel M Tilmeldt:
    nov 2005

Følger: 1 Svar: 2
    #6   9. nov 2005 Så skal i høre min crosser .. Det er en 250 ccm AETC motor.. Det er noget der rykker første gear = baghjul hvis man ikke læner sig over styret smiley

• #7   9. nov 2005 ja, min den nye har go lyd smiley
    Okay, det er jo ikke langt væk .. smiley Men ikke lige en knallert jeg har lagt mærke til ..
    Kørte også på en rs50 da jeg var "ung" smiley .. men politiet var ikke så glade for den smiley .. så købte en rigtig mc i stedet smiley

- Jan

Kommentér på:
Film/lyd med 2 takts ?

Annonce