684 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Nimbus 2008"
Højskolekursus "MOTORCYKELFASCINATION"
Kom og vær sammen med kræfter som Biker-Jens, Klavs Lyngfeldt, Robbin Harms på Europahøjskolen på Kalø i uge 28. Mange motorentusiaster kender det traditionelle tirsdagstræf med op til 2000 menne...
Kom og vær sammen med kræfter som Biker-Jens, Klavs Lyngfeldt, Robbin Harms på Europahøjskolen på Kalø i uge 28. Mange motorentusiaster kender det traditionelle tirsdagstræf med op til 2000 menne...
Skrevet af: john d - 24. mar 2008
Søgefunktionen - hvordan funker den?
Ja nu havde jeg ikke lige held med at finde noget info jeg vidste der var blevet skrevet om. Så tænkte jeg lige ville teste søge-funktionen. Trykkede på Forum, og kunne se seneste indlæg hed "Nimb...
Ja nu havde jeg ikke lige held med at finde noget info jeg vidste der var blevet skrevet om. Så tænkte jeg lige ville teste søge-funktionen. Trykkede på Forum, og kunne se seneste indlæg hed "Nimb...
Skrevet af: Lasse (Hammel) - 31. mar 2008
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Flytte rengøring 1.500 kr.
- Elektriker 500 kr.
- Elektriker 750 kr.
- Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
- 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.
maj 2006
Følger: 47 Følgere: 50 MC-er: 9 Emner: 37 Svar: 1.018
HVIS man var til sådan ngoet kunne det være sjovt at tage med på et af disse kurser og få lidt baggrundsviden.
- Men indtil videre holder jeg mig til Kawa'en..
mar 2007
Følger: 21 Følgere: 19 MC-er: 4 Emner: 35 Svar: 1.919
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 7 Svar: 69
Godt at nogen holder liv i dansk motorcykel historie. Gad vide om man kan aftale et besøg eller rundvisning på "fabrikken"?.
Eller bare en kop tår kaffe.
Utroligt spændende!
Nimbus 2008