909 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
11 Svar
Hjelm Caberg Justissimo Hjelm Caberg Justissimo
Hej
Er Caberg Justissimo en hjem der kan anbefales.
(link fjernet)
Det de skriver lyder jo meget godt, er på udkig efter en rimelig hjelm med rimeligt lavt støj niveau. Nogle andre forslag, markedet er jo uoverskueligt.
Mvh.
Martin Jensen
0 synes godt om
jul 2006
Følger: 25 Følgere: 24 MC-er: 2 Emner: 139 Svar: 1.068
jul 2006
Følger: 25 Følgere: 24 MC-er: 2 Emner: 139 Svar: 1.068
feb 2008
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 4 Emner: 4 Svar: 108
Jeg kører lige nøjagtig med den hjelm, og den sidder skide godt på mig, men der er en del vindstøj syntes jeg.
Har hørt at det ikke er meget værrer end andre klaphjelme, men du skal bare vide det.
Solvisiret er ret lækkert især for mig, da jeg så kan køre med mine egne briller i både klart vejr og kraftig solskin
Ventilationen er også tiptop.
Alt i alt kan jeg godt anbefale den - især når man tager højde for prisen.
/BC
apr 2005
Følger: 7 Følgere: 10 MC-er: 6 Annoncer: 1 Emner: 83 Svar: 272
nov 2006
Følger: 50 Følgere: 48 MC-er: 4 Emner: 385 Svar: 3.376
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 3 Emner: 9 Svar: 396
www.schuberth.dk
maj 2007
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 67 Svar: 492
Kører lige nu med en Arai RX7 som eller skulle være en af de mest støjende sports hjelme, som alligevel ikke er kendt for det lavt støj niveau. Men alligevel er den MEGET mindre støjende end Justissimo. Ud over det syntes kvaliteten lav, med dele der er "løse", altså rasler.
Dog har den indbyggede solbriller, hvilket er super lækkert. Men igen, så kan støjen ihverfald klares med et par gode ørepropper...
feb 2008
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 4 Emner: 4 Svar: 108
En af mine venner har den samme hjelm, og hans solskærm er knækket - ved så ikke om det er pga kvalitet eller misvedligeholdelse.
Men ja, et par gode ørepropper gør livet mere behageligt ved motorvejsfart
/BC
aug 2005
Følger: 10 Følgere: 8 MC-er: 5 Emner: 106 Svar: 575
Jeg har sådan én, og den larmer altså en del. Alt andet er jeg glad for... Synes den er pæn og fungerer perfekt... Den indbyggede solbrille-ting er også dejlig, men som nævnt: Den larmer!
sep 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 360
maj 2008
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 5 Emner: 53 Svar: 519
Eneste positive at sige om den, er den indbyggede solbrille.
Giv hellere lidt ekstra, og køb en Schuberth S1.
Den har også indbygget solbrille, som er klasser bedre end solbrillen i Caberg'en.
Og så er den bare ekstrem støjsvag. Den er kåret som den mest støjsvage hjelm overhovedet.
Eneste minus ved den er, at den ikke er speciel køn, men det glemmer man når man kører, og ikke skal slås med vindstøjen..
Hjelm Caberg Justissimo