1.226 visninger
|
Oprettet:
Politi bakkeluk larm {{forumTopicSubject}}
Regner med at skal ind og lukke bakken søndag... Men hvor aggresive plejer deat være mht. støj?
Min kælling larmer meget og min DB-killer passer ikke ordentligt i, syntes jeg...
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 59 Svar: 1.387
det gas
okt 2005
Følger: 16 Følgere: 15 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 95
Håber de gode råd hjalp dig. ;o)
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 59 Svar: 1.387
maj 2005
Følger: 9 Følgere: 85 MC-er: 2 Emner: 359 Svar: 1.306
maj 2006
Følger: 112 Følgere: 87 MC-er: 10 Emner: 143 Svar: 4.068
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 59 Svar: 848
Det er på turen til Nørrebrogade og væk fra Bakken hvor man skal passe på, men jeg ved ikke hvor meget de går efter larmepotter. Jeg vil tro at det er folk der kører tosset og dem uden hovedbeklædning panserne er ude efter. Men jeg kender folk der har fået bøder for ulovlige blinklys - så man kan jo være uheldig.
dec 2005
Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
dec 2005
Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
jul 2007
Følger: 45 Følgere: 44 MC-er: 3 Emner: 67 Svar: 2.922
Det har jeg også prøvet.. de synes ikke jeg skulle køre rundt med et klistermærke hvor der stod "fri fart"
- de har sku heller ingen humor
Politi bakkeluk larm