{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kommer der aldrig gang i det mc marked
  • #1   28. aug 2008 Og alle de mcer jeg kigger på at købe bliver heller aldrig solgt. Det er self posivtiv for mig hehe men belastende alligevel jo.

• #2   28. aug 2008 Kan kun give dig ret, har også haft min gamle til salg rigtig længe efterhånden, men der er ingen interesseret

• #3   28. aug 2008 det vender ikke lige fra den ene dag til den anden... det må vi nok se i øjene... men det er jo ikke første gang økonomien har gået ned af...
    og priserne blive nok ikke højere af det "snart" er vinter og der kommer nye modeller... men synes også priserne har været alt for høje på brugete før....

• #4   28. aug 2008 Det vender nok ikke lige med det samme.. der er så mange købere som hellere vil give 10-15000kr mere og få en helt ny cykel fremfor en brugt slæde, og den nye får de garanti på plus mærke forsikring.. så medmindre det er en MEGET billig en, så hænger man nok på den længe.. smiley

• #5   28. aug 2008 har lige solgt min suk 750w BILLIGT det gjorde osse ondt ... bliver hentet i morgen ....

• #6   28. aug 2008 sæt den bag ved hovedbanegården og lås den med en thansen lås, så får du ihvertfald forsikringssummen :o)

• #7   28. aug 2008 jeg prøvede også at sælge min 21 år gamle kawa !

Men ingen gad at købe den selvom jeg var den billigeste på DBA.

Så jeg har beslutet at beholde den.

Men folk må også være realistiske ! Der er mange motorcykler i Danmark over 100.000 for bare 10 år siden var der kun 40.000

Det er klart at det smiter af på brugtpriserne ! du kan alså ikke købe en suzuki til 100.000 kr, og så kan du ikke forvente at få 80.000 kr 5 år efter.

Faktisk burde en mc på 750 ccm, der over 10 år gammel ikke koster mere end 30.000 kr.

hilsen Kenneth.

• #10   28. aug 2008 ....enig med jer der siger at grunden primært skal findes i at der kan købes nyt i stedet. Det ville jeg også gøre...

Jeg har selv lige været igennem mareridtet at sælge cykel... Det var heller ikke let.

Det er bare på tide at vi indstiller os på at MC markedet bliver lige som bil markedet. Dvs. en 10 år gammel cykel, jamen de kan bare ikke holde de priser vi tidligere har set...

Bandit med ABS, forholdsvis kvik motor koster jo kun 80000 af ny med 5 år garanti (hvis handlet det rigtige sted)

• #11   28. aug 2008 Hvem vil købe min cykel, bytter da også gerne smiley

T

• #13   28. aug 2008 Der er da masser af gang i Mc-markedet... Der bliver da købt og solgt cykler som aldrig før....Kan en cykel ikke sælges relativt hurtigt, er den for dyr....

• #14   28. aug 2008 Jeg er selv på udkig efter en anden mc da jeg solgte min lige inden ferien. Og har jeg været væk fra DBA i mere end 3 dage kan jeg se at priserne er faldet, nogle ret kraftigt endda. Så jeg har is i maven og ser tiden an. De bliver nok foræret væk om en måned eller 2.

Så jeg tror hvis man vil sælge, så sørg for at det er den rigtige pris fra start af, ellers står den bare og falder mere i pris.

• #15   28. aug 2008 Jeg kan høre at jeg har været heldig, jeg solgte min på 2 uger og mistede "kun" 10 til 11.000 kr....

Men nu er det så mig der kan stå og vælge og vrage smiley

Det kræver efterhånden meget tålmodighed at sælge sin bike, og man skal selv være aktiv og opsøgende for at opnå bare lidt respons.....

Men held og lykke med at sælge din bike.....

• #16   28. aug 2008 Anders KERTEMINDE F: synes din cykel er dyr, den er jo fra 94 !! nok derfor at den ikke bliver solgt...

• #17   28. aug 2008 Lav en annonce på DBA det er jo ikke alle mennesker som kommer ind på mcg og finder din annonce der. Du får nok flere interesseret købere på DBA end mcg

Der var også en anden her for noget tid siden der havde en cykel som din bare i grøn hvor han også lavede et indlæg som dette og heller ikke kunne forstå hvorfor den ikke blev solgt. smiley

(Hænger ingen ud)

• #18   28. aug 2008 Jeg tabte ca. 36 % værditab på min kawasaki ER-5
    Købte den fra ny og havde den fra 2006-2008.... så ned til den rigtige pris, så dukker der rigeligt op med købere....

Folk vil hellere købe en ny i dag.. så.. vil du af med den.. så taber man meget på det i disse tider..

• #19   28. aug 2008 Der en masser af gang i MC-markedet!!!

...hvis man er køber!

.... og sådan vil det nok være meget længe, så sæt dig ned og beregn, hvad den cykel koster dig i afgift, forsikring, forrentning og afskrivning pr. uge. Få det hele med.

Så kan du hurtigt se, hvor længe, du skal sidde med den, før det er billigere at skyde den af til en lav pris.

Beklager - men sådan er det at sidde med et tilnærmelsesværdigt ukurant lager. Det blive meget hurtigt et spørgsmål om tabsminimering.

• #20   28. aug 2008 Præcis som Knud skriver... Det jeg tabte, hentede jeg en del af igen i forsikring, afgift osv....

• #21   28. aug 2008 Der er da fint gang i markedet. Heg solgte min Svalan på 4 dage, med flere intereserede købere;)

• #23   29. aug 2008 Ja hvis jeg havde kasko var den sku bare blevet stjålet men det er der ikke desvære ikke robert.

• #24   29. aug 2008 Anders prøv med lidt stavekontrol på annonceoverskriften smiley
    Hvad mener du lige med en Kawasaki til SLAG ?? *GGG*

Det lyder lidt småperverst smiley

• #25   29. aug 2008 Ja hvad ved jeg om det ?? smiley
    Min religion foreskriver, at jeg kun må køre Honda og Yamaha, hvilket også er meget praktisk, da det er hvad garagen indeholder smiley

• #26   29. aug 2008 Smart salgsfremstød du lige fandt på...

• #27   31. aug 2008 Satme også mange der tror at fordi det er sådan så kan priserne presses længere ned . Har selv en honda cbr 1000 rr til salg og har fået bud på 40000kr selvom prisen er 65000 hallo .....

• #28   1. sep 2008 joy 9 finger aka the Nissan .: Så lad dog være med at skrive: "skal sælges nu", det stinker af desperation, og derfor byder folk lavt.. Jeg gør det samme på den slags annoncer.. hvorfor overhovedet skrive "skal sælges nu" ?? det er vel derfor du har sat den til salg, eller???

• #29   1. sep 2008 JA men satme da ikke byde 25000kr under på en cykel der er sat til salg til 65000 kr .. Hallo hvor mange har du prøvet der siger ja til det ???? Cyklen skal sælges nu og hvordan den bliver markedsført er sku kun for og fange evt købers int .

• #30   1. sep 2008 Tror faktisk at tosser der byder så meget under slet ikke har råd til den alligevell hvis det kom til stykket....
    Men hvad fanden.. På et eller andet tidspunkt skal det jo nok blive solgt.. Det hele er jo et spørgsmål om udbud og efterspørgsel. smiley Held og lykke med det.

• #31   1. sep 2008 joy 9 finger aka the Nissan .: tjaa går den så går den.. jeg byder btw kun på ting hvor jeg har pengene i hånden...

Kommentér på:
Kommer der aldrig gang i det mc marked

Annonce