{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.166 visninger | Oprettet:

Jeg vil gerne finde Jon {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg vil bede om hjælp til at finde Jon. Han var mc-mekaniker hos kamikaze, på Løjtegårdsvej, Amager. Netop hjemkommet fra langt udenlandsophold, har jeg erfaret at Kamikaze er lukket og grunden hertil. Jeg er ny på dette forum, og undres over stilen. Jeg syntes ikke at mange indlæg i forbindelse med Georges død, har været ok. For pokker, en mand er død. Det burde kræve lidt mere stilfuld måde at debatere på...!!Jeg har brugt det værksted gennem 4 år, har været glad og nydt stil, service og værkstedshumor. Jeg har intet at klage over, intet at udsætte. Men jeg er en mc- novice. Jon kunne forklare mig tekniske detaljer og almene fif på en måde som jeg savner. Jeg vil defor gerne i kontakt med ham.
På værkstedet var jeg kendt som "skolelæreren".. Nogen der kan hjælpe mig


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg vil gerne finde Jon
Kommentér på:
Jeg vil gerne finde Jon

Annonce