{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
880 visninger | Oprettet:

Morini på Suzuki!? {{forumTopicSubject}}

Har i længere tid været udsikker på hvilke motorer de mindre 2-takt(såsom RG80) motorcykler fra Suzuki bruger. Nogle mener at det er en morini motor der bruges på den, da Suzuki's 50cc scootere bruge motorer fra morini, men kan jeg ikke selv få til at passe sammen da jeg har haft skildt motoren totalt af og der ikke står andet end Suzuki over det hele.
Nu skal det siges at det ikke er en RG80 jeg ejer, men en Suzuki RMX der er ombygget til en supermotard. Dette kan gøre ligemeget da de to motorer er ens, men tænkte at i her på motorcykelgalleri vidste mest om mc'er... !

Kan i give mig en konkret svar på hvem der står for produktionen?

På forhånd tak!

Mvh Ebbe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Morini på Suzuki!?
  • #1   14. nov 2005 Suzuki's knallerter, der bliver solgt herhjemme er lavet i Spanien, så chancen for at der ligger en morini motor i deres modeller, kan ikke udelukkes. Ved i hvert fald at alle de andre komponenter mere eller mindre er fra EU producenter.

Det at du ikke kan finde et morini mærke betyder ingenting. Prøv f.eks. at åbne en alm Aprilia knallert (Ikke ditech'en) og se så på deres elkomponenter. Der er yamahamærker på halvdelen smiley

Desværre kan jeg ikke hjælpe dig med dit spørgsmål så undskyld, hvis dette indlæg virker forstyrrende.

• #2   14. nov 2005 heh..
    Skam helt iorden. Men jeg har haft den skilt af i 1000 dele og absolut ingen morini mærker er der at finde. hellerik på ledningsnæt osv.. Det er jo ikke en suzuki scooter, men en knallert 30 med en 6 trins gearkasse. Den motor har været brugt på nogle mc'er fra RG serien, som der så har fået en større cyllinder på. Muligheden med at det er en morini motor er der, men kan ikke se nogle reelle tegn på d.. så.. godt forvirret er jeg...

MVH Ebbe

Kommentér på:
Morini på Suzuki!?

Annonce