{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
626 visninger | Oprettet:

Kender I det? {{forumTopicSubject}}

Hej derude....

Kender I det?: Jeg købte min MC i starten af maj. Er rigtig glad for den, men man har jo altid idé'er om, hvad der kan gøres bedre... Bl.a. havde Honda'en standardudstødning på - kørte glimrende, men den er jo ikke specielt køn, og så ville jeg gerne have lidt mere lyd på.

5. august fik jeg monteret en oplagt LeoVince Titanium på dyret. Jeg er helt vild med udseenet på den - det ændrer den totalt. Og så skulle den jo startes........ KÆMPE smil fra mig - jeg sidder og griner i hjelmen, hver gang jeg kører, og går i lang tid bagefter med et stort smil på....... smiley

Ville bare dele en god oplevelse med Jer alle. Så hvis I overvejer at skifte den originale udstødning ud med en "sjovere" potte - SÅ GØR DET! Det kan ikke gøres op i penge!

Ses derude
/Søren

P.S.: Jeg har desværre ikke nogen billeder af den nye potte endnu, men det kommer!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kender I det?
  • #1   7. aug 2004 Kender følelsen.
    Har lige sat en Akrapovic Titan på SV'eren smiley


  • #2   7. aug 2004 Nice nok Søren smiley

    Er det ikke et sted online man kan kigge på fine potter? Jeg har også 'bare' standard på, men synes sådanset de er meget pæne/stilrene, og lyden er OK - desværre er den ene ridset (og nu lidt rusten) efter den åbenbart har været nede og glide lidt - eller ridset imod noget, så skal den ene skiftes - skal den anden potte jo også...


  • #3   7. aug 2004 Der er intet som lyden af et sæt termignoni potter på en Ducati :o)

  • #4   7. aug 2004 Klaus T: Jo, der er jo alle udstødningsfabrikanternes hjemmesider, hvor der typisk er billeder af MC'ere monteret med potterne. Bl.a. LeoVince's hjemmeside, hvor jeg har fundet dette billede (tror ikke, linket virker - hvordan gør får man det til at virke??):

    http://www.leovince.com/sbk/img/marmitte/Y-49.jpg
    - det er godt nok en R1'er, men min sidder næsten lige så højt smiley

    Mht. om originale er pæne eller ej - det er jo en smagssag, men jeg mener også, det kommer an på cyklen. Hvis jeg engang skulle anskaffe mig f.eks. en BlackBird, tror jeg ikke, jeg ville sætte andre potter på. Det er sådan en MC, der er meget stil over, og det er ikke nødvendt for sådan én at have en høj lyd - tværtimod....



  • #5   7. aug 2004 linket virkede.... smiley

  • #6   7. aug 2004 Linket virkede fint ja smiley

    Tør bare ikke begive mig ud på producenternes sider og blive forelsket i diverse potter - når man så finder ud af hvad de koster herhjemme, eller hvad de koster at få hjem - så har man pludselig smidt 6-8.000 kr på 2 potter smiley


  • #7   7. aug 2004 Prøv evt. at kontakte en Kawa-mekaniker, og hør ham, hvad han vil anbefale til netop din model. Han kan sandsynligvis også fortælle dig, hvad det vil koste at få hjem. Ellers må det være muligt at finde nogle brugte på bl.a. www.dba.dk eller nogle af de mange tyske sider

  • #8   7. aug 2004 Nu kører jeg hverken cbr, duc eller sv, men ja andre potter ændrer meget. Havde det lidt som at have fået en ny cykel. Gjorde i hvert fald at jeg godt kan vente sæsonen ud med at skifte smiley


  • #9   10. aug 2004 Så kom der et enkelt billede af cyklen med den nye LeoVince.....
    - synes selv, det pynter!
    /Søren


Kommentér på:
Kender I det?

Annonce