928 visninger
|
Oprettet:
Kobling fedter!? {{forumTopicSubject}}
Hey, det her er godt nok lige koblingen på vores bil her hjemme, men når koblingen fedter, er det så hele koblingen der skal skiftes og ik bare pladerne?
maj 2005
Følger: 41 Følgere: 42 MC-er: 3 Emner: 94 Svar: 1.982
men en lidt større operation end på en mc
maj 2005
Følger: 25 Følgere: 24 MC-er: 1 Emner: 47 Svar: 612
maj 2005
Følger: 25 Følgere: 24 MC-er: 1 Emner: 47 Svar: 612
maj 2005
Følger: 41 Følgere: 42 MC-er: 3 Emner: 94 Svar: 1.982
Nu blir jeg faktisk lidt i tvivl.
(10 år siden jeg har rodet seriøst med en bil) tror måske at man kun kan købe komplette koblingskit til biler.
Så din mekker har ret
okt 2005
Følger: 77 Følgere: 75 MC-er: 5 Emner: 187 Svar: 2.896
maj 2005
Følger: 41 Følgere: 42 MC-er: 3 Emner: 94 Svar: 1.982
jul 2005
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 28 Svar: 727
jul 2005
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 28 Svar: 727
remstrammerhjul er der mange der skifter samtidig, ikke altid nødvendigt, men så er man sikker
drivremmene skal jo skiftes på et tidspunkt alligevel..
slanger til tandrem??, det kender jeg ikke noget til
dec 2003
Følger: 118 Følgere: 114 MC-er: 3 Emner: 126 Svar: 973
Mht tandremmen, så er det vigtigt at du får skiftet den i tide !! den kan knækken, med en smadret motor/bukkede ventiler til følge.... DYRT.
Og få skiftet remstrammer og evt medløberhjul samtidig, det er ikke sikkert at de er slidte lige nu, men tænk på at en tandrem kører 60-100000 km....
Og bliver de slidte om feks 10000 km, så skal du hele møllen igennem igen, med arbejdsløn osv...
Håber at du kan bruge svaret, eller spørg bare løs...
MVH
Jimmy
(automekaniker)
maj 2005
Følger: 25 Følgere: 24 MC-er: 1 Emner: 47 Svar: 612
Kobling fedter!?