{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte to stikkontakter og tilkobling af en yderligere stikkontakt med lyddæmper. Desuden tilkobling af tre spotlys. Jeg laver selv huller til spot og køber materialer. Hvad er prisen? 1.500 kr.
  • Hækkeklip 750 kr.
  • Tilslutning af elkomfur 600 kr.
  • Trimme træer til 1.000 kr.
  • I need someone to fix the light cables (remove one and install 3 others) 730 kr.
  • Opfyldning af sand i højbede 890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BMW bremser
  • #1   25. apr Du bliver nok nødt til, hvis du vil have hjælp, at sige hvilken cykel og beskrive mere præcis hvad du har prøvet allerede.

• #2   25. apr Hej det er bmw 2003 med abs har udluftet ved absen 4udluftningsskru på gammeldags måde kan ikke få væsker i bag cy jeg har beholder med væske i til trykluft og væske indkøbt flere år tilbage har sat tryk på bremsebeholder kommer væske til abs altså 4 udluftningsskruer kommer væske men ikk til bag cylinder divs væske kan ikke komme igennem abs . Har også prøvet med at bruge bremsepedalen hjælper ikke hvad pokker skal je gøre mvh Erik

• #4   25. apr er der ikke en udluftnings mode ? det kan få træge ventiler igang igen

hvis ikke den har fået skiftet bremsevæske ifølge serviceplan , så er der chance for at den smule fugt det kan være i væsken får ventilerne i abs-enheden til at ruste fast , typisk viser det sig efter stilstand ex vinteropbevaring

nogle kan skilles ad og reddes af almindelige mennesker , andre skal der fagfolk til

• #5   25. apr hmm lidt google siger at det er en lidt anderledes procedure på BMWer ?

https://www.youtube.com/watch?v=HPDUugHfHPM <===== ved ikke om der er hjælp at hente her

• #6   27. apr Hej alle det med bmw er løst der skal jo også være væske i absen jeg skruede omløber ved en overløbsslange fyldte brem væske og derefter udluftet bag bremser på normal vis mvh Erik

Kommentér på:
BMW bremser

Annonce