564 visninger
|
Oprettet:
det kan ikke passe {{forumTopicSubject}}
det kan ikke passe der ikke er flrer som TØR gi mig en udfordring.... kom nu tager imod alle der kommer-
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=9367
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 275 MC-er: 5 Emner: 130 Svar: 4.938
jun 2005
Følger: 52 Følgere: 51 MC-er: 2 Emner: 55 Svar: 158
men min næste ged bliver helt sikker en kawa 9r og sener zx12....
jun 2004
Følger: 34 Følgere: 31 MC-er: 2 Emner: 61 Svar: 570
det kan ikke passe