Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo bag kasse i mit skur 600 kr.
  • Sprøjtning af hvepseboer (app vil ikke tilføje billeder) 1.200 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  haasum mc
  • #1   6. sep 2008 Ja.

jacob~

• #2   6. sep 2008 hehe.. er de gode eller dårlige?

jacob?

• #3   6. sep 2008 De er gode.. jeg har købt to cykler hos dem og holdt service også.

Men om det så er generelt dækkende, ved jeg ikke. Jeg kender da også folk, som absolut ikke vil sætte sine fødder der - men jeg har altså ingen problemer 'derhenne'..

~

• #4   6. sep 2008 okay lyder godt;)

• #5   7. sep 2008 Jeg kan kun anbefale IBS!

Super service, godt værksted, og altid god betjening! Min Duc får lavet alle service dér, køber alle mine dele dér, og de er altid behjælpelige ved spørgsmål og problemer!

Ja, selv kaffen er god... (og italiensk... ;o) )

Så tag du med ro i sindet ind og besøg Haasum - og det er tilladt at savle i butikken...

Lars

• #6   7. sep 2008 Hvis du savler, skal du selv have papir med, til at tørre op!!

~

• #7   7. sep 2008 haha....

jeg var inde og snakke med dem igår de virker sgu okay....

skal have tjekket stel og det hele igennem, grundet en idiot kørte ind i min trailer med den i...

regner med at tag ind og få den tjekket hos dem.. kan være man lige køber en duc 749s eller 999s med det samme også hehe

• #8   7. sep 2008 Jeg kan da stærkt anbefale et mindre (STØRRE) udsnit, af de udstillede maskiner.. det ville pynte svært, på husets værdi, at have sådan et par stående ude foran hehe..

Væltede den, da den stod på traileren? Eller blev den ramt, af ham der kørte ind i den?

uncle fungus~

• #9   7. sep 2008 skulle til sturup og kører ræs... den stod i traileren godt bundet fast men i rat lås og på skrå i traileren for at den kunne være der... traileren fiuk et ordenligt slag og er total skadet... motorcyklen lyder underlig når man trækker den og det der plast nede ved baghulet går på dækket så.. den skal gennemgås fra a til z

Kommentér på:
haasum mc

Annonce